کریستوفر نولان به شایعات کارگردانی فیلم بعدی جیمز باند پاسخ داد

کریستوفر نولان اخیرا به شایعات مربوط به کارگردانی فیلم بعدی جیمز باند (James Bond) واکنش نشان داده و آن را رد کرده است. نولان در گفت و گو با Associated Press توضیح داد که ۲۶امین فیلم جیمز باند، پروژه بعدی او نیست و مایل است تا روی فیلم دیگری کار کند.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووینپیشنهاد ویجیاتو برای هالووین ۲۰۲۳
۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووین

نولان درباره این شایعات گفت:« نه متاسفانه این شایعات حقیقت ندارد، اما خیلی خوشحالم که اعتصابات تمام شده و می‌توانیم به ساخت فیلم‌ها برگردیم.»

سازنده فیلم‌های Oppenheimer و Batman پیش از این گفته بود که یکی از طرفداران بزرگ سری فیلم‌های جیمز باند است و حتی از آن‌ها برای فیلم‌های خودش الهام گرفته است. در همان زمان نولان اعتراف کرد که کار روی مجموعه فیلم‌های جیمز باند با محدودیت زیادی همراه خواهد بود، زیرا او باید تغییرات زیادی روی آن انجام دهد و در عین حال اصل داستان دست نخورده باقی بماند:

زمانی که شما ساخت فیلمی با شخصیتی مانند جیمز باند را بر عهده می‌گیرید، باید در حد خاصی از محدودیت‌ها کار کنید، و بنابراین باید نگرش درستی نسبت به آن داشته باشید.

کریستوفر نولان

در سال ۲۰۱۷ نولان گفته بود که طی سال‌ها با باربارا براکلی و مایکل جی ویلسون، تهیه کنندگان سریال صحبت کرده است. او در آن زمان گفت زمانی کارگردانی یک فیلم جیمز باند علاقه داشته دارد که سریال نیاز به «بازخلق» داشته باشد. همانطور که می‌دانید اخیرا تهیه‌کنندگان سریال Bond گفته‌اند که بیست و ششمین فیلم جیمز باند یک «بازخلق» مجدد خواهد بود.

در مطلب مرتبط خواندیم که نویسندگان جیمز باند هنوز هیچ برنامه‌ای برای فیلم بعدی ندارند.


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل


اسپایدرمن ۲ رو نداری؟ اینارو امتحان کن

نویسنده کتاب‌های ویچر هیچوقت بازی‌های سی‌دی پراجکت را تجربه نکرده است - ویجیاتو

source

توسط