17 ساعت ago دسته‌بندی نشده Leave a comment 1 Views
اینستاگرام می تواند ابزار قدرتمندی برای کسب و کار محلی شما باشد. در اینجا 11 تاکتیک برای تعامل با جامعه و تبلیغ برند شما آورده شده است.
اینستاگرام برای کسب و کار محلی شما عالی است.
نه واقعا.
می‌دانم به چه فکر می‌کنید، «چگونه یک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی پر از ویدیوهای خنده‌دار گربه‌ها، پست‌های اینفلوئنسرها و عکس‌های غذا می‌تواند به شما کمک کند مشتریان بیشتری جذب کنید و فروش بیشتری داشته باشید؟»
باور کنید یا نه، در واقع اینستاگرام چیزهای بیشتری از تصاویر و ویدیوهای سرگرم کننده دارد.
همچنین به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به یک بازار است و 70 درصد از خریداران به دنبال خرید بعدی خود در اینستاگرام هستند. و 50٪ گزارش می دهند که وقتی تبلیغات یک نام تجاری را در آنجا می بینند، علاقه بیشتری به آن نشان می دهند.
اکنون در نظر بگیرید که 1.13 میلیارد نفر از این پلتفرم استفاده می کنند که هر روز تعداد بیشتری به آن می پیوندند. این تعداد زیادی از مشتریان بالقوه است، که توضیح می دهد که چرا بیش از 200 میلیون کسب و کار در اینستاگرام وجود دارد.
اما مشهور شدن در اینستا چیزی بیش از ایجاد یک حساب کاربری و ارسال عکس های محصول است. ایجاد یک طرفدار برای کسب و کار محلی شما یک هنر است. و شما در مکان مناسبی برای یادگیری نحوه انجام آن هستید.
در این راهنما، 11 نکته را می آموزید که می توانید در اینستاگرام از آنها برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر، ایجاد تعامل، ترویج کسب و کار محلی خود و ایجاد فروش استفاده کنید.
قبل از هر چیز اینستاگرام، مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی، یک جامعه است.
و همانطور که تجارت شما بخش ارزشمندی از جامعه محلی شماست، شما همچنین می خواهید نشان دهید که عضوی معتبر و ارزشمند در جامعه اینستاگرام هستید.
این به شما کمک می کند فالوورهایی را که مشتاق تعامل با محتوای شما هستند به دست آورید.
اما ارسال تصاویر یا ویدیوهای عالی کافی نیست!
برای تثبیت شهرت خود در جامعه اینستاگرام، می‌خواهید با اینفلوئنسرها و سایر برندها (حتی رقبای مستقیم) ارتباط برقرار کنید و به گفتگوهایی که آنها شروع می‌کنند بپیوندید. با محتوایی که تولید می کنند تعامل داشته باشید و با سایر کاربران اینستاگرام تعامل داشته باشید.
برای ایجاد نامزدی باید نامزدی را خرج کنید.
و هنگامی که فالوورهای شما مکالمه ای را در بخش نظرات پست های شما ایجاد می کنند، فعالانه به آن گفتگوها بپیوندید و به سوالات، نگرانی ها، تمجیدها و سایر احساسات پاسخ دهید.
این همچنین فرصتی عالی برای رسیدگی به هر گونه تجربه منفی بالقوه است ، در مقابل تبلیغات بد قرار بگیرید و به دنبال کنندگان خود نشان دهید که نظرات آنها برای شما مهم است.
می‌توانید با بازنشر منظم محتوای منتشر شده توسط فالوورهای محلی، سایر مشاغل در منطقه شما و افراد مشهور محلی، شهرت کسب و کار خود را در اینستاگرام و در جامعه محلی خود افزایش دهید.
نه تنها سازنده محتوا احساس خوبی دارد که محتوای آنها توسط کسب و کار شما نمایش داده می شود، بلکه سایر دنبال کنندگان نیز متوجه این موضوع خواهند شد.
آنها ممکن است در صفحه اینستاگرام خود به "فریاد زدن" شما اشاره کنند، که به شما کمک می کند به دنبال کنندگان آنها و حتی افراد بیشتری در جامعه محلی خود دسترسی پیدا کنید. برد – برد!
وقتی محتوای ایجاد شده توسط افراد واقعی را به اشتراک می گذارید، باعث می شود برند شما قابل دسترس تر و انسانی تر به نظر برسد.
به عبارت دیگر، شرکت شما شروع به احساس یک همسایه دوستانه می کند، به جای اینکه یک تجارت پس از فروش باشد.
این استراتژی نه تنها در ایجاد شهرت قوی تر در جامعه موثر است، بلکه در زمان ایجاد محتوای اصلی و منحصر به فرد نیز بسیار صرفه جویی می کند.
فقط حتما اول بپرسید و اکانت اینستاگرام کاربر را تگ کنید.
حساب اینستاگرام کسب و کار شما فقط یکی دیگر از افزونه های برند شما است.
در حالی که اینستاگرام یک پلتفرم منحصربه‌فرد است که می‌تواند (و باید) برای دستیابی به اهداف متفاوت از سایر نقاط تماس، حتی سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما مورد استفاده قرار گیرد، باید در همه پلتفرم‌ها، به ویژه از نظر لحن و مجموعه شخصیت، احساس ثبات داشته باشید. توسط برند شما
بسیاری از مشتریان برند شما را در چندین، اگر نه همه، از این کانال های مختلف دنبال می کنند.
اگر پرسونای اینستاگرام شما با لحنی که وب سایت، صفحه فیس بوک یا کارمندان در فروشگاه شما تعیین می کند متفاوت باشد، در معرض خطر شدید گیج کردن مشتریان خود هستید.
این بدان معناست که تعاملات شما با مشتری در اینستاگرام و لحنی که در کپشن پست‌هایتان تعیین می‌کنید باید با احساس واقعی بازدید از کسب‌وکارتان هماهنگ باشد.
در غیر این صورت، ممکن است مشتریانی داشته باشید که در انتظار کسب و کاری شاد و خوش بینانه ای باشند که در اینستاگرام با آنها آشنا شده اند، اما غافلگیر شوند.
این باعث ایجاد اختلال در سفر مشتری آنها می شود و ممکن است همه آنها را با هم دلسرد کند.
در حالی که لحن و شخصیت پشت پست های شما باید در کانال های مختلف ثابت بماند، شباهت بیش از حد می تواند آسیب زا باشد.
شما باید به دقت فضای بین ثابت ماندن و ارسال محتوای منحصر به فرد را بدون پست عمومی، یعنی دقیقاً از همان پیام و محتوا در بسترهای رسانه های اجتماعی مختلف استفاده کنید.
خطر پست عمومی این است که مشتریانی که شما را در چندین کانال رسانه اجتماعی دنبال می کنند، دقیقاً یک پیام را چندین بار مشاهده می کنند.
پس از اولین بار، دیگر درگیر کننده نیست و شروع به ایجاد اختلال می کند. به یاد داشته باشید، هر کانالی متفاوت است و باید با آن برخورد کرد.
با این اوصاف، مواقعی وجود دارد که پست عمومی قابل قبول است، مانند زمانی که کسب و کار شما میزبان یک رویداد محلی است یا محصولات جدیدی را منتشر می کند و می خواهید تا حد امکان مردم درباره این اخبار/رویداد/محصول(ها) بشنوند.
با این حال، هنوز هم می‌خواهید مطمئن باشید که با مسئولیت‌پذیری در حال تبلیغ متقابل هستید.
تبلیغ متقابل مسئولانه فقط کپی و چسباندن تلاش‌های شما از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر نیست، بلکه استفاده مناسب از هر کانال برای ترویج همان هدف است.
سبک زندگی محلی کسب و کار شما را می توان به بهترین شکل به عنوان زندگی یک مشتری پس از خرید محصولات شما توصیف کرد.
از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی بصری است، کانالی عالی برای نشان دادن اینکه سبک زندگی محلی برند شما چگونه است.
تصاویر محصولات خود را در عمل ترکیب کنید تا مشتریان این سبک زندگی را تصور کنند.
این امر ارزش کلی برند شما را تقویت می کند و آن مشتریان را تشویق به خرید می کند.
هنگام ایجاد تصاویر یا ویدیوهایی که سبک زندگی محلی ارائه شده توسط محصولات شما را نشان می دهد، باید همیشه هدف خود را در ترکیب نقاط دیدنی محبوب در شهر خود داشته باشید.
این مکان‌ها نه تنها قابل تشخیص و آشنا هستند، بلکه به تکمیل دید مشتری از محصولات شما در زندگی‌شان کمک می‌کنند، به‌خصوص اگر از مکان‌هایی استفاده می‌کنید که آنها اغلب از آنها بازدید می‌کنند.
همیشه می‌توان روی تعطیلات حساب کرد تا به موضوعی پرطرفدار تبدیل شود و کسب‌وکارها مدت‌هاست که از این روزها برای جذب مشتریان با پیام‌هایی با موضوع تعطیلات استفاده کرده‌اند.
اما بسیاری از موضوعات محبوب دیگر وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد محتوای جذاب اینستاگرام استفاده کنید.
این یک راه عالی برای جلب توجه محلی در حین ارسال محتوای مرتبط و جالب برای دنبال کنندگان محلی شما است.
برای یافتن هشتگ های پرطرفدار در منطقه خود، باید به اخبار، رویدادهای محلی و تعطیلات خاص جامعه توجه کنید.
به همین دلیل است که دنبال کردن سایر مشاغل، افراد مشهور محلی و سایر رهبران فکری جامعه هوشمندانه است زیرا می توانید برای الهام گرفتن از کلمات کلیدی پرطرفدار و محلی به اینستاگرام آنها نگاه کنید.
با این حال، جنبه تاریکی برای استفاده از موضوعات پرطرفدار وجود دارد. برخی از مارک ها پاکت نامه را فشار می دهند و سعی می کنند موضوعاتی را که بهتر است به حال خود رها شوند را ربوده اند.
به عنوان مثال، اگر یک رویداد غم انگیز رخ دهد، شما می خواهید از آن اجتناب کنید. در غیر این صورت، ممکن است به نظر برسد که شما سعی دارید از بدبختی دیگران استفاده کنید.
موضوعات بحث برانگیز یکی دیگر از نقاط دردناک بسیاری از افراد است، و با نادیده گرفتن آنها آسیب کمتری خواهید داشت. چیزهایی مانند سیاست، مذهب، یا موضوعات بحث برانگیز دیگر یک نه!
در مورد هشتگ ها، شباهت های زیادی بین هشتگ ها و کلمات کلیدی SEO وجود دارد.
برای بهینه سازی دسترسی محلی به صفحه اینستاگرام خود، باید روی هشتگ های محلی تمرکز کنید.
این به افراد منطقه شما امکان می دهد پست ها و کسب و کار شما را از طریق هشتگ های خاص منطقه پیدا کنند.
به جای استفاده از یک #طبیعت عمومی در عنوان عکس در فضای باز خود، از هشتگی استفاده کنید که موقعیت مکانی شما را نیز شامل می شود، مانند #NewportNature.
همچنین استفاده از هشتگ‌هایی که شامل منطقه شما و نوع کسب‌وکار شما می‌شود، تمرین خوبی است. باز هم هشتگ ها شباهت زیادی به کلمات کلیدی دارند.
اگر مردم در حال جستجوی اینستاگرام برای آرایشگر در شیکاگو هستند (و شما در شیکاگو آرایشگر هستید)، می خواهید محتوای اینستاگرام کسب و کار شما در آن جستجو ظاهر شود.
بنابراین، می‌خواهید محتوای خود را با برچسب‌هایی مانند #ChicagoHairStylist، #ChicagoHair یا #ChicagoBeauty هشتگ کنید.
چالش، از نظر هشتگ های محلی، دانستن نحوه به دست آوردن محلی است.
آیا روی شهر یا کل ایالت خود تمرکز می کنید؟ آیا بهتر است از هشتگ فقط با نام شهر خود استفاده کنید یا حجم بیشتری در شهر و استان وجود دارد؟ شاید شما باید در محله خاص خود را هدف قرار دهید؟
هیچ پاسخ جهانی و درستی برای این سوال وجود ندارد. این تا حد زیادی به نحوه جستجوی افراد در منطقه محلی شما بستگی دارد. برای تعیین بهترین هشتگ محلی برای استفاده در منطقه خود باید کمی تحقیق کنید.
ممکن است ابزارهای شخص ثالث، مانند Hashtagify یا Focalmark را مفید بیابید، زیرا به شما اجازه می دهند کلمه کلیدی/هشتگ را وارد کنید و کلمات و عبارات مرتبط دیگر را ببینید.
این ابزارها برای ردیابی عملکرد هشتگ های مختلف عالی هستند و در عین حال برای هشتگ های جدید الهام می گیرند.
شما می توانید از این ابزارها برای یافتن هشتگ های محلی عالی استفاده کنید و درک بهتری از نحوه جستجوی افراد در منطقه خود داشته باشید.
این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما پیوند دادن به وب سایت خود در اینستاگرام یک ضرورت مطلق است.
و بیوگرافی صفحه کسب و کار شما تنها فضایی در اینستاگرام است که می تواند شامل یک لینک باشد، بنابراین باید از آن سرمایه گذاری کنید.
بدون این پیوند، فالوورها نمی توانند با بازدید از وب سایت شما، خرید محصولات شما، یا تعامل با برند شما در جای دیگر، تبدیل شوند.
پس از مصرف محتوای اینستاگرام شما هر کجا که می خواهید فالوورهای شما بروند، آن لینک باید در بیو شما باشد.
همچنین ممکن است بخواهید اطلاعاتی در مورد سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود، مانند دسته توییتر شرکتتان، درج کنید.
و به‌عنوان یک کسب‌وکار محلی، گنجاندن آدرس خود نیز بسیار مهم است، تا دنبال‌کنندگان بدانند کجا شما را پیدا کنند.
این ممکن است ناگفته نماند، اما صفحات تجاری زیادی در اینستاگرام وجود دارند که به طور معمول تصاویر و ویدیوهایی را با کیفیت پایین تر، تار یا ترکیب بندی ضعیف ارسال می کنند.
اگر می خواهید برتری جدی در اینستاگرام به دست آورید، به جای استفاده از گوشی هوشمند خود، روی یک دوربین با کیفیت بالاتر سرمایه گذاری کنید.
حتی ممکن است تصمیم بگیرید که روی یک عکاس حرفه ای سرمایه گذاری کنید تا به شما در ایجاد تصاویر جذاب کمک کند.
از این گذشته، اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، اگر می‌خواهید واقعاً در تبلیغ کسب‌وکار خود در این محیط عالی باشید، باید بهترین محتوای بصری ممکن را ایجاد کنید.
اگر تصاویر محصول را به اشتراک می گذارید، این امر به ویژه مهم است. شما واقعاً می خواهید فالوورها آن مورد را ببینند و بتوانند خود را از آن استفاده کنند (به یاد داشته باشید، سبک زندگی محلی).
اگر تصویر بی کیفیت باشد، نه تنها در انجام این کار شکست خواهند خورد، بلکه ممکن است متقاعد شوند که محصولات شما نیز بی کیفیت هستند.
این یک استراتژی دیگر است که اگرچه واضح به نظر می رسد، کاری است که بسیاری از مشاغل محلی فراموش می کنند که انجام دهند.
اگر می خواهید فالوورهای اینستاگرام کسب و کار محلی شما را کشف کرده و از آنها بازدید کنند، باید به آنها (و اینستاگرام) بگویید کجا کسب و کار شما را پیدا کنند.
شما می توانید پست های فردی را با یک مکان برچسب گذاری کنید.
هنگامی که کاربران روی پیوند مکان کلیک می کنند، به صفحه نقشه ای در برنامه منتقل می شوند که دقیقاً مکان کسب و کار شما را به آنها نشان می دهد. همچنین سایر مطالب ارسال شده از این مکان را نشان می دهد.
با این حال، همیشه نباید مکان دقیق کسب و کار خود را برچسب جغرافیایی کنید.
اگر محتوایی را در مورد یک نقطه عطف یا منطقه خاصی در منطقه خود پست می کنید، برچسب گذاری جغرافیایی آن مکان می تواند تنوع پستی ایجاد کند و این فرصت را ایجاد می کند که محتوای شما توسط افرادی که آن مکان ها را در اینستاگرام جستجو می کنند کشف شود.
این همچنین به نشان دادن این حس کمک می کند که کسب و کار شما یک شرکت کننده فعال در جامعه است.
نگرش ها و رفتارهای مصرف کننده تغییر می کند و این بدان معناست که دنبال کنندگان اینستاگرام شما نیز ترجیحات خود را تغییر خواهند داد.
همیشه باید به محتوایی که بیشترین تعامل را ایجاد می کند توجه کنید و بررسی کنید که چرا لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری های ناگهانی افزایش یافته است.
در صورت امکان، از افرادی که در نتیجه تلاش های اینستاگرام شما از کسب و کار محلی شما بازدید می کنند، بپرسید که چه چیزی آنها را جذب کرده است. بینش هایی که با شما به اشتراک می گذارند بسیار ارزشمند خواهد بود.
و جایی که اینستاگرام واقعاً می‌درخشد، توانایی آن در زنده کردن فرهنگ است.
از داستان های به اشتراک گذاشته شده تا تعاملات در بخش نظرات، فرصت های زیادی را برای شما فراهم می کند تا آنچه را که کسب و کار شما را عالی می کند نشان دهید.
اینستاگرام به کسب و کارها گزینه های زیادی برای تبلیغ خود می دهد.
و چه به پست‌های کاملاً ارگانیک متکی باشید یا تبلیغات پولی را تکمیل کنید، مسیرهای زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد تا مردم شما را کشف کنند و با شما درگیر شوند.
همانطور که پلتفرم ویژگی های محتوای مارک دار و ویژگی های خرید خود را افزایش می دهد، به نظر می رسد این روند مطمئناً ادامه خواهد داشت. eMarketer پیش‌بینی می‌کند که تجارت اجتماعی خرده‌فروشی تا سال 2025 به یک صنعت 80 میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد، بنابراین هر چه زودتر وارد آن شوید، بهتر است.
اما، همانطور که در دنیای جدید و هیجان انگیز رسانه های اجتماعی گسترش یافته حرکت می کنید، بازار محلی خود را فراموش نکنید.
مخاطب هدف خود را در ذهن داشته باشید، به روندها توجه کنید و از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید.
ارسال مبارک!
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: Bogdan Sonjachnyj/Shutterstock
خبرنامه روزانه ما را از لورن بیکر بنیانگذار SEJ در مورد آخرین اخبار در صنعت دریافت کنید!
اشلی یک سخنران بین المللی و معاون عملیات در TopHatRank، یک آژانس SEO و بازاریابی رسانه های اجتماعی است. او … [بیو کامل را بخوانید]
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
source
سئو سایت
3 ساعت ago
5 ساعت ago
10 ساعت ago
TikTok اکنون به مشاغل اجازه می دهد تا حساب های خود را با ابزارهای شخص …
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




تبلیغات گوگل ادوردز
سئو تخصصی سایت
موتور گوگل
موتور ذره بین
تولید محتوا
گوگل ادوردز

source

source

توسط salamatsun

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.