کاربرد تونر پرتقال خونی چیست؟

تونر پرتقال خونی

تونر پرتقال خونی

کاربرد تونر پرتقال خونی چیست؟

استفاده از تونر پرتقال خونی در پایان روز و قبل از شروع روتین پوستی شبانه می‌تواند پوست شمارا بسیار تقویت و آماده دریافت محصولات پوستی جدید کند، همینطور به علت کنترل چربی و رطوبت پوست از به وجود آمدن تاثیرات جانبی سایر محصولات پوستی مثل جوش و یا خشکی جلوگیری می‌کند.

تونر پرتقال خونی ایمیج

استفاده از تونر در روتین پوستی نقش بسیار حیاتی برای بازیابی رطوبت از دست رفته پوست در طول روز ایفا می‌کند، همینطور تونر پرتقال خونی ایمیجز به علت داشتن مواد مغذی از به وجود آمدن خطوط ریز در سنین بالا جلوگیری می‌کند و مواد مغذی را به سلول های پوست میرساند تا با حفظ سلامت آنها خاصیت کشسانی پوست را حفظ کند، همینطور استفاده از این سرم به علت ایجاد سلامتی و شادابی سلول های پوست، چهره ای روشنتر و درخشان تر از شما نشان می‌دهد.

نکته: از این تونر می‌توانید به عنوان ماسک صورت هم استفاده کنید

قرص ماسک را در ظرفی حاوی تونر پرتقال خونی ایمیجز قرار داده و پی از جذب کامل، ماسک را به مدت 15 دقیقه بر روی صورت قرار دهید.

 

شیوه استفاده تونر پرتقال خونی ایمیج:

استفاده از تونر پرتقال خونی بسیار ساده است. ابتدا، پوست خود را با آب و صابون مناسب شستشو دهید و به آرامی خشک کنید. سپس، تونر را روی یک پنبه تمیز بریزید و به آرامی روی صورت و گردن خود ماساژ دهید. از حرکات نرم و دایره‌ای استفاده کنید تا تونر به طور کامل در پوست جذب شود. بعد از مدتی، تونر را با آب گرم بشویید و صورت خود را به آرامی خشک کنید. این روند را صبح و شب تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

 

تونر پرتقال خونی

تونر پرتقال خونی

آلفا اسلیم نارنجی و قرمز

تونر پرتقال خونی ایمیجز

حاوی عصاره پرتقال
مغذی و روشن کننده
مرطوب کننده
تقویت کننده بافت پوست
افزایش سطح انرژی پوست صورت
کنترل کننده چربی پوست
کاهش سرعت پیر شدن پوست
افزایش خاصیت کشسانی پوست
احیا کننده پوست
قدرت نفوذ بالا
فعال کننده سلول های پوست
500 میل

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

source

توسط salamatsun