از ابزارهای سئو برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. از تصاویر و ویدئو برای جذاب تر کردن محتوای خود استفاده کنید. از هشتگ های مرتبط با محتوای خود و از هشتگ های محبوب و پرکاربرد استفاده کنید. در رویدادها و همایش های مرتبط با موضوع محتوای خود شرکت کنید. در هر صورت شما باید مخاطب را به سایت خود کشانده و کاری کنید تا با اکراه آن را ترک کند، آن وقت است که هدف شما محقق خواهد شد. از این رو، در تولید محتوا، تبلیغ محتوا به همان اندازه که محتوایی را تولید میکنید برای استراتژی شما مهم است. محتوایی تولید کنید که برای آن ها جذاب و مفید باشد. عملکرد محتوای خود را با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام بررسی کنید. اگرچه مسابقه بیشتر یک رویداد است تا محتوا؛ اما برای اطلاعرسانی آن و همچنین گزارش دادن به مخاطبین، از تصاویر و ویدئوهایی استفاده میشود که بیشترین جلب توجه ممکن را داشته باشند. نوع محتوایی که باید تولید کنید به مخاطبان، اهداف و نوع کسب و کار شما بستگی دارد.
این کار علاوه بر اینکه در سئو سایت شما تاثیر ویژه ای دارد، باعث جلب توجه بیشتر کاربران و افزایش رضایت مخاطبان شما می شود. با افزایش محتوای بصری، بهینه سازی ویدیوها برای موتورهای جستجو میتواند تلاشهای سئوی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. پس از تولید محتوای با کیفیت، گام بعدی انتشار و ترویج آن برای رسیدن به مخاطبان است. در این یادداشت، تولید محتوا را به صورت خلاصه در 10 گام آموزش داده ایم. از توهین و بی احترامی به دیگران پرهیز کنید. از تولید محتوای توهین آمیز، تبعیض آمیز و مغایر با اخلاق عمومی پرهیز کنید. از کلمات کلیدی که مخاطبان شما در جستجوی آن ها هستند استفاده کنید. سرعت: با استفاده از موبایل می توانید به سرعت محتوا تولید کنید و آن را به اشتراک بگذارید. به حقوق معنوی دیگران احترام بگذارید. اما از آنجایی که 2.6 میلیارد کاربر در سرتاسر شبکه های اجتماعی وجود دارد، ارزش دارد که برایش زمان بگذارید.
محتوای خود را به اشتراک بگذارید: پس از تولید محتوا، آن را از طریق شبکه های اجتماعی و یا وب سایت خود به اشتراک بگذارید. از ایمیل مارکتینگ برای اطلاع رسانی به مخاطبان خود از محتوای جدیدتان استفاده کنید. از عناوین و تیترهای جذاب برای معرفی محتوای خود استفاده کنید. محتوای خود را به طور مرتب و با برنامه منتشر کنید. توجه به استراتژی انتشار و زمانبندی مناسب نیز اهمیت بالایی دارد. حال که متوجه شدیم تولید محتوا چیست، باید ببینیم چه اهمیت و مزایایی برای کسب و کارها دارد. طبق آمار سایت Impact ، کسبوکارهای کوچکی که به تولید محتوا اهمیت میدهند، ۱۲۶% آوردۀ بیشتری نسب به کسبوکارهای مشابه خود دارند. محتواهای تصویری، انواع مختلفی مثل اینفوگرافیک و انیمیشن دارند که برای ساخت آن به ابزارهای اختصاصی تولید محتوای تصویری نیاز خواهید داشت. در حوزه بازاریابی دیجیتال و محتوا مارکتینگ، انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که ذکر آن رفت. خبرنامهها یک کاربرد دیگر هم دارند و آن این است که کمک میکنند برند شما در ذهن مخاطبان علاقهمند بمانند. جواب این سوال ریشه در بازاریابی مبتنی بر محتوا (Content Marketing) دارد.
علاوه بر آن گزارشها معمولاً برای افراد جذاب بوده و مورد توجه آنها قرار میگیرند. واحد تحلیل معمولاً بر واحد ثبت منطبق است اما گاهی با آن متفاوت میباشد. علاوه بر این، افراد با پیشرفتهتر شدن در این زمینه میتوانند برای تولید محتوا به صورت کارآمد و خلاقانه از هوش مصنوعی استفاده کنند. فاکتورهایی مانند نوع محتوا، کیفیت و سرعت تولید محتوا بر روی تعرفه آن تاثیر میگذارد. از این رو نمیتوان تعرفه مشخصی را اعلام کرد. این روش، برای کسانی که به دنبال تولید محتوای بزرگ حجم و با کیفیت هستند، بسیار مفید است. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب، فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها، تعامل با مخاطبان و رشد کسب و کار ارائه می دهد. در حالت ایده آل، می دانید و میتوانید مستقیماً با هر فردی که از وبسایت شما بازدید میکند، صحبت نمایید اما نمیتوانید این کار را عملی کنید. اگر با یک کسب و کار نسبتا جدید شروع به همکاری کرده اید، ممکن است مسئول ایجاد اولین محتوای این چنینی، شما باشید.