به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند شامگاه چهارشنبه ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران خط سه افزود: به علت نقص فنی و لزوم رعایت مسائچیل ایمنی، یک قطار در ساعت ۱۷:۳۸ مجبور به تخلیه مسافران شد، اما از ساعت ۱۷:۵۰ اعزام منظم قطار‌ها در این خط از سر گرفته شده است.

وی با اشاره به ازدحام مسافری پیش‌آمده در این خط اظهار کرد: با توجه به اینکه این نقص فنی در ساعت پیک مسافری رخ داد، تخلیه قطار با دشواری‌هایی همراه شد.

زند ادامه داد: همین امر موجب افزایش ازدحام در ایستگاه‌های این خط شد که همراهی مسافران در چنین شرایطی می‌تواند به تسریع فرآیند رفع مشکل و ارائه خدمات بهتر کمک کند.

وی ضمن قدردانی از صبوری مسافران تاکید کرد: در شرایط اضطراری مانند بروز نقص فنی، همراهی و همکاری مسافران با کارکنان مترو نقش مهمی در تسریع روند رفع مشکل و بازگشت به خدمات عادی دارد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از مسافران درخواست کرد در چنین شرایطی با حفظ آرامش و توجه به راهنمایی‌های همکاران ما، در کاهش تاخیر‌ها و ارائه خدمات بهتر یاری‌رسان شرکت مترو باشند.

source

توسط salamatsun.ir