صاحب‌خبر –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست هم‌اندیشی مسئولان بعثه و ستاد عملیات عمره مکه مکرمه با مدیران ثابت هتل‌ها در این شهر برگزار شد.  حاضران در این نشست ارتقای سطح کیفیت خدمات را به عمره‌گزاران بررسی و درباره برنامه‌های فرهنگی و آموزشی زائران خانه خدا تبادل نظر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمار ابوطالبی؛ مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مکه با بیان روایاتی از اهل بیت (ع) گفت هر کسی که نعمت خدا بر او زیاد شود، نیاز مردم هم به او بیشتر می‌شود.

وی افزود: اگر ما مسئولین وظیفه‌مان در رفع نیاز‌های مردم را به نحو احسن انجام دهیم، این نعمت دوام پیدا می‌کند و اگر خدایی ناکرده قصوری در انجام وظایف محوله صورت گیرد نعمت خدا در معرض نابودی و از بین رفتن قرار می‌گیرد.  

ابوطالبی در ادامه این نشست بر تکریم زائران و گوش دادن به انتقاد‌های آن‌ها تأکید کرد.

دست‌اندرکاران عملیات عمره در مکه مکرمه و مدیران ثابت هتل هم نظرات و دیدگاه‌های خود را برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به زائران بیت‌الله الحرام و دیگر اماکن تاریخ و مقدس شهر مکه ارائه کردند.

فضلی؛ نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هم در این نشست، خطاب به مدیران ثابت هتل‌ها گفت: در صورت برخورد با موارد اورژانسی اعزام‌ها حتماً به بیمارستان نور یا بیمارستان ملک فیصل یا بیمارستان ملک عبدالعزیز انجام شود.

رضایی؛ مسئول عملیات عمره در مکه مکرمه نیز با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران عملیات عمره و مدیران هتل‌ها، بر ارتقای سطح خدمت‌رسانی به زائران تأکید کرد.

رضایی اضافه کرد: همه تلاش‌ها باید در جهت آرامش حداکثری زائران باشد تا عمره‌گزاران با آرامش خاطر بتوانند نهایت استفاده را از این سفر معنوی ببرند.

انتهای پیام/

∎​

source

توسط salamatsun.ir