علی صادقی بازیگر طنز و محبوب ایرانی در پاییز سال 1359 در بیمارستان طرفه تهران به دنیا آمد، با توجه به این تاریخ به پاسخ سوال علی صادقی متولد چه سالی است و علی صادقی چند سالشه می‌توانید خواهید رسید.

علی صادقی در مصاحبه‌ای صریح اعتراف کرده که به شدت به مد علاقه‌مند است و سبک شخصی و جسورانه‌ای در لباس پوشیدن دارد. او می‌گوید: “منکر این نیستم که تنوع در لباس پوشیدن را دوست دارم. یک جورایی خیلی لباس باز هستم!”

درباره اینکه پدر علی صادقی اصالتاً اهل کجاست صحبتی نشده و تنها در این حد می‌دانیم که خود آقای بازیگر متولد تهران است. شغل پدر و مادر علی صادقی مربوط به حوزه هنر نیست؛ پدر علی صادقی تراشکار و مادرش خانه دار است.

ظاهرا علی یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر دارد که البته اطلاعات خاصی در مورد آنها در فضای مجازی موجود نیست.

خانواده علی صادقی

خانواده علی صادقی بازیگر

ازدواج و همسر علی صادقی

شاید یکی از پرتکرارترین موضوعات جستجو شده درباره علی صادقی موضوعاتی باشند همچون عکس علی صادقی و همسرش، علی صادقی و همسر و فرزندش، علی صادقی و همسر واقعی اش یا عکس علی صادقی و همسرش و بچه‌هایش و…؛ پیش از این گفته شده بود که علی صادقی همسر خانم ملیکا زارعی خاله شادونه است و این دو دارای دو فرزند هستند در صورتی که این مسئله صحت ندارد و اینکه برخی عکس ملیکا زارعی را به تصویر همسر علی صادقی نسبت داده است، تایید شده نیست.

شروع بازیگری علی صادقی

آغاز کار علی صادقی در جلوی دوربین به گفته خود او در سال 1369 و با مجموعه آفتاب عالم تاب ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی نیا رقم خورد. علی صادقی در ژانر طنز به ایفای نقش می‌پردازد و از همان ابتدا ثابت کرد که گزینه مناسبی برای سریال‌های طنز است.

فیلم‌هایی که علی صادقی در آن بازی کرده

در توضیح موضوع علی صادقی در چه فیلم‌هایی بازی کرده نگاهی خواهیم داشت به فیلم و سریال‌هایی که این بازیگر توانمند با حضورش در آنها معروف‌تر شد.

علی صادقی در پشت کنکوری‌ها

یکی دیگر از سریال‌های علی صادقی که در آن نقش یک نوجوان را بازی می‌کرد سریال پشت کنکوری‌های پریسا بخت آور بود که سال 1381 به عنوان سریال ماه رمضان پخش می‌شد. چهره‌هایی همچون سحر ولد بیگی، سیروس گرجستانی، رضا داوودنژاد ، رضا بنفشه‌خواه و رامین ناصر نصیر در این سریال با علی صادقی همبازی بودند.

علی صادقی در پشت کنکوری‌ها

رضا داوودنژاد،برزو ارجمند و رامین ناصر نصیر در کنار علی صادقی در سریال پشت کنکوری‌ها

علی صادقی در سریال بهترین تابستان من

دهه شصتی‌ها این سریال را به خوبی به یاد می‌آورند که چگونه علی صادقی با لهجه‌ای شیرین و در نقش یک پسر علاقمند به جبهه‌های جنگ در آن ظاهر شد. این سریال پس از موفقیت او در مجموعه آفتاب عالم تاب به وی پیشنهاد شد و علی صادقی در این سریال با بازیگرانی همچون سید جواد هاشمی همبازی بود.

علی صادقی در بهترین تابستان من

علی صادقی در سریال بهترین تابستان من

علی صادقی در دردسر والدین

یکی از همکاری‌های علی صادقی و مهران مدیری مربوط به سریال دردسر والدین است که داستان یکی شدن دو خانواده را روایت می‌کند. فاطمه گودرزی مادر یک خانواده و مهران مدیری پدر خانواده دیگر تصمیم به یکی کردن خانواده‌هایشان می‌گیرند تا زندگی مشترک جدیدی را در کنار هم تجربه کنند. حمیده خیرآبادی و پوراندخت مهیمن از دیگر بازیگران این سریال بودند.

علی صادقی در دردسر والدین

فاطمه گودرزی و علی صادقی در سریال دردسر والدین

علی صادقی در خانه به دوش

کمتر کسی می‌تواند سریال خانه به دوش که مخاطبان آن را با سریال آقا ماشالله به یاد می‌آورند فراموش کند. سریالی طنز ماه رمضانی که بازیگرانی همچون رضا عطاران ، حمید لولایی ، مریم امیرجلالی ، بهنوش بختیاری و آناهیتا همتی در آن به ایفای نقش پرداختند. علی صادقی در سریال خانه به دوش نقش علی پسر آقا ماشالله را بر عهده داشت که به واقع یکی از بهترین آثار او به شمار می‌رود.

علی صادقی در خانه به دوش

نگین اوشانره، آناهیتا همتی و علی صادقی در سریال خانه به دوش

علی صادقی در متهم گریخت

شاید یکی از دلایل ایجاد شایعه ازدواج علی صادقی با ملیکا زارعی حضور مشترکشان در سریال متهم گریخت به عنوان نامزد بود. سریال بی‌نظیر متهم گریخت، کمدی فوق العاده قوی بود که حول محور زندگی هاشم آقا با بازی سیروس گرجستانی می‌چرخید. بازیگران اصلی سریال متهم گریخت علی صادقی، سعید آقاخانی ، ملیکا زارعی، رضا عطاران و سیروس گرجستانی بودند.

علی صادقی در متهم گریخت

محمد بهرامی و علی صادقی در سریال متهم گریخت

علی صادقی در نون خ

پس از مدت‌ها غیبت علی صادقی، سریال نون خ بار دیگر او را به عنوان یک چهره محبوب طنز در مقابل دیدگان مخاطب قرار داد. سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی علی صادقی را به عنوان داماد بی کفایت نورالدین خانزاده در اختیار داشت که صادقی در ایفای این نقش مثل همیشه موفق ظاهر شد.

در این سریال علی صادقی با بازیگرانی همچون حمیدرضا آذرنگ ، سعید آقاخانی، سیروس میمنت، ندا قاسمی، هدیه بازوند و مجید یاسر همبازی بود.

علی صادقی در نون خ

سعید آقاخانی و علی صادقی در سریال نون خ/ عکس از کوروش جوان

علی صادقی در سریال سه در چهار

یکی دیگر از سریال‌های پربازدید تلویزیون به کارگردانی مجید صالحی همین سریال سه در چهار بود که بازیگران مطرح طنز همچون مهران رجبی ، مازیار لرستانی، نادیا گلچین، اشکان اشتیاق ، مجید صالحی و آناهیتا افشار را در اختیار داشت.

علی صادقی در سه در چهار

نادیا گلچین و علی صادقی در سریال سه در چهار

علی صادقی در قرارگاه مسکونی

یکی از بهترین سریال‌های طنز عید نوروز در سال‌های گذشته به جرات سریال کمدی قرارگاه مسکونی به کارگردانی جواد رضویان بود که حضور چهره‌هایی همچون جواد عزتی ، شهرام قائدی ، مهران غفوریان ، یوسف صیادی و… را میتوان یکی از عوامل موفقیت این سریال دانست.

علی صادقی در قرارگاه مسکونی

جواد عزتی و علی صادقی در سریال قرارگاه مسکونی

علی صادقی در زن بابا

ادامه حضور مشترک علی صادقی با چهره‌های طنزی همچون مهران غفوریان و سیروس گرجستانی این بار در سریال زن بابا اتفاق افتاد. سریال زن بابا داستان طنز عزیز آقا را روایت می‌کرد که بعد از مرگ همسرش بر سر موضوعات مالی با برادر همسرش به اختلاف برخورد کرده بود و از طرفی قصد ازدواج داشت و ادامه ماجرا…. حدیث میرامینی در این سریال نقش نامزد علی صادقی را بازی میکرد.

علی صادقی در زن بابا

حدیث میرامینی، سیروس گرجستانی و علی صادقی در سریال زن بابا

علی صادقی در تعطیلات رویایی

یکی دیگر از سریال‌های مشترک علی صادقی با سلماز آقمقانی تعطیلات رویایی بود که داستان سفر یک خانواده به شمال کشور را با حضور بازیگرانی همچون افسانه بایگان ، محمدرضا شریفی‌نیا، مریم معصومی ، رضا یزدانی و ارسلان قاسمی به تصویر می‌کشید.

علی صادقی در تعطیلات رویایی

علی اوجی ، ارسلان قاسمی و علی صادقی در سریال تعطیلات رویایی/ عکس از آرش شاه محمدی

علی صادقی در پلاک 13

سریال پلاک 13 جزو تازه‌ترین فیلم‌هایی است که علی صادقی در آن بازی کرده است. سریالی کوتاه که درباره زندگی چند عضو خانواده و کنار آمدن آنها با یکدیگر در یک عمارت بزرگ را به تصویر می‌کشد. علی صادقی در این سریال با شهره سلطانی ، اردلان شجاع کاوه ، حسین رفیعی، ستاره حسینی و امیرحسین صدیق همبازی بود.

علی صادقی در پلاک 13

شهره سلطانی،حسین رفیعی،امیرحسین صدیق و علی صادقی در سریال پلاک 13

علی صادقی در خوش نشین‌ها

باز هم بازی مشترک علی صادقی و سیروس گرجستانی این بار با هنرنمایی بانو مرجانه گلچین که به این سریال رنگ دیگری بخشید در خوش نشین ها رقم خورد. صبا کمالی، حمید لولایی و محمد کاسبی از دیگر بازیگران این سریال بودند.

علی صادقی در خوش نشین ها

مرجانه گلچین، حمید لولایی و علی صادقی در سریال خوش نشین ها

علی صادقی در کوچه اقاقیا

ظاهر متفاوت و نقش متفاوت‌تر علی صادقی در سریال کوچه اقاقیا به کارگردانی رضا عطاران بقدری موفقیت آمیز بود که یکی دیگر از موارد مهم در کارنامه هنری این بازیگر به شمار می‌رود. رضا شفیعی جم ، یوسف تیموری ، روشنک عجمیان و ساقی زینتی جزو دیگر بازیگران این سریال بودند که در طراحی فضای صمیمی و گرمای این سریال نقش بسزایی داشتند.

علی صادقی در کوچه اقاقیا

مجید صالحی، رضا عطاران و علی صادقی در سریال کوچه اقاقیا

علی صادقی در دورهمی

یکی از بازیگرانی که به دورهمی نیامد علی صادقی بود و بواسطه این عدم حضور این سوال پیش آمد که علی صادقی چرا به دورهمی نیامد که بعدها از او درباره دلیل غیبتش سوال شد و علی صادقی اینطور پاسخ داد که به دلیل نداشتن چیز مناسبی برای هدیه به موزه دورهمی ترجیح داد در این برنامه حضور نداشته باشد.

علی صادقی در موچین

یکی از سریال‌هایی که علی صادقی در نمایش خانگی به عنوان بازیگر در آن حضور داشت سریال موچین به کارگردانی حسین تبریزی بود که با حضور چهره‌هایی همچون آشا محرابی ، پوریا پورسرخ ، امیر نوری ، رز رضوی ، بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی و عباس جمشیدی‌فر به یکی از سریال‌های موفق تبدیل شد.

علی صادقی در موچین

علی صادقی در سریال موچین

علی صادقی در فیلم اگه می‌تونی منو بگیر

یکی دیگر از کارهای موفق علی صادقی در ژانر کمدی و ماجراجویی فیلم اگه می‌تونی منو بگیر به کارگردانی شاهد احمدلو بود که ماجرای وصیتی عجیب از سوی پدر به دو برادر را روایت می‌کرد و بازیگرانی همچون نیلوفر خوش خلق همسر امین حیایی ، سحر زکریا و سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح را در اختیار داشت.

علی صادقی در اگه می‌تونی منو بگیر

علی صادقی در فیلم اگه می‌تونی منو بگیر

علی صادقی در رئالیتی شو چارپایه

این روزها علی صادقی علاوه بر حضور در جوکر با حضورش در رئالیتی شو بزرگ چهارپایه در کنار بازیگرانی همچون یوسف تیموری، جواد خواجوی و قدرت الله ایزدی همان عمو رشید محبوب بیش از پیش دیده می‌شود.

علی صادقی در چارپایه

یوسف تیموری، جواد خواجوی، قدرت الله ایزدی و علی صادقی در رئالیتی شو چارپایه

علی صادقی در جوکر

فصل دوم جوکر احسان علیخانی در قسمت سوم میزبان گروهی از طنز پردردازان مرد است که علی صادقی با حضور موفقش در میان این چهره‌ها تبدیل به تیتر برتر بسیاری از سایت‌ها شده. جوکر تایم علی صادقی یکی از ویدیوهای جذابی است که پس از پخش قسمت جدید جوکر در فضای مجازی از این بازیگر طنز وایرال شد.

علی صادقی در جوکر

علی صادقی در جوکر احسان علیخانی

فیلم شناسی علی صادقی 

در تکمیل پاسخ سوال”علی صادقی در چه فیلم هایی بازی کرده” لیستی را برایتان گردآوری کرده ایم که شامل:

فیلم‌های سینمایی علی صادقی 

  • رفقای اورژانسی:حسین صیدخانی، 1400 
  • ورود و خروج ممنوع:امید آقایی، 1398 
  • بی ریختی:محمد رحمتی، 1398 
  • زن‌ها فرشته‌اند 2:آرش معیریان، 1398 
  • ایکس لارج:محسن توکلی، 1397 
  • سلام علیکم حاج آقا:حسین تبریزی، 1397 
  • عروس بندر:امیر معقولی، 1397
  • وای آمپول:علیرضا محمودزاده، 1396 
  • دم سرخ‌ها:آرش معیریان، 1396
  • داش آکل:محمد عرب، 1396 
  • خالتور:آرش معیریان، 1396 
  • عزیز میلیون دلاری:امید نیاز، 1395 
  • پا تو کفش من نکن:محمد حسین فرحبخش، 1395 
  • عشقولانس:محسن ماهینی، 1395 
  • 50 کیلو آلبالو : مانی حقیقی ، 1394 
  • راز خانه بهجت:محسن ربیعی ،1393 
  • گور طلایی:فرشاد ارج، 1393 
  • عشق و مکافات:عباس خواجه وند، 1392 
  • ازدواج مشروط :محسن ربیعی، 1392 
  • شیر یا خط:فرشاد ارج، 1392 
  • آدم آهنی:رحیم بهبودی فر، 1391 
  • یک فراری از بگبو:هاتف علیمردانی، 1390 
  • ورود زنده‌ها ممنوع:جواد مزد آبادی، 1389 
  • ورود آقایان ممنوع: رامبد جوان ، 1389
  • پیتزا مخلوط :حسین قاسمی جامی، 1389 
  • سه درجه تب:حمیدرضا صلاحمند، 1389 
  • همه چی آرومه:مصطفی منصور یار، 1389 
  • ازدواج در وقت اضافه:سعید سهیلی، 1388 
  • بعد از ظهر سگی سگی: مصطفی کیایی ، 1388 
  • زمهریر:علی روئین تن، 1388 
  • شیر و عسل:آرش معیریان، 1388 
  • سیاه زنگی:ابراهیم ابراهیمیان، 1387 
  • تیغ زن:علیرضا داوود نژاد، 1387 
  • حرکت اول:فرهاد نجفی، 1387 
  • زندگی شیرین:قدرت الله صلح میرزایی، 1387 
  • خاطره شب بارانی:سیامک شایقی، 1387 
  • کیش و مات:جمشید حیدری، 1387 
  • قاتلین پیرمرد:اصغر نعیمی، 1386 
  • اگه می‌تونی منو بگیر:شاهد احمدلو، 1385 
  • هوو:علیرضا داوود نژاد، 1384 
  • چپ دست:آرش معیریان، 1384 
  • هشت پا:علیرضا داوودنژاد، 1383 
  • پیک نیک در میدان جنگ:رحیم حسینی، 1383 
  • روایت سه گانه:عبدالحسین برزید، 1382 

علی صادقی در داش آکل

علی صادقی در فیلم سینمایی داش آکل

سریال‌های تلویزیونی علی صادقی 

  • پلاک 13 :آرش معیریان، 1400 تا 1401 
  • نون خ 3 :سعید آقاخانی، 1399 
  • نون خ:سعید آقاخانی، 1397 
  • تعطیلات رویایی:علیرضا امینی، 1396 
  • حالت خاص:افشین اربابی، 1394 
  • معراجی‌ها: مسعود ده نمکی ، 1393
  • ما فرشته نیستیم:فلوراسام، 1392 
  • توقیف:احمد ذاکری، 1391 
  • نقطه سر خط:سعید آقاخانی، 1390 
  • کسی خوابه؟:سید جواد رضویان، 1390 
  • موج و صخره:مجید صالحی، 1389 
  • خوش نشین‌ه:ا سعید آقاخانی، 1389 
  • زن بابا:سعید آقاخانی، 1388 
  • عید امسال:سعید آقاخانی، 1387 
  • بزنگاه:رضا عطاران، 1387 
  • سه در چهار:مجید صالحی، 1386 
  • زندگی به شرط خنده:مهدی مظلومی، 1385 
  • قرارگاه مسکونی:سید جواد رضویان، 1385 
  • متهم گریخت:رضا عطاران ،1384 
  • خانه به دوش:رضا عطاران، 1382 تا 1383 
  • کوچه اقاقیا:رضا عطاران، 1382 
  • پشت کنکوری‌ها :پریسا بخت اور، 1381 
  • دردسر والدین:مسعود نوابی، 1380 
  • پرتوهای نور:سید محسن یوسفی، 1378 
  • بهترین تابستان من:علی بهادر، 1375 
  • آفتاب عالم تاب:امیر سماواتی و مازیار حبیبی نیا، 1369 

علی صادقی نون خ

علی صادقی در نمایی از سریال نون خ

سریال‌های شبکه نمایش خانگی علی صادقی 

  • جوکر 2:احسان علیخانی، 1403 
  • دیو و ماه پیشونی:حسین قناعت، 1401 
  • موچین:حسین تبریزی، 1399 
  • سیگنال موجود است:مهدی مظلومی، 1393 
  • شام ایرانی: سروش صحت ، 1390 
  • شب آهنگی:حامد آهنگی، 1400

علی صادقی در شب آهنگی

حامد آهنگی و علی صادقی در برنامه شب آهنگی

عکسهای علی صادقی

علی صادقی بازیگر

علی صادقی بازیگر طنز

نیما شاهرخ شاهی و علی صادقی

عکس سلفی نیما شاهرخ شاهی و علی صادقی

علی صادقی

عکس دختر موقرمز علی صادقی

source

توسط salamatsun.ir