صاحب‌خبر –

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در تعقیب و گریز خطرناک

|

۱۴۰۳/۰۷/۱۶ ۱۳:۵۰:۲۱

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه‌دار موتورسیکلت و اعتراف متهم به 10 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ رسول بهرامی اظهار کرد: پیرو اجرای طرح محله محور به منظور شناسایی سارقان، تیم عملیات کلانتری 157 مسعودیه در حین گشت‌زنی در محدوده خیابان عباس‌پور به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر اقدام کردند.

 سرهنگ بهرامی ادامه داد: متهم بلافاصله با مشاهده ماموران از محل متواری شد. عوامل پلیس دستور ایست صادر کردند و  متهم بدون توجه به آن به صورت خطرناکی به حرکت خود ادامه داد که با اجرای طرح مهار موتور سیکلت را متوقف و راکب آن را دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف و در ادامه تحقیقات مشخص شد که موتور سیکلت چند روز قبل به سرقت رفته است که به منظور شناسایی مالک آن به کلانتری انتقال داده شد.

وی افزود: از مخفیگاه وی دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در بررسی سوابق متهم مشخص شد که از سارقان سابقه‌دار بوده و به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد، در این خصوص پرونده تشکیل شده و متهم به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به مرجع قضائی  معرفی شدند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد که حتما موتور سیکلت خود را در محل امن پارک  کرده و با قفل‌های مخصوص امنیت موتور سیکلت خود را بالا برده تا از وقوع این دست سرقت ها جلوگیری  کنید.

 

∎​

source

توسط salamatsun.ir