به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
علاء‌الدین رفیع‌زاده  رئیس سازمان اداری و استخدامی با اشاره به تصمیم دولت در راستای کنترل ترافیک و کاهش دغدغه کارکنان دولت در پیک ابتدایی آغاز سال تحصیلی، اعلام‌ کرد: از فردا ۱۵ مهر طبق مصوبه 28 اسفند 1401، ساعات آغاز به کار ادارات دستگاه‌های اجرایی ملی مستقر در تهران به روال گذشته بر می گردد و از ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور و ادارات برای واحدهای استانی و 7 صبح برای شهرستان ها خواهد بود.


ساعت شروع کار واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی، 6.5 صبح، شرکت های صنعتی 7 صبح و بانک‌ها نیز 7.5 صبح خواهد بود. کارکنان بانک‌ها موظفند نیم ساعت زودتر در محل کار حاضر شوند و عملیات پیش از شروع خدمت‌رسانی را انجام دهند.


مدارس مقطع متوسطه اول و دوم نیز از 7.5 صبح و مدارس ابتدایی، 8 صبح آغاز به کار خواهند کرد و مدارس باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که از نیم‌ساعت قبل، پذیرش دانش‌آموزش داشته باشند. مراکز آموزش‌عالی و پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت اعم از دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها از 8 صبح فعالیت را آغاز خواهند کرد.


ساعت شروع به کار مادران و یا پدران کارمند دارای فرزند خردسال در تهران، شناور بوده اما به واحدهای استانی که ساعت آغاز به کار آنها 7 صبح است نیز تاکید شده با شناور شدن ساعت آغاز به کار بانوان یا یکی از والدینی که فرزند زیر 7 سال دارند، مساعدت کنند.

انتهای پیام

 

source

توسط salamatsun.ir