به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
بانک صادرات برای تحقق اهداف تحول دیجیتال و ارائه ابزارها و محصولات نوآورانه با رویکرد ارتقاء ظرفیت‌های نظام بانکی و خدمات غیر حضوری، علاوه بر امکان توثیق دارایی‌هایی مثل سهام، صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت، بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، امکان صدور و ضمانت سفته الکترونیک در سامانه توثیق الکترونیکی دارایی برای دریافت تسهیلات بانکی را فراهم کرد.


بر اساس این گزارش، مشتریان و متقاضیان دریافت تسهیلات خرد از بانک صادرات با توثیق انواع دارایی‌ها در سامانه ست به ضامن دیگر نیاز ندارند. سهام، اندوخته بیمه عمر و زندگی، واحدهای (یونیت) سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و سفته الکترونیک از جمله دارایی‌های قابل توثیق در سامانه ست بانک صادرات ایران تا به امروز هستند.


متقاضیان دریافت تسهیلات دارای کد سجام بورسی می‌توانند با مراجعه به سامانه ست به نشانی set.bsi.ir​ از ارزش دارایی‌های راکد و سایر دارایی‌های قابل ارزش‌گذاری استفاده کرده و بدون نیاز به بازخرید یا فروش این دارایی‌ها، نسبت به وثیقه‌گذاری آنها در فرآیند دریافت تسهیلات اقدام کنند.


همچنین مدیریت بهینه ثروت، کاهش زمان وثیقه‌گذاری به صورت آنلاین، تنوع در ارائه وثایق، استفاده مناسب از دارایی‌های راکد و غیرمولد، امکان تغییر وثیقه، کاهش نیاز به مراجعه حضوری و آزادسازی بخشی از وثیقه متناسب با تعهدات رفع شده از مهمترین مزیت‌های سامانه توثیق الکترونیکی دارایی بانک صادرات است.

انتهای پیام

 

source

توسط salamatsun.ir