به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور همه ساله با همت شرکت تامین توسعه دانش صدرا و انجمن علمی بهداشت کار ایران با همکاری سازمان غذا و دارو و سایر مراکز علمی، فرهنگی و اجرایی مرتبط با سلامت برگزار می شود.


بر اساس این گزارش، گروه زر که در زیرمحموعه چند شرکت تولیدی غذایی را مدیریت می کند یکی از منتخبان این جشنواره بود. محصولات غذایی گروه زر مهر تایید داوران و ارزیابان این جشنواره را دریافت و این گروه به عنوان سازمان متعهد به امر سلامت و صنعت پیشرو در این حوزه معرفی شد.


جشنواره صنعت سلامت محور با هدف شناسایی، تشویق و معرفی برندها و سازمان‌های متعهد به امر سلامت و معرفی آخرین دستاوردهای صنایع پیشرو ۲ مهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه بهشتی با انجام چند کارگاه تخصصی و حضور بیش از 50 شرکت تولیدی و خدماتی منتخب برگزار شد.


شرکت زرماکارون تولید کننده انواع پاستا، شرکت زرنام تولید کننده انواع نشاسته های اصلاح شده و شیرین کننده های برپایه غلات و همچنین شرکت زرکام یکی از بزرگترین تولید کننده های شیرینی و شکلات کشور و منطقه از جمله شرکت های تحت پوشش گروه صنعتی و پژوهشی زر هستند.


جشنواره ملی صنعت سلامت‌ محور از سال ۹۵ فعالیت را در قالب یک فرآیند علمی و آموزشی آغاز کرده و با نگاه بنیادی در مسیر ارتقای سلامت جامعه و چشم انداز توسعه شاخص‌های سلامت‌محوری در صنایع توانسته با انجام تحقیقات علمی توسط کمیته‌های مختلف و انجام تغییرات کاربردی در الگوی ارزیابی، پایشی جامع با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی در تمامی بخش‌های ساختاری سازمان‌ها، ایجاد کند.

انتهای پیام

 

source

توسط salamatsun.ir