به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان های ساحلی خزر، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، برخی نقاط اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان، شمال و شرق آذربایجان شرقی، شرق کردستان همراه با بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک، تگرگ و در ارتفاعات مرکزی البرز بارش برف پیش بینی می شود.


بر اساس این گزارش، یکشنبه و دوشنبه در استان های خراسان رضوی و جنوبی، استان های ساحلی خزر، برخی نقاط استان های قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، مرکزی و جنوب کرمان، زنجان و سه شنبه و چهارشنبه در شمال غرب بارش انتظار می رود.


شنبه و یکشنبه کاهش محسوس دما در استان های نیمه شمالی به ویژه در استان های ساحلی خزر، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، مرکزی و زنجان خواهد بود. در شمال شرق، شرق، مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و سه شنبه و چهارشنبه در شمال غرب و غرب کشور، در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.


همچنین آسمان امروز تهران ابری و مه آلود در برخی ساعت ها همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ است. بالاترین دمای تهران نیز ۱۸ و کمترین ۱۵ درجه سانتی گراد خواهد بود.

انتهای پیام

 

source

توسط salamatsun.ir