ناظر انتخابات شورای دانش‌آموزی کشور در گفت‌وگو با پانا:






تهران(پانا)- ناظر انتخابات شورای دانش‌آموزی کشور در گفت‌‌وگو با پانا اهمیت گردهمایی‌های دانش‌آموزی را در بهره‌گیری از نقطه‌نظرات دانش‌آموزان در فعالیت‌های وزارتی خواند. و استفاده از دیدگاه‌های عمیق و خلاقانه دانش‌آموزان را از مهم‌ترین کاربردهای مجلس دانش‌آموزی دانست.






انتخابات شورای دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در ۲۷ و ۲۸ مرداد، به صورت متوالی، در دو بخش پسران و دختران با حضور مسئولین استانی و کشوری و حضور دانش‌آموزان منتخب برگزار شد.

علیرضا رضوان‌پور، ناطر انتخابات شورای دانش‌آموزی در سطح کشور، در گفت‌وگو با پانا، رویه این دوره از انتخابات را این‌طور تشریح کرد: «در اولین گام، انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس و مناطق برگزار می‌شود؛ منتخبین مناطق پس از برگزاری انتخابات در سطح استان بر حسب ظرفیت مشخص شده برای هر استان به مجلس دانش‌آموزی کشور راه می‌یابند.»

او در ادامه بر تاثیر مشورت دانش‌آموزان برای بهبود فعالیت‌ها تاکید کرد و گفت: «هدف متداول برگزاری جلسات با حضور دانش‌آموزان، پوشیدن عینک دید دانش‌آموزان و تماشا حوزه تعلیم و تربیت با نگرش آنان است تا بتوانیم در وسع خودمان دغدغه‌های دانش‌آموزان را به ایستگاهی رضایت‌‌بخش برسانیم.»




خبرنگار :


دانش‌آموز، حنانه کربلائی




source

توسط salamatsun.ir