مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: با توجه به افزایش اعتماد شهروندان به بازار‌های تره‌بار تلاش داریم تا در سال ۱۴۰۴ خدمات متنوع‌تری را به شهروندان ارائه دهیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا قزلچه در مراسم تجلیل از مجریان طرح تنظیم بازار در ایام نوروز ۱۴۰۴ گفت: همکاری خوبی که بین تعاونی روستایی و سایر مجموعه‌های غیر دولتی با مجموعه‌های بخش اجرایی مانند سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام شد؛ باعث شد تا شهروندان در تهران به راحتی بتوانند به میوه شب عید و خرمای مورد نیاز ماه مبارک رمضان دچار مشکل نشوند.

در حاشیه این مراسم مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: در ایام انتهایی سال و پانزده روز ابتدایی سال ۱۴۰۴ حدود ۱۰ هزار و ۲۰۶ تن میوه در بین شهروندان توزیع شده است که رکورد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

مهدی بختیاری‌زاده با اشاره به اینکه از ۱۵ اسفندماه سال ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۴ حدود ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نوبت خرید در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار برای شهروندان صادر شده است.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر در این ایام به طور میانگین میادین و بازار‌های میوه و تره بار روزانه پذیرای ۵۲۰ هزار نفر بوده‌ایم که از این مجموعه‌ها خرید خود را انجام داده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بیان کرد: از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در مجموع ۴ هزار و ۴۰۰ تن سیب، ۶ هزار تن پرتقال، ۸۵۰ تن کیوی، ۸۵۰ تن نارنگی، بیش از ۳۱۰۰ تن خیار و ۱۸۵۰ تن موز عرضه شد.

وی با اشاره به اینکه میزان استقبال مردم از میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار به دلیل کیفیت محصولات و تفاوت قیمت زیاد با سطح شهر بود، بیان کرد: به غیر از میوه شب عید، تهرانی‌ها در تهیه آجیل شب عید، خرمای ماه مبارک رمضان، گوشت، مرغ، برنج و … استقبال خوبی از میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار داشتند.

بختیاری‌زاده یادآور شد: با توجه به افزایش اعتماد شهروندان به میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار تلاش داریم تا در سال ۱۴۰۴ خدمات متنوع‌تری را به شهروندان ارائه دهیم.

source

توسط salamatsun.ir