جلوگیری از عفونت زخم
تسریع کننده فرآیند بهبود زخم
کاهش دهنده التهاب زخم
ترمیم کننده بافت آسیب دیده
دارای عصاره ضد التهاب و ضد میکروب چای سبز
افزایش دهنده خونرسانی به بافت آسیب دیده
قابل استفاده برای زخم های دیابتی با درجات مختلف
حاوی عصاره های آبرسان و ضد التهاب عصاره های گیاهی و ترکیبات طبیعی
نحوه مصرف کرم ترمیم کننده کاموهیل دکتر کامکار:
ابتدا موضع زخم را با سرم نرمال سالین شستشو دهید تا از آلودگی پاک شود.
سپس زخم را با کرم پوشش داده تا به نحوی که تمامی حفره ها پر شوند.
محل آسیب دیده را با استفاده از گاز استریل پانسمان کنید و این فرآیند را روزی دو تا سه بار تکرار کنید.
هشدار مصرف:
تا کنون عارضه جانبی و حساسیت برای این محصول گزارش نشده است اما در صورت بروز هرگونه عارضه حساسیت با پزشک یا داروساز مشورت شود.
در صورت سابقه حساسیت به هر یک از اجزای تشکیل دهنده کرم از مصرف خودداری کنید.
مصرف در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک بلامانع است.
در صورت بروز حساسیت با پزشک یا داروساز مشورت شود.
تمامی مراحل درمان را زیر نظر پزشک یا داروساز متخصص تکمیل کنید.
از تماس این کرم با چشم ها بپرهیزید.
بهبود کامل زخم دیابتی فقط با کنترل قند خون میسر می شود، بنابراین مدیریت قند خون، بسیار حیاتی است. استفاده از کفش مناسب و محافظت از پاها در پیشگیری از زخم ها اهمیت دارد.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
فرآورده در جای خشک و خنک و دور از تابش آفتاب نگهداری شود.
از یخ زدگی محافظت شود
ترکیبات:
پارافین مایع، اسید استئاریک، گلیسرین، وازلین، روغن زردچوبه، عصاره کالاندولا، عصاره آلوئه ورا، عصاره مورد، عصاره آرنیکا، ستیل الکل، اکسید روی، عصاره چای سبز، عسل، روغن کنجد، تری اتانول آمین، امولینت گیاهی شی باتر، گلیسرین رزینات، روغن زیتون، فنوکسی اتانول، روغن بادام، آب دیونیزه.
لابراتور بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار ، بیش از هشتاد و پنج سال تجربه در صنعت آرایشی و بهداشتی دارد. می توان گفت این برند از پیشگامان این صنعت در ایران به حساب میآید.
مواردی مثل کیفیت بالای محصولات، رفع نیاز و دغدغههای مصرفکننده، احترام به مشتریان و همگامی با آخرین تکنولوژی روز دنیا از اهداف و اولویتهای موسسین این مرکز تحقیقاتی به حساب میآید.
دکتر محمد مهدی کامکار، از جمله بنیانگذاران انجمن آرایشی و بهداشتی ایران از پیشکسوتان صنعت داروسازی بوده و در بین بزرگان و اساتید این حوزهبوده است و از جایگاه علمی خاص برخوردار است.
نامهای تجاری این برند، عطرآگین، موبان، تیلا، رنه، ویشکا حاصل تلاش بی وقفه و شبانه روز این استاد فرهیخته می باشد.
source