صاحب‌خبر –

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، احسان واحدی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد تماس‌های روزانه شهروندان با سامانه +۱۳۷ ماهیت راهنمایی و رفع ابهام دارد، اظهار کرد: ضروری است پرسش‌ها و ابهامات روزانه شهروندان، بدون وقفه و انتظار برای ارتباط با کارشناسان، به صورت برخط اطلاع‌رسانی شود.

وی از تلاش برای توسعه زیرساخت این سامانه خبر داد و گفت: در دوره جدید مدیریت سامانه، بعد از آسیب‌شناسی و مطالعه‌ تماس‌های منجر به راهنمایی، در گام اول موضوعات عمومی و با فراوانی بالا احصاء و دسته‌بندی و برای سهولت و تسریع در پاسخگویی، کلید صفر برای این مأموریت مهم در مرکز تماس تعبیه شد.

معاون ارتباطات شهروندی مرکز سامانه +۱۳۷ با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه بیش از یک هزار و ۳۰۰ تماس مردمی به صورت گویا و از طریق محتوای پیش‌فرض صوتی پاسخگویی می‌شود، افزود: در حال حاضر کلید صفر سامانه +۱۳۷ با دو زیرکلید «زمان‌بندی فعالیت مراکز شهرداری تهران» و مباحث مربوط به «ساخت‌وساز و تخلفات ساختمانی» فعال است و این ظرفیت جدید در آینده گسترش یافته و اطلاع‌رسانی گویا به شهروندان از طریق سامانه +۱۳۷ به سایر حوزه‌های عملکردی و خدماتی شهرداری تسری داده خواهد شد.

واحدی با بیان اینکه این اقدام در راستای افزایش پاسخگویی و حذف زمان پشت خط ماندن شهروندان است، تصریح کرد: تلاش‌ می‌کنیم زمان انتظار شهروندان برای برقراری تماس و دریافت پاسخ از سوی کارشناسان را به حداقل ممکن برسانیم و با ثبت صحیح پیام، پیگیری و نظارت دقیق بر عملکرد حوزه‌های اجرایی، بیش از پیش در افزایش رضایت‌مندی عمومی و جلب اعتماد شهروندان سهیم باشیم.
 

انتهای پیام/

∎​

source

توسط salamatsun.ir