کرم دست و صورت بادام شون یکی از محصولات طراحی شده برای رطوبت رسانی پوست های خشک و نرمال است. این مرطوب کننده با بافتی سبک و تهیه شده از بهترین نوع روغن بادام حاوی ویتامین E و گلیسرین است که فرآیند پیری را به تاخیر انداخته و موجب نرمی، لطافت و رطوبت پوست می‌گردد. روغن بادام حاوی اسیدهای چرب و ویتامین E موجود در آن، محافظ پوست در برابر رادیکال های آزاد می‌باشد. این کرم گزینه ای مناسب برای مصرف روزانه و به دفعات مورد نیاز جهت حفظ سلامت پوست به شمار می‌آید.

کرم دست و صورت بادام شون

Schon Almond Hand & Face Cream

موارد مصرف:

مرطوب کننده مخصوص پوست نرمال تا خشک

روش مصرف:

پس از تمیز کردن سطح پوست، و یا بعد از شستن صورت و دست، مقداری از کرم را به دست و صورت مالیده و سپس به آرامی ماساژ دهید. و در صورت نیاز در طول روز تکرار نمایید.

هشدار مصرف:

– در صورت خارش و سوزش مصرف فرآورده را قطع نموده و با پزشک مشورت نمایید.

– از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم با آب شسته شود.

– فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود.

– دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

– استفاده از شوینده ها و پاک کننده های محافظ پوست و استفاده از فراورده ها و محصولات نرم کننده و جوان ساز پوست جهت داشتن پوستی زیبا و جوان توصیه می شود.

ترکیبات:

آب، پارافین مایع، کوکوگلیسرید، گلیسرین، گلیسریل استئارات، روغن بادام، ستیل پالمیتات، ستیل الکل، PEG-100 استئارات، ستئارت-25، لانولین، پلی گلیسریل-6 ایزواستئارات، ستئاریل الکل، پلی آکریلامید، C13-14  ایزوپارافین، لورت-7، پروپیلن گلیکول، آروما، کلرفنزین، ایزوتیازولینون، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، هگزیل سینامال، لینالول، بنزیل سالیسیلات، سیترونلول، گرانیول.

برند شون (Schon) در زبان آلمانی به معنای زیبایی است. زیبایی طبیعی و ماندگار، زیبایی برخواسته از طبیعت است. بر اساس این ایده محصولات گیاهی شون با بهره‎ گیری از عصاره گیاهان و میوه‎ ها و خواص مرتبط با آنان خلق شده ‎اند. محصولات شون ساخت ایران است اما به صورت محصولی مشترک، با همکاری شرکت کریس اند کارل آلمان (ارایه فرمولاسیون و تهیه مواد اولیه) و شرکت آریان کیمیا تک ایران در کشورمان به بازار عرضه می‎شوند. محصولات گیاهی شون با استفاده از مؤثرترین عصاره گیاهان و میوه‌ها، منطبق با خواسته تمام کسانی است که دوستدار طبیعت و محصولات طبیعی هستند.
استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طبیعی در کنار تلاش متخصصین شرکت شون این برند را به یک برند با کیفیت و پرطرفدار معرفی کرده است. سیاست برند‌های بزرگ آرایشی و بهداشتی استفاده از فرمولاسیون‌های گیاهی است. برند شون نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که گفته شد محصولات شون در ایران تولید می‌شوند ازهمین رو در مقایسه با محصولات مشابه خارجی از قیمت کمتری برخوردار هستند. برند شون در دو دسته آرایشی و بهداشتی مشغول به فعالیت است.

source

توسط salamatsun.ir