پد خار پاشنه سیلیکونی محصولی مناسب برای افرادی می باشد که پاهایشان زخم دیابتی دارد و همچنین در قسمت پاشنه پا احساس درد می کنند، آشیل دردناک دارند و ورزش های سخت دارند.

این پد سیلیکونی می تواند شوک وارد شده بر پاشنه پا را کاملا از بین ببرد و انرژی از دست رفته را به مصرف کننده بازگرداند. این محصول در کنار عمر بالایی که دارد ضد حساسیت نیز هست و بو نمی گیرد.

این پد به دلیل اینکه منفذ ندارد و به هیچ عنوان چیزی را به خود جذب نمی کند، نگهداری و تمیز کردن آن راحت است و مناطق بسیار نرم این محصول به کم کردن درد به صورت متمرکز کمک خواهد کرد، فشار را از روی کف پا برمی دارد.

پد خار پاشنه سیلیکونی تینور

Tynor Heel Cushion Silicone Code K-02

موارد مصرف:

قابل مصرف برای آقایان و خانوم ها

با طراحی ارگونومیک و بادوام

کاهش فشار از روی پاشنه پا

دارای مناطق بسیار نرم

کاهش درد پاشنه پا

ضریب نرمی بالا

ضد آلرژی

سیلیکونی

نحوه مصرف پد خار پاشنه سیلیکونی تینور:

با توجه به سایز پای خود، اندازه مناسبی از محصول را تهیه کنید و کف کفش خود قرار دهید.

هشدار مصرف:

استفاده نادرست از این محصول می تواند موجب بروز مشکلات بیشتر و کاهش تاثیر محصول شود.

از این محصول تحت نظر پزشک استفاده شود.

در شستشوی محصول از مواد سفید کننده استفاده نشود.

محصول را با مواد شوینده ی ملایم و با آب کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد بشویید.

شرکت تینور (Tynor) دهه ۹۰ میلادی و درست زمانی تاسیس شد که محصولات ارتوپدیک در هندوستان اصلا وضعیت مناسبی نداشتند. محصولات هندی آن زمان کیفیت بسیار ضعیفی داشتند و محصولات وارداتی نیز با قیمت بالایی به فروش می‌رسیدند. مدیران شرکت تینور جهت رسیدن به کیفیت و قیمت مناسبی که برای محصولات خود متصور شده بودند بهره‌وری خود را بالاتر برده و مراکز تولیدی درجه یکی تدارکت دیدند تا گروه حرفه‌ای تحقیقاتی تینور امکانات تولید یک محصول مرغوب را در اختیار داشته باشند. در سراسر دنیا تینور (Tynor) را به طراحی مناسب محصولات، کیفیت بالای آنها، بسته‌بندی‌های جذاب محصولات، دامنه گسترده محصولات، ارزش بالای خرید نسبت به قیمت محصول، استفاده از مدرن‌ترین تکنیک‌های مدیریتی، گارانتی و خدمات فروش مناسب و صداقت بالا در برابر مشتری‌ها می‌شناسند.

source

توسط salamatsun.ir