قرص ساپلاس دیلی مدز بانوان Supplus Daily Meds For Women ساپلاس مدز، یک مکمل‌ غذایی مفید برای تامین ویتامین‌ها، مواد معدنی و ریزمغذی‌های مورد نیاز روزانه بدن خانم‌هاست که موجب ارتقای سلامت کلی آنان می‌شود. در مکمل ساپلاس دیلی مدز مخصوص بانوان، ویتامین های گروه B، ویتامین های A ،C ،D ،E و K و همچنین برخی مواد معدنی از جمله آهن، سلنیوم، روی، ید، کلسیم، منگنز و کروم به کار رفته است.

مصرف آهن بخصوص به صورت ملح فومارات به همراه ویتامین C و B12 باعث افزایش جذب آهن شده و از ایجاد فقر آهن در بانوان پیشگیری می کند. ویتامین D موجود در فرآورده در کنار کلسیم، به حفظ سلامت استخوان کمک می کند. روی (زینک)، سلنیوم و ویتامین های C و D علاوه بر تقویت سیستم ایمنی، در حفظ سلامت پوست و جلوگیری از ریزش مو نفش موثر دارند.

استفاده از این مکمل غذایی، به حفظ عملکرد طبیعی ارگان های بدن کمک کرده و افزایش انرژی و شادابی بانوان و سلامت آنان را به همراه دارد.

قرص ساپلاس دیلی مدز بانوان

Supplus Daily Meds Women FC Tablets

موارد مصرف:

کمک به تامین ویتامین ها و مواد معدنی روزانه بدن بانوان

روش مصرف:

روزانه یک عدد قرص همراه با غذا.

هشدار مصرف:

در دوران بارداری، شیردهی و شرایط خاص پزشکی با مشورت پزشک مصرف شود.

در صورت مصرف همزمان با سایر فرآورده ها/داروهای دیگر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت شود.

در صورت بروز هرگونه عوارض جانبی، مصرف آن قطع و با پزشک مشورت گردد.

این فراورده مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نمی باشد.

شرایط نگهداری:

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

 

در سال 1389 برند ساپلاس مدز (Supplus Meds) با هدف تولید مکمل‌های غذایی تهیه شده از خالص ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه شامل ویتامین‌ها و گیاهان دارویی توسط شرکت طبیعت زنده به بازار عرضه شد. ساپلاس مدز در ابتدا با تولید مکمل‌های مولتی ویتامین مینرال که مناسب برای سلامت پوست، مو و ناخن است؛ توانست توجه همه جانبه بازارهای داخلی را به خود جلب کند و رقیبی پرقدرت در مقابل محصولات مشابه خارجی باشد. محصولات این برند روز به روز متناسب با نیاز مصرف کنندگان در حال گسترش است.در مکمل‌های ساپلاس مدز (Supplus Meds) از خالص ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه شامل ویتامین‌ها و گیاهان دارویی استفاده شده است که این مواد از معتبرترین شرکت‌های اروپایی تهیه می‌شود و فاقد هرگونه رنگ غیر طبیعی هستند. میزان مواد اولیه به کار رفته در مکمل‌های غذایی ساپلاس مدز، طبق استاندارهای جهانی و تحت نظر پزشکان متخصص اندازه گیری و اعمال می‌شود.

source

توسط salamatsun.ir