به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
کمپین محصولات کانفکشنری گروه زر با نشان تجاری THE KING OF TASTE که نمای خیرهکنندهای در شهر تهران ساخته، آغاز شده و محصولات جدید را در معرض دید همگان قرار داده است.
بر اساس این گزارش، کمپین گروه زر با این اقدام سعی دارد محصولات محبوب این شرکت و فعالیتها را معرفی کند و مصرف کنندگان را از عرضه متنوع و نوین محصولات آگاه سازد.
این گروه با هدف معرفی بهتر و افزایش آگاهی مصرف کنندگان محصولات کانفکشنری گروه زر با اکران هم زمان بیش از 60 بیلبورد در مناطقی از تهران و با چهار برند محبوب تریپرز، وینکرز، بیسباکس و هانیپرز در دو گروه محصولی کیک و ویفر کار را شروع کرده است.
این کمپین یک ماهه تا 17 آبان ماه در فضاهای متفاوتی اجرا و شروعی جدید برای ارائه تصویری تازه از این محصولات در ذهن مخاطبین است.
مخاطبان و علاقه مندان به محصولات کانفکشنری گروه زر با دنبال کردن صفحه اینستاگرام هر برند شناخت بیشتری از محصول و برنامههای اجرایی خلاقانه آن پیدا می کنند و درکنار این آگاهی می توانند با شرکت در مسابقه طراحی شده دراین کمپین از جوایز ویژهای آن نیز برخوردار شوند.
شرکت زرکام که زیرمجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زراست، جزء بهترین ها و بزرگترین های تولید کانفکشنری در منطقه است و در کنار شکست انحصار برندهای خارجی فعال در صنعت شیرینی، سطح رقابت بین تولیدکنندههای داخلی را نیز ارتقا داده و باکیفیتترین محصولات را با قیمت مناسب راهی بازار می کند.
این شرکت با هدف ارتقای سطح کیفی صنعت شیرینی و شکلات با معرفی 400 محصول قدم به میدان گذاشته و تا به امروز، یکی از موفق ترین تولیدکنندهها در این زمینه بشمار میرود.
تمامی محصولات کانفکشنری گروه زر شامل ویفرهای وینکرزو تریپرز، بیسکویت های بیس باکس، لایت کیک هانیپرز و سایر محصولات میتواند به عنوان یک میانوعده عالی با طعم خاصتر از آنچه تابه حال تجربه کردهاید، انتخاب شود.
کیفیت بالای این محصولات برای بخش بزرگی از جامعه ثابت شده و در سبد خرید گروههای مختلفی از افراد در سنین و ذائقههای مختلف قرار گرفته است.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و شرکت در مسابقه این کمپین، می توانید نام محصول را در کنار عبارت official به صورت نمونه هانیپرز جستجو کنند: @hanipers_official
انتهای پیام
source