امروز روز انتقام است، انتقام از شیطان‌های انسان‌نما که چه بسیار خانه‌ها را ویران کردند و کودکان را کشتند، کودکانی که خونشان، خاک سرد را گرم کرد و همچون غنچه‌های نوشکفته در روی زمین شکفتند.

به راستی که خاک نیز از این ظلم خانمان‌سوز، دلش به درد می‌آید. در پسِ آسمان غبارآلود فلسطین چه بسیار کودکانی که گرسنه و تشنه، سر بر بالین می‌گذارند، چه بسیار کودکانی که شب‌ها با درد می‌خوابند اما همیشه خداوند می‌شنود صدای رنج آن‌ها را و اوست مقتدر دانا…

و اما امروز ایران اسلامی و مقتدر ما ثابت کرد تمامی خون‌هایی که از شهیدان بزرگ‌مرد تاریخ ایران بر زمین ریخته شده، این خاک را قوی و محکم کرده، امروز با مشتی که بر دهان اسرائیل زدیم، ثابت کردیم که ظلمشان پایدار نخواهد بود.

موشک‌هایمان در عملیات وعده صادق 2 همانند گلوله‌های آتش بر سرشان ریخت و خانه ظلم عنکبوتی‌شان را به نابودی کشاند. ثابت کردیم که ایران، پُر از حاج قاسم است که در جبهه مقاومت، جلوی ظلم بایستد، همچون سَروی ایستاده در غبار که تمامی تندبادهای تاریخ نتوانسته آن را تکان دهد.

تا خدا پشتیبان ماست از چیزی ترس نداریم و درود بر رهبر شجاع کشورم که مانند کوهی استوار ایستاده است؛ این خاک هرگز نمی‌میرد، چون خون تمامی شهیدان عزیزمان آن را تا ابد زنده نگه می‌دارد.

به راستی که شهیدان زنده هستند و تا ابد بر صفحه تاریخ همچون ستارگان می‌درخشند. در این هیاهو، امید به آمدن منجی است که قلب شیعیان و همه مسلمانان و مظلومان عالم را تسلی می‌دهد و به آن‌ها قدرت مقاومت می‌دهد.

* خبرنگار پانا

source

توسط salamatsun.ir