به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت:‌ در مزایده‌های الکترونیکی اموال منقول بالغ بر ۱۰۷ دستگاه خودرو سواری، ۲۳۲ دستگاه‌ ماشین آلات راه سازی، ۵۰ دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی و کالاهای سریع الفساد عرضه شد. در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود ۴ هزار میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.


وی افزود:‌ این کالاها دارای مجوز از نهادهای ذی ربط هستند و برخی از آنها به شرط صادرات به فروش می‌رسد و در این رابطه ودایع مناسب اخذ خواهد شد. با تایید گمرک مبنی بر خروج کالا، ودایع به صاحبان کالا باز گردانده می‌شود. ودایع شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول متناسب با شرایط به 7 درصد ارزش پایه کالا کاهش یافته و علاقه مندان می‌توانند با واریز آن در مزایده شرکت کنند.


این مقام مسئول ادامه داد: اموال و دارایی‌های شرکت کوروش کمپانی از سوی مقام قضایی، در اختیار سازمان قرار گرفته و پس از فروش به بالاترین قیمت در مزایده سراسری الکترونیکی، عوائد آن با نظر مقام قضایی به مالباختگان باز می‌گردد. 5 دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه کارشناسی حدود ۴۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.


به گفته اجتهادی، مزایده ۲۸۳ اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به صورت سراسری و الکترونیکی از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از دیروز آغاز شده و تا ۱۶ مهر ادامه دارد. ۲۱ مهر هم برندگان اعلام خواهند شد.

انتهای پیام

 

source

توسط salamatsun.ir