تجمع هزاران دانش آموز در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تجمع هزاران نفر از دانش آموزان شهر تهران در محکومیت جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان و شهادت سیدالشهدای مقاومت از دقایقی پیش در میدان فلسطین تهران در حال برگزاری است.

علاوه بر دانش آموزان، گروه‌های مختلفی از فرهنگیان و اساتید دانشگاه در این تجمع مردمی حضور دارند.

در این تجمع بیانیه‌های مختلفی از سوی دانش‌آموزان مطرح شد که برخی از آنها بدین شرح است:

به سردابداران غرب و به مدعیان حقوق بشر جهان و به مسئولان شورای امنیت اعلام می‌کنیم این اقدامات کورکورانه ذره‌ای در عزم و اراده آهنین و پولادین جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان قهرمان ایجاد نخواهد کرد.

ما مردم ایران اسلامی با خون شما پیمان می‌بندیم از پیگیری و خونخواهی جنایات شما ذره عقب نشینی نخواهیم کرد و تا پایان عمر رژیم صهیونیستی تا پایان جانمان خواهیم ایستاد.

ما دانش آموزان تهرانی با صدای رسا حمایت خود را از کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی اعلام می‌کنیم. کودکانی که در سایه ظلم و ستم اشغالگری از طبیعی‌ترین حقوق خود در زندگی محروم شدند.

از سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم به وظایف خود عمل کنند و در برابر جنایت‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین بایستند.

همچنین از مردم و جوانان ایرانی می‌خواهیم به حمایت‌های خود ادامه دهند و صدای عدالت خواهی را به گوش جهانیان برسانند.‌ای کودکان و نوجوانان فلسطینی شما تنها نیستید و ما در کنار شما این راه مقاومت و ایستادگی را ادامه خواهیم داد.

ما دانش آموزان تهرانی با صدای رسا حمایت خود را از کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی اعلام می‌کنیم. کودکانی که در سایه ظلم و ستم اشغالگری از طبیعی‌ترین حقوق خود در زندگی محروم شدند.

در حالی که جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشری سکوت کرده‌اند ما با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای در کنار کودکان فلسطینی و لبنانی خواهیم ایستاد.

همچنین اساتید فرهنگی نیز در بیانیه‌ای اعلام کردند ما فرهنگیان به عنوان مدافعان انسانیت از روی مسئولیت این بیانیه را در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطینی و لبنانی صادر می‌کنیم.

مردم مظلوم فلسطین و لبنان سال‌هاست که با ظلم و ستم رژیم صهیونیستی دست و پنجه نرم می‌کنند. خشونت‌ها و ناعدالتی‌ها زندگی میلیون‌ها انسان بی‌گناه را تحت تأثیر قرار داده است و موجب رنج و درد عمیق آنها شده است

حق هر ملت است که در آرامش زندگی کند و ما خواهان برخورداری از حقوق طبیعی اولیه در منطقه خود هستیم.

از مجامع جهانی و سازمان ملل می‌خواهیم تلاش خود را برای دسترسی مردم مظلوم و مقتدر فلسطینی و لبنانی به کار بندند.

source

توسط salamatsun.ir