مشاوره سئو سایت
اپل به‌تازگی جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود را به بازار عرضه کرده است و در اواخر سال جاری پرچم‌دار خود را عرضه خواهد کرد: آیفون X. آیفون X با قیمت 999 دلار گران‌ترین آیفون تاکنون است. با وجود بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر در بازار که عملکردهای مشابهی را ارائه می‌دهند، این سوال پیش می‌آید: آیا کاربران آیفون به سادگی بیش از دیگران پول خرج می‌کنند؟

در Wolfgang Digital، ما کمی از داده ها را دوست داریم، بنابراین مجموعه داده عظیمی از 31 میلیون جلسه آیفون و اندروید را بررسی کرده ایم تا در نهایت به این سوال پاسخ دهیم. البته، ما در انتها نیز چند قطعه کاربردی از استراتژی بازاریابی دیجیتال داریم!

چرا این سوال را می‌پرسم؟ خیلی قبل از پیوستن به دنیای بازاریابی آنلاین، تلفن همراه فروختم. نمی‌توانستم بفهمم چرا مردم آیفون می‌خرند. آنها گرانتر از همتایان اندرویدی خود هستند، که معمولاً همان عملکرد را ارائه می دهند، اگر نه افزایش یافته است (اگرچه می توانید استدلال کنید که دومی ذهنی است).

وقتی به بخش تجارت الکترونیک همان خرده فروش تلفن نقل مکان کردم، تیم من مرتباً قهوه می خورد و قطعات کوچکی از روندهای تجارت الکترونیک جالبی را که پیدا کرده بودیم به اشتراک می گذاشت. مورد علاقه شخصی من، داستانی بود در مورد اینکه کاربران اپل بیشتر از کاربران دسکتاپ هزینه می کنند. داستانی که خواندم درباره این بود که چگونه یک هتل قیمت‌ها را برای افرادی که هنگام استفاده از دستگاه اپل رزرو می‌کردند، افزایش داد. حتی با افزایش قیمت‌ها، نرخ تبدیل کاهش نیافت زیرا هتل پول نقد اضافی دریافت می‌کرد.

من همیشه گفته‌ام که این داستان حکایتی بود، زیرا من هرگز داده‌هایی را برای پشتیبان‌گیری ندیدم. با این حال، من را مجذوب خود کرد.

یافتن پاسخی سریع چند سال به جلو و من در Wolfgang Digital پشت مجموعه داده عظیمی نشسته ام که به مطالعه KPI معیار تجارت الکترونیک 2017 ما کمک کرد. به ذهنم خطور کرد که این داده‌ها می‌تواند به برخی از سؤالات آنلاین بزرگی که در طول سال‌ها شنیده بودم پاسخ دهد. چه جایی برای شروع بهتر از داستانی که در مورد کاربران اپل که بیشتر از دیگران پول آنلاین خرج می کنند؟

از زمانی که برای اولین بار این سوال را از خودم پرسیدم، دنیای آنلاین کمی تغییر کرده است، بنابراین بیایید یک رویکرد جدید در سال 2017 در نظر بگیریم.

آیا کاربران آیفون بیشتر از کاربران اندروید خرج می کنند؟ زمانی که این فرضیه برای اولین بار ظاهر شد، مردم کاربران دسکتاپ مک و کاربران دسکتاپ رایانه های شخصی را مقایسه می کردند، اما از آن زمان تاکنون بازی تغییر کرده است. برای اینکه ظاهری تازه به این فرضیه در سال 2017 بدهیم، می‌خواهیم بپرسیم آیا کاربران آیفون بیشتر از کاربران اندرویدی هزینه می‌کنند یا خیر. با نگاهی به 31 میلیون جلسه در هر دو سیستم عامل iOS و Android، سپس فیلتر کردن داده ها توسط تلفن همراه، یافتن پاسخ این سوال که سال ها دنبال من بود، طولی نکشید. نتایج شگفت انگیز بود:

کاربران اندروید به طور متوسط ​​11.54 دلار برای هر تراکنش خرج می کنند. از سوی دیگر، کاربران آیفون برای هر تراکنش 32.94 دلار خرج می کنند. این بدان معناست که کاربران آیفون تقریباً سه برابر بیشتر از کاربران اندروید هنگام بازدید از یک سایت تجارت الکترونیک هزینه می کنند.

کمی از خود راضی است که در نهایت به سوالم پاسخ دادم، چگونه این را از یک قطعه اطلاعات جالب به یک بینش عملی تبدیل کنیم؟

این برای بازاریابان دیجیتال چه معنایی دارد؟ به محض اینکه در مورد هزینه‌های کاربران آیفون سه برابر بیشتر از کاربران اندرویدی خواندید، مطمئن هستم که به فکر هدف قرار دادن کاربران به طور خاص بر اساس سیستم عامل آنها افتاده‌اید. اگر کاربران iOS پول بیشتری نسبت به همتایان اندرویدی خود خرج می کنند، منطقی نیست که هزینه و هدف خود را به سمت کاربران iOS تغییر دهید؟

حق با شماست. هم در فیس بوک و هم در AdWords، می توانید از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید.

هدف قرار دادن سیستم عامل ها در فیس بوک از میان پلتفرم های تبلیغاتی "بزرگ"، فیس بوک مستقیم ترین شکل هدف گذاری سیستم عامل را ارائه می دهد. هنگام ایجاد تبلیغات خود، مدیر تبلیغات فیس بوک به شما این امکان را می دهد که «همه دستگاه های تلفن همراه»، «فقط دستگاه های iOS» یا «فقط دستگاه های اندروید» را هدف قرار دهید. این گزینه‌ها به این معنی است که می‌توانید آن دسته از کاربران آیفون با میانگین سفارش بالا را هدف قرار دهید.

هدف قرار دادن سیستم عامل ها در AdWordsAdWords به شما این امکان را می دهد که سیستم عامل ها را هم برای کمپین های نمایشی و هم برای کمپین های ویدیویی هدف قرار دهید. وقتی نوبت به جستجو می رسد، نمی توانید سیستم عامل خاصی را هدف قرار دهید. با این حال، می توانید با استفاده از Google Analytics یک مخاطب مبتنی بر سیستم عامل ایجاد کنید. پس از ایجاد این مخاطب، می‌توانید با متون تبلیغاتی مبتنی بر «iPhone» برای مخاطبان iOS بازاریابی مجدد کنید. ویل رینولدز که امسال در Wolfgang Essentials صحبت می‌کرد، کلیپ‌هایی از افرادی که در مورد تصمیمشان برای کلیک کردن روی SERP صحبت می‌کردند را نشان داد. این باور نکردنی است که مردم را قبل از کلیک کردن بر روی مقاله‌ای که به «iPhone» اشاره می‌کند، از محتوای قدیمی پرش می‌کنند. چرا؟ چون آن کاربر آیفون دارد. این قدرت ارتباط است.

همچنین می‌توانید قیمت‌های پیشنهادی خود را در جستجو بهینه و شخصی‌سازی کنید و مطمئن باشید که کاربران آیفون بیشتر از کاربران اندروید هزینه‌های کلان می‌کنند.

شما آن را دارید. اجازه ندهید آن داستان های دیوانه کننده ای که می شنوید از کنار شما عبور کنند. شاید شما فقط چیزی یاد بگیرید!

توسط salamatsun