روح‌الله صالحی در آستانه برگزاری جشن متمرکز عاطفه‌ها در مدارس استان گفت: ۹۵ درصد برنامه‌های کمیته امداد در جشن عاطفه‌ها تحقق یافت.

صالحی با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در حال اجرا است، اظهار کرد: برنامه کمیته امداد، تهیه و توزیع ۸ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد است که خوشبختانه بخشی از این کمک‌ها توزیع شده و بخش دیگر نیز تا بازگشایی مدارس توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها از اول شهریور آغاز شده است، افزود: در هفته گذشته نیز پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان و میادین و معابر برگزار و در هفتم مهر نیز فاز سوم این جشن در قالب مدارس برگزار خواهد شد. 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری و صدا و سیما در حال اجرا است و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی است.

صالحی با اشاره به اینکه تاکنون 121 میلیارد و 925 میلیون ریال کمک مردمی در قالب جشن عاطفه‌‎ها جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: میزان تحقق برنامه‌های کمیته امداد در این حوزه 95 درصد است.

وی تصریح کرد: خیرین برای مشارکت در این جشن ملی و معنوی می‌توانند از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۴# و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ اقدام کنند.

source

توسط salamatsun.ir