حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی، امام جمعه ورامین در خطبه دوم نماز جمعه شهرستان ورامین گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده‌ایم. ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده‌ایم. ما در جنگ پرده از چهره تزویر جهانخواران کنار زدیم، جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت. 

ایشان در خصوص بازگشایی مدارس در مهرماه اظهار داشت: از تمام کسانی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت زحمت کشیده اند تشکر می کنیم. 

وی به حوادث منطقه غرب آسیا اشاره کرد و بیان کرد: این منطقه در آستانه جنگ کوانتمی نوین قرار دارد و دشمنان هرگز دست از دشمنی بر نخواهند داشت و از هر وسیله ای نیز استفاده می‌کنند. امیدواریم انتقام الهی از آستین جبهه مقاومت بیرون بیاید.

عزیزی به نشست خبری ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: وقتی سخن از صدور انقلاب می‌شود، بحث از کشور گشایی نیست، بحث از جهان بینی توحیدی است که در قرآن و قانون منعکس شده است که ریاست جمهوری قسم یاد کرده است از آن صیانت کند. ما باید از مبانی انقلاب دفاع کنیم بر همین اساس از دولت حمایت می کنیم ولی چک سفید امضا به هیچ دولتی نداده و نخواهیم داد و صدور انقلاب اسلامی  بدست خداوند متعال اتفاق افتاده است. 

امام جمعه شهرستان ورامین اظهار کرد: در دورترین نقاط آفریقا مردم انقلاب اسلامی را با نام امام خمینی(ره) می‌شناسند و همه به احترام ایشان به ما احترام می‌گذارند و این صدور تفکر توحیدی انبیاء به جهان است و انقلاب ما استمرار حرکت انبیا است.

عزیزی اذعان کرد: اگر ما در کشور ناهنجاری‌هایی را مشاهده می کنیم به خاطر نفوذ و صدور فرهنگ غربی  و ارزش های مادی است. دشمن در خانه و بازار ما سنگر بندی کرده است و به دنبال بی عفتی و بی حیایی است، و ما موظفیم از عفت و حیاء در جامعه دفاع کنیم.  

امام جمعه ورامین در خصوص گشت ارشاد افزود: وظیفه گشت ارشاد برخورد با بی عفتی است که دستور الهی و قانون اساسی ما است. البته اگر در روش کسی اشتباه کند لازم است حسب آن برخورد شود. پلیس آمریکا سالیانه بیش از هزار نفر را بی گناه می کشد ولی در کشور ما طرفداران اراذل و اوباش فتنه ۱۴۰۱ مقام هم می گیرند مگر قحط الرجال است و در این مملکت کسی جز این چند نفر نیست؟ نیروهای ارتش ، سپاه ، بسیج، نیروی انتظامی و امنیتی ما همواره خواری در چشم دشمنان بوده و هست.

وی در پایان سخنرانی بیان کرد: انتظار ما از ریاست جمهوری رعایت قواعد دیپلماتیک است. سخنان ریاست جمهوری می تواند برای نظام اقتدار و ذلت بیاورد، کاش کسانی که  با نیروی مظلوم انتظامی ما دشمنی دارند با آمریکا و اسرائیل دشمنی داشتند.

source

توسط salamatsun.ir