تولید محتوا
بازاریابان محتوا در عصر مدرن ما به مجموعه ای اصلی از مهارت ها نیاز دارند.
getty به نظر شما مهارت‌های برتر بازاریابان محتوا در جعبه ابزار خود به چه مهارت‌هایی نیاز دارند؟

* نگارش و ویرایش؟ بررسی کنید.
* دانش سئو؟ بررسی کنید.
* استراتژی محتوا؟ بررسی کنید.
* قصه گویی؟ بررسی کنید.
* تفکر خلاق؟ بررسی کنید.
در حقیقت، این مهارت‌ها، به‌ویژه با پیشروی هوش مصنوعی مولد، در جدول هستند. و با تبدیل شدن هوش مصنوعی به یک ستون اصلی در محل کار، کارفرمایان تمرکز خود را از مدارک سنتی به مهارت‌های خاصی تغییر می‌دهند که باعث موفقیت می‌شود. این تغییر، انقلاب استخدام مبتنی بر مهارت‌ها را آغاز می‌کند و بسیاری از بازاریابان محتوا را متعجب می‌کند: مهارت‌های مورد نیاز من دقیقاً چه هستند؟
تحقیقات اخیر از SHL، یک پلتفرم پیشرو در کسب استعداد و مدیریت، 10 مهارت برتر را که کارفرمایان در سراسر صنایع به دنبال آن هستند، آشکار کرده است. این مهارت‌ها که در مجموعه مهارت‌های کارمندان با عملکرد بالا ثابت شده‌اند، برای بازاریاب‌های محتوا نیز مهم هستند که می‌خواهند در حرفه‌شان جلوتر بمانند.
در این مقاله، من هر یک از این مهارت‌ها، چرایی اهمیت آن‌ها برای بازاریابان محتوا و نحوه توسعه آن‌ها در صورت نیاز را با مثال‌ها و نکات عملی بررسی می‌کنم.
آماده است؟ برویم
1. استراتژیست رویایی به آینده نگاه کنید تا یک بازاریاب محتوای رویایی باشید!
gettyMORE FOR YOU‘Agatha All Along» 2 قسمتی سری اول نقد و بررسی: من با احتیاط خوشبین هستم شانس، مسابقات و عملکرد WNBA سری 2024 برای تماشا و شرط بندی کاهش نیم درصدی نرخ امتیاز فدرال رزرو می تواند به معنای محتوای نگران کننده بدون استراتژی باشد. شما به یک چشم انداز استراتژیک و تصویری بزرگ نیاز دارید تا مطمئن شوید که محتوای شما با اهداف گسترده تر شرکت (و تیم) شما مطابقت دارد.
یک شرکت نرم افزاری B2B را تصور کنید که مدیر اجرایی آن رویای ساده سازی فناوری اطلاعات پیچیده را دارد. استراتژیست محتوا فقط خواه ناخواه خلاصه مطالب را نمی نویسد یا پست های بلاگ تصادفی را منتشر نمی کند. آنها یک روایت کامل را ایجاد می کنند که از دیدگاه مدیر عامل پشتیبانی می کند، از راهنمای عیب یابی فناوری اطلاعات تا فرو رفتن عمیق در یکپارچه سازی سیستم.
برای توسعه این مهارت:

* چشم انداز بلند مدت را با رهبری بررسی کنید و آن را به یک برنامه محتوا تبدیل کنید.
* استراتژی محتوای خود را به طور مرتب با اهداف در حال تغییر شرکت همگام کنید.
* یک تابلوی چشم انداز برای تیم خود ایجاد کنید که مسیر استراتژیک شما را نشان دهد.
2. متفکر تصویر بزرگ برای اینکه یک متفکر با تصویر بزرگ باشید، به آنچه در شرکت شما و صنعت … [+] می گذرد نیاز دارید.
دیدگاه gettyTunnel آن را در بازاریابی محتوا کاهش نمی دهد. برای ایجاد محتوایی که در کانال ها و مخاطبان طنین انداز می شود، باید نقاط بین ایده های به ظاهر نامرتبط را به هم متصل کنید. به عنوان مثال، یک برنامه تناسب اندام را انتخاب کنید. یک متفکر گسترده، محتوای برنامه را فراتر از روال های تمرینی گسترش می دهد و به تغذیه، سلامت روان، و تعادل بین کار و زندگی منشعب می شود.
برای توسعه تفکر تصویر بزرگ:

* مطالبی را از صنایع و رشته های مختلف بخوانید تا ایده های تازه را ایجاد کنید.
* طوفان فکری با اعضای تیم، به اشتراک گذاری بینش از زمینه های مختلف.
* پیوند مفاهیم به ظاهر نامرتبط برای تولید ایده های محتوای منحصر به فرد.
(نکته: عرشه کارت من – The Blog Post Inspiration Deck – ابزاری عالی برای توسعه ایده‌های محتوای منحصر به فرد است؛ این ابزار به شما کمک می‌کند تا از جزئیات کار و زندگی خود بیرون بکشید و محتوایی را ایجاد کنید که هیچ کس دیگری در اینترنت به جز شما نتواند آن را ایجاد کند. )
3. محرک و توانمند انگیزه دادن به دیگران برای ایجاد محتوای عالی یک مهارت اولیه برای بازاریابان محتوا نیست – اما کسانی که … [+] می توانند، باید!
getty یک تیم با انگیزه یک تیم سازنده است. یک مدیر بازاریابی محتوا را تصور کنید که با برنامه “محتواساز ماه” جرقه نوآوری می دهد و نویسندگانی را می شناسد که مرزها را پشت سر می گذارند و محتوا و نتایج استثنایی ارائه می دهند.
برای تبدیل شدن به یک انگیزه و توانمند:

* تکنیک های رهبری را مطالعه کنید، فعالانه به صحبت های تیم خود گوش دهید و پیروزی ها را جشن بگیرید.
* داستان های موفقیت را به اشتراک بگذارید و قدردانی همتا به همتا را تشویق کنید.
* تیم خود را تشویق کنید که پروژه های خود را در اختیار داشته باشد و فرصت هایی برای رشد و توسعه ایجاد کند.
4. ناظر بازار مراقب آنچه در صنعت شما و با رقبا در حال رخ دادن است، باشید تا بتوانید با پیدا کردن آنها شکاف ها را پر کنید.
getty نگه داشتن زبانه ها در روند صنعت و استراتژی های رقبا برای مرتبط ماندن حیاتی است. به عنوان مثال، یک بازاریاب محتوا را برای یک شرکت فناوری تصور کنید که متوجه افزایش بحث ها در مورد ابزارهای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعی و انجمن های صنعتی شده است. آنها این را فرصتی برای ایجاد محتوای به موقع می دانند که علاقه روزافزون خوانندگان به این فناوری را مورد توجه قرار می دهد.
برای تبدیل شدن به یک ناظر:

* Google Alerts را برای نظارت بر کلمات کلیدی، رقبا و موضوعاتی که مخاطبان هدف شما دنبال می‌کنند، تنظیم کنید و اعلان‌های به موقع درباره پیشرفت‌های جدید دریافت کنید.
* به طور منظم وبلاگ ها، پست های رسانه های اجتماعی و وب سایت های رقبای خود را بررسی کنید تا ببینید در مورد چه موضوعاتی می نویسند و شکاف هایی را که می توانید پر کنید، شناسایی کنید.
* از ابزارهایی مانند Hootsuite یا Mention برای پیگیری مکالمات و ذکر نام تجاری، صنعت، و موضوعات مرتبط خود در پلتفرم های اجتماعی استفاده کنید.
5. معیارهای ROI guruMonitor که مهم هستند.
getty اگر می‌خواهید بودجه را به دست آورید و ارزش خود را ثابت کنید، نشان دهید که چگونه محتوای شما اهرم‌های مهم را می‌کشد. به عنوان مثال، تیم محتوای یک راه اندازی SaaS ممکن است به دقت پیگیری کند که چگونه پست های وبلاگ بر ثبت نام های آزمایشی رایگان و درخواست های آزمایشی برای توجیه بودجه رو به رشد تأثیر می گذارد.
برای توسعه این مهارت:

* مفاهیم اولیه مالی و نحوه محاسبه ROI بازاریابی محتوا را بیاموزید.
* درک کنید که رهبری به کدام معیارها اهمیت می دهد و یک سیستم امتیازدهی محتوا راه اندازی کنید.
* به طور مرتب گزارش دهید که چگونه ابتکارات شما منجر به فروش و فروش می شود.
6. بهبود دهنده مستمر به آزمایش و بهبود محتوای خود ادامه دهید.
getty هر چند وقت یک بار محتوای موجود را بهبود می دهید؟ استراحت بر روی موفقیت خود دستوری برای بی ربط بودن است. موفق ترین بازاریابان محتوا همیشه در حال آزمایش و بهینه سازی هستند. به عنوان مثال، یک سازنده دوره آنلاین ممکن است به طور مداوم طول های مختلف ویدیو، عناصر تعاملی و سبک های مسابقه را آزمایش کند تا ببیند چه چیزی زبان آموزان را درگیر می کند و نرخ تکمیل را بالاتر می برد.
برای تقویت این مهارت:

* A/B همه چیز را تست کنید. با سرفصل‌ها، فراخوان‌ها برای اقدام، قالب‌های محتوا و کانال‌های توزیع آزمایش کنید تا آنچه را که بهترین طنین‌انداز است پیدا کنید.
* در داده های تجزیه و تحلیل خود جستجو کنید تا مشخص کنید چه چیزی کار می کند – و نه. از این داده ها برای تصمیم گیری آگاهانه استفاده کنید که عملکرد محتوای شما را افزایش می دهد.
* از مخاطبان و اعضای تیم خود بخواهید بازخورد صادقانه داشته باشند. بینش آنها می تواند برای اصلاح محتوا و استراتژی شما بسیار ارزشمند باشد.
(نکته: شما همچنین می توانید از ویرایشگر خود بپرسید – یا اگر ویرایشگر ندارید از من بپرسید. من همیشه خوشحالم که محتوا را مرور می کنم و نحوه بهبود آن را به اشتراک می گذارم.)
7. Maven با فن آوری از تمام فناوری ها و ابزارهای موجود برای آسان کردن کار خود و بهتر کردن محتوای خود استفاده کنید.
getty اگر در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال زیاد لودیت نیستید. و این خوب است، زیرا استفاده از ابزارهای مناسب می تواند نحوه ایجاد، توزیع و تجزیه و تحلیل محتوا را افزایش دهد. به عنوان مثال، یک مشاور رهبری ممکن است از نرم‌افزار ارائه مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد اسلایدهای بصری خیره‌کننده استفاده کند که مشتریان را مجذوب خود کرده و پیام‌ها را به‌طور قدرتمندی برقرار کند. آنها همچنین ممکن است از ابزارهای زمان بندی اجتماعی استفاده کنند تا پست کردن مداوم محتوای رهبری فکری را آسان تر کنند.
برای تبدیل شدن به یک غول فناوری:

* در وبلاگ های صنعتی، خبرنامه ها و پادکست ها مشترک شوید تا از آخرین ابزارها و فناوری های بازاریابی محتوا مطلع شوید.
* ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای نوشتن، ویرایش، بهینه سازی و توزیع را کاوش کنید. من روزانه از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می کنم – آنها در وقت من صرفه جویی می کنند و بازی محتوای من را ارتقا می دهند.
* در کارگاه ها یا دوره های آنلاین شرکت کنید تا مهارت های دیجیتال خود را تقویت کنید و از فناوری های نوظهور مطلع شوید.
8. سازنده اجماع بازاریابی محتوا همیشه یک ورزش انفرادی نیست. گاهی اوقات برای یک تیم است!
getty بازاریابی محتوا همیشه یک ورزش انفرادی نیست. اگر در یک سازمان بزرگتر هستید، ممکن است نیاز به خرید و همکاری با دیگران داشته باشید. برای مثال، تیم محتوای یک شرکت جهانی را تصور کنید که دست به دست هم در بازاریابی محصول، موفقیت مشتری و ایجاد تقاضا کار می کند تا مطمئن شود که داستان سرایی آنها به اهداف تجاری گسترده تری می رسد و به کمپین هایی منجر می شود که کارآمد هستند.
برای تسلط بر این مهارت:

* در مورد اهداف استراتژی محتوای خود، مخاطبان هدف، پیام‌ها و نتایج پیش‌بینی‌شده به گونه‌ای صحبت کنید که همه بتوانند آن را درک کنند.
* از ایده ها و پیشنهادات خود با داده های سخت پشتیبان تهیه کنید و نشان دهید که استراتژی شما چگونه با اهداف بزرگتر شرکت مطابقت دارد.
* روابط قوی با افراد کلیدی در سراسر شرکت ایجاد کنید. حمایت آنها ممکن است به معنای تفاوت بین یک کمپین موفق و یک شکست باشد.
9. قصه گوی همدل، داستان هایی بگویید که قلب و احساسات خواننده شما را تحت تأثیر قرار می دهد.
getty محتوایی که واقعاً ارتباط برقرار می کند، محتوایی است که با قلب و روح مخاطب شما صحبت می کند. یک برند مد پایدار را در نظر بگیرید که از پلتفرم خود برای نشان دادن تأثیر واقعی انتخاب های مد اخلاقی استفاده می کند. با بهره گیری از ارزش ها و احساسات مخاطب، برند می تواند جامعه ای وفادار از افراد همفکر بسازد.
برای تبدیل شدن به یک داستان سرای همدل:

* پرسونای مخاطب دقیقی ایجاد کنید که فراتر از جمعیت شناسی است. در عوض موارد استفاده، انگیزه ها، نقاط درد و آرزوهای هر شخص را در نظر بگیرید.
* فقط حدس نزنید که مخاطب شما چه می خواهد. برای درک نیازها، چالش ها و خواسته های آنها با آنها گفتگوهای واقعی داشته باشید.
* داستان‌هایی را در محتوای خود ببافید تا احساسات را برانگیزد، با مخاطبان خود در سطح شخصی ارتباط برقرار کنید، و خوانندگان را تشویق به اقدام کنید.
10. یادگیرنده سریع به یادگیری ادامه دهید!
getty برای جلوتر ماندن در بازاریابی محتوا، اسفنجی برای دانش جدید باشید. برای مثال، یک آژانس بازاریابی زیرک ممکن است تیم خود را تشویق کند تا با پلتفرم‌های نوظهور آزمایش کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا اولین کسانی باشند که بر ابزارهای جدید تسلط پیدا می‌کنند تا بتوانند کمپین‌های پر سر و صدا ایجاد کنند.
برای پرورش این مهارت:

* چالش ها را به عنوان فرصت هایی برای یادگیری و رشد در نظر بگیرید. تنها راه شکست دست کشیدن از تلاش است.
* مصرف کننده اطلاعات حریص باشید. دوره‌های آنلاین، کارگاه‌های آموزشی، کنفرانس‌ها و نشریات صنعتی را کاوش کنید تا در لبه برتر بمانید.
* از امتحان رویکردهای جدید نترسید. از موفقیت ها و شکست های خود درس بگیرید و به اصلاح استراتژی های خود ادامه دهید.
تحت تعقیب: مزیت انسانی شما در عصر دیجیتال، هوش مصنوعی نیاز به مزیت انسانی شما را برطرف نخواهد کرد – نه در طول زندگی من!
getty از آنجایی که هوش مصنوعی به انقلابی کردن بازاریابی محتوا ادامه می دهد، نقش بازاریاب محتوای انسانی حیاتی تر می شود. در حالی که هوش مصنوعی می‌تواند وظایف را ساده‌سازی کند و بینش‌های ارزشمندی به شما بدهد، مهارت‌های منحصربه‌فرد انسانی شما – خلاقیت، همدلی، تفکر استراتژیک و سازگاری – است که محتوای شما را متمایز می‌کند.
با تسلط بر این 10 مهارت ضروری، در عصر مدرن پیشرفت خواهید کرد و به یک نیروی محرکه در سازمان خود تبدیل خواهید شد و محتوایی را ایجاد می کنید که مجذوب، تبدیل و تأثیرات ماندگاری بر جای می گذارد. موفق ترین بازاریابان محتوا کسانی هستند که هرگز از یادگیری و رشد دست نمی کشند. چالش را در آغوش بگیرید، روی مهارت های خود سرمایه گذاری کنید و سپس دست نگه دارید! حرفه شما در حال افزایش است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Renae GregoireFollowingاز سال 2002، Renae Gregoire به شرکت‌های B2B و رهبران فکری کمک می‌کند تا ایده‌های بزرگ و جسورانه‌شان را به دنیا برسانند و بر آن‌ها تأثیر بگذارند و برایشان بفروشند. در میان صدها مشتری، او هزاران پروژه محتوایی را اجرا کرده است و همیشه از خوانندگان دفاع می کند و از تجربیات محتوای استثنایی حمایت می کند. او از ژوئن 2023 برای فوربس می نویسد. یک استراتژیست و نویسنده برای کانال های چاپی و دیجیتال، او محتوا را از بالا تا پایین قیف تولید می کند. او که یک ویراستار قوی است، نویسندگان جوان را مربی می کند و به عنوان اولین خواننده عمل می کند و تجربه ای را برای خوانندگان شکل می دهد که دنبال کنند. برای مدیران ارشد و مشاورانی که از وزن کلمات برای به دست آوردن فرصت‌ها استفاده می‌کنند، او به‌عنوان یک مشاور قابل اعتماد و حقیقت‌گو عمل می‌کند، صحبت می‌کند و در مورد موضوعات پیام‌رسانی و محتوا راهنمایی می‌کند. او از نوشتن سوم شخص متنفر است. آیا می خواهید از رنا بیشتر بشنوید؟ برای خبرنامه رایگان Beyond Copy او ثبت نام کنید. “>

توسط salamatsun