صاحب‌خبر –

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ سردار”يحيي الهي” در بيان جزئيات اين خبر ، اظهار کرد: در تداوم طرح هاي عملياتي و هدفمند پليس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان و فارس در تحقيقاتي از جابجايي مقاديري مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با يک دستگاه خودروي تريلي مطلع و برنامه ريزي عملياتي لازم را براي شناسايي و دستگيري آنان آغاز کردند.

وي افزود: با آغاز تحقيقات تخصصي افراد مورد نظر شناسايي و مشخص شد که با يک دستگاه  خودروي تريلي در حال انتقال محموله مواد مخدر از يکي استان هاي جنوبي کشور به استان هاي مرکزي مي باشند.

فرمانده انتظامي لرستان گفت: با اتمام تحقيقات ميداني پليس و پس از کار دقيق اطلاعاتي به دست آمده، هماهنگي هاي لازم با پليس مبارزه با مواد مخدر فارس براي اجراي عمليات دستگيري قاچاقچيان و کشف محموله  مواد مخدر انجام شد.

اين مقام انتظامي استان تصريح کرد: سرانجام تيم هايي مشترک از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان و استان فارس پس از هماهنگي با دستگاه قضائي به محل مربوطه اعزام و موفق شدند تريلي مورد نظر را شناسايي و توقيف و در بازرسي از آن  ۳۰۷ کيلو گرم مرفين و ۱۰ کيلو گرم ترياک که بصورت ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف کنند.

 سردارالهي با اشاره به توقيف يک دستگاه وانت بار که محموله مواد مخدر را اسکورت مي کرد، اظهار داشت: در اين رابطه يک سوداگر مرگ دستگير و همراه پرونده تحويل مراجعه ذيصلاح شد.

فرمانده انتظامي  لرستان با بيان اينکه راننده وانت بار مربوطه متواري شده است و دستگيري وي بصورت ويژه دردستور کار پليس قرار دارد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولويت هاي اصلي پليس است و شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در اين زمينه از طريق تلفن ۱۱۰ با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام 

∎​

source

توسط salamatsun.ir