صاحب‌خبر –

 

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، مسعود بهرامی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید مدارس خوبی به چرخه آموزش و پرورش اضافه خواهد شد، گفت: ۵۲ مدرسه نوساز با همکاری مجمع خیران و اعتبارت دولتی و سفرهای شهید رئیسی و همچنین اداره کل نوسازی به سیستم آموزشی اضافه می‌شود.

وی با اشاره به ساخت مدارس توسط خیران و به کمک اعتبارات دولتی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از مجموع این ۵۲ مدرسه، ۲۶ مدرسه آماده و تحویل داده شده و مابقی در فرصت باقی‌مانده و تا پايان شهریور آماده بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به پروژه مهر و بازگشایی مدارس بیان کرد: پروژه مهر از اواخر خرداد ابلاغ شده اما با توجه به پیش‌بینی برخی مسائل و مشکلات در شهرستان‌ها، این مهم را از اسفندماه در مناطق آغاز کردیم که تا به امروز روند خوبی داشته و کارها به خوبی پیش رفته است.

بهرامی با تاکید برثبت‌نام دانش‌آموزان جامانده تصریح کرد: ثبت‌نام‌ها در میان پایه‌ها تکمیل شده و با توجه به پیش‌بینی و برآورد صورت گرفته ثبت‌نام در ابتدا و ورودی دوره‌ها بویژه در پایه اول ابتدایی هنوز کامل نشده که از اولیا تقاضا داریم این موضوع را جدی بگیرند و نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود هرچه‌ زودتر اقدام کنند.

∎​

source

توسط salamatsun.ir