getty همانطور که فناوری دیجیتال به تغییر شیوه کسب و کار رهبران ادامه میدهد، ارتباطات بازاریابی برند و نحوه گسترش شرکتها را در مکانهای جغرافیایی ناآشنا به مخاطبان جدید در ایالتها و خارج از کشور نیز افزایش داده است.
در زیر، 10 عضو از شورای توسعه کسب و کار فوربس در مورد اینکه چگونه آخرین نوآوری های دیجیتال می تواند به رهبران و تیم های توسعه biz کمک کند تا از توانایی خود برای جذب و حفظ مشتریان جدید در بازار رقابتی که دائماً در حال تغییر است، استفاده کنند، بحث می کنند.
1. مشتریان (افراد واقعی) را درگیر می کند و به ارزش بیشتری منجر می شود ما موارد زیر را موعظه می کنیم اما خودمان نیز آن را تمرین می کنیم: تحول دیجیتال بازاریابی را برای افراد واقعی فعال کرده است. هیچ بازاریابی نباید به خلأ وارد شود – همه چیز می تواند آدرس پذیر باشد و بنابراین قابل اندازه گیری است و ما اکنون می توانیم یک دیدگاه واحد از مشتری ایجاد کنیم که همه اینها را منعکس کند. با توجه به قابلیتهای امروزی، شخصیسازی بازاریابی دیجیتال مشتریان را بهتر درگیر میکند و به ارزش بیشتر منجر میشود. – تراویس کلینگر، LiveRamp
2. واکنش برند مشتریان و مشتریان بالقوه را ردیابی می کند توانایی ردیابی نحوه تعامل مشتریان و مشتریان بالقوه با بازاریابی و محتوای محصول ما به طور چشمگیری توانایی ما را برای قرار دادن محتوای مناسب در مقابل شخص مناسب برای کمک به آنها در طول سفر افزایش داده است. این مورد چه خرید اولیه باشد و چه استفاده مداوم. – داگ فوئه، پرایس اف ایکس
3. مشتریان جدید (حامیان بالقوه برند) را جذب و حفظ می کند. در مورد هر تأثیری که به صورت آنلاین از یک نام تجاری داشته اید فکر کنید – از زمانی که لوگو را می بینید، با محتوا (به خصوص ویدیو) تعامل می کنید، با نمایندگان مشتری (محور هوش مصنوعی و انسانی) تعامل می کنید و حلقه را برای تبدیل شدن به یک مشتری و مدافع ببندید. تحول دیجیتال ستون فقرات نحوه جذب و حفظ مشتریان جدید در کل قیف جذب مشتری است. – Archana Rao، Innova Solutions
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5 درصدی 2024ByCassidy HortonContributor4. این امر باعث می شود که تیم های بازاریابی به طور مداوم محتوا ایجاد کنند نام تجاری باید در همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی باشد. این 10 سال پیش درست نبود. اکنون یک امر ضروری است. و تولید محتوای ثابت برند شما را مرتبط نگه می دارد. – مایک جینز، Direct Line Global LLC
شورای توسعه کسب و کار فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران فروش و توسعه بیز است. آیا واجد شرایط هستم؟
5. تجزیه و تحلیل داده ها را برای کمپین های بازاریابی اختصاصی ادغام می کند با ادغام تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته، ما می توانیم کمپین های خود را با دقت تنظیم کنیم و به طور موثر به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنیم. پلتفرمهای رسانههای اجتماعی دسترسی گسترده و تعامل عمیق را ارائه میدهند، در حالی که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی تجربیات شخصیسازی شده را برای مشتریان فراهم میکنند. این هم افزایی فناوری و استراتژی به طور قابل توجهی هم جذب و هم حفظ مشتری را بهبود بخشیده است. – رابرت مندوزا، Lazer Media
6. فرصتهای هیجانانگیزی را برای مشتریان ایجاد میکند تحول دیجیتالی با استفاده از جدیدترین نوآوریهای مولد هوش مصنوعی، بازاریابی B2B را به روشهایی که قبلاً تصور نمیشد متحول کرده است. با استفاده از دادهها برای استراتژی، شخصیسازی بیش از حد تجربیات مشتری، گسترش دسترسی از طریق رسانههای اجتماعی و سئو و خودکارسازی تولید سرنخ، میتوانیم تجربهای دیجیتالی فراهم کنیم و فرصتهای هیجانانگیزی برای جذب و حفظ مشتریان ایجاد کنیم. – Saurabh Choudhuri، SAP
7. این سیلوهای داده را خراب می کند و یادآوری های EQ را تقویت می کند شکستن سیلوهای داده یک پیروزی بزرگ در تحول دیجیتال بوده است، به خصوص با مزیت افزوده هوش مصنوعی. این به کارکنان توسعه کسب و کار کمک می کند تا موثرتر باشند، به خصوص با ابزارهایی مانند برنامه تولد، که به کارکنان فروش اجازه می دهد افرادی باشند که همیشه یک روز تولد را به یاد می آورند. لمسهای انسانی مانند آن منجر به نرخ پاسخدهی زیاد و مشتریان جدید شده است. – درو چاپین، Commerce Media Studio
8. رهبران را قادر میسازد تا بهترین شیوههای اتوماسیون را در Stellar One نشان دهند، ما به خودکار کردن همه چیز اعتقاد داریم. ما سعی می کنیم همه چیز را برای مشتریان خود خودکار کنیم، و سعی می کنیم با الگوی خود زندگی کنیم و همه چیز را نیز خودکار کنیم. این به ما امکان می دهد ارزش مشتری را نشان دهیم – به جای کار بر روی صفحات گسترده، این کار از قبل انجام شده است، و آنها می توانند به جای آن روی فعالیت های درآمدزا کار کنند. ما با انجام این کار در داخل به مشتریان خود نشان می دهیم. – دیوید استراسر، مشاور استلار وان
9. به رهبران بینش نسبت به روندهای آینده ارائه می دهد ما اکنون در حال ایجاد تجربیاتی هستیم که طوری طراحی شده اند که برای هر فرد شخصی به نظر می رسند. گویی ما توپ کریستالی خود را داریم تا روندهای آینده را ببینیم. و کارهای معمول روزانه عمدتاً روی خلبان خودکار اجرا می شوند. ما عمیقتر از همیشه به دنبال بینش هستیم و بازی تعامل خود را افزایش میدهیم. این فرمول ویژه ما برای جذب و نگه داشتن مشتریان است. – ای جی رابرتز، کارترا
10. منجر به قرار گرفتن در معرض، اعتماد و ارتباطات مشتری می شود من شخصاً LinkedIn را به عنوان وسیله ای فوق العاده برای جذب مشتریان جدید و تقویت روابط تجربه کرده ام. ارائه بینش، به نمایش گذاشتن مشتریان و به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی مرتبط می تواند باعث ایجاد قرار گرفتن در معرض، اعتماد، ارتباطات و مشتریان شود. – متیو رولنیک، یای میکر
وب سایت من را بررسی کنید. پنل کارشناسان فروش سطح ارشد و مدیران بیز توسعهدهنده از شورای توسعه تجارت فوربس، بینشهای دست اول را به اشتراک میگذارند.”>
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها