سئو سایت

گتی
گتی
با شروع سال 2019، مشاغل به دنبال مزیت های رقابتی جدید و راه هایی برای ارتباط با مشتریان بیشتر هستند. دیجیتال مارکتینگ هیچ نشانه ای از کند شدن یا توقف ندارد، به همین دلیل است که صاحبان مشاغل بر تقویت تلاش های بازاریابی دیجیتال خود برای سال آینده متمرکز هستند. با توجه به آنچه گفته شد، در اینجا پنج روند بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید در سال 2019 شکل بگیرد.
رسانه های اجتماعی مکالمه خواهند شد
کسب و کارها دیگر نباید به پست های رسانه های اجتماعی به عنوان مکالمات یک طرفه نگاه کنند. در عوض، سال 2019 شاهد استفاده برندها از رسانه های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان و سنجش خواسته ها و نیازهای آنها خواهیم بود. گوش دادن اجتماعی موثر و توجه به مکالمات در مورد برند خود و برندهای رقبا به کسب و کارها کمک می کند تا یاد بگیرند که چه نوع محتوایی برای مخاطب هدف آنها بهتر عمل می کند. اقدامات دیگری که شرکت ها می توانند برای ایجاد رابطه شخصی تر با مشتریان خود انجام دهند عبارتند از:
• پرسیدن و پاسخ به سوالات مصرف کننده
• ایجاد و ارسال موضوع جذاب
• داشتن زمان پاسخگویی سریع 24-48 ساعت
از طریق پست ها و نظرات کاربران به گفتگو در رسانه های اجتماعی ادامه دهید. و با استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر که با مشتریان طنین انداز می شود، تجربه کاربر را شخصی کنید. این می تواند به کسب و کارها در افزایش آگاهی از برند، جلب اعتماد مصرف کننده و تقویت وفاداری به برند کمک کند.
ویدیوها برای سئو اصلاح خواهند شد
سئو به صاحبان مشاغل کمک می کند تا رفتار کاربر را درک کنند. از آنجایی که موتورهای جستجو به طور مداوم به روز می شوند تا مطمئن شوند سایت های کاربرپسند و جذاب به کاربران نشان داده می شوند، کسب و کارها باید با الگوریتم های در حال تغییر سازگار شوند تا رتبه بندی خود را دست نخورده نگه دارند. این جایی است که ویدیو وارد می شود.
بر اساس تحقیقات، “ویدئو 1200 درصد بیشتر از پیوندها و متن ترکیب شده است.” ویدیوها بسیار جذاب هستند و این شانس را دارند که به تعداد بیشتری از کاربران دسترسی پیدا کنند و ارتباطات عاطفی قوی با بینندگان ایجاد کنند.
امسال، من پیش‌بینی می‌کنم که کسب‌وکارها بیشتر روی بهینه‌سازی محتوای ویدیویی برای بهبود رتبه‌بندی سئو تمرکز کنند. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی به این سه جنبه از ویدیوی شما اضافه شده است:
• عنوان ویدئو
• شرح
• URL
کلمات کلیدی برای ویدیوها بسته به صنعت شما متفاوت است. ممکن است بخواهید عنوان ویدیوی خود را به عنوان یک سؤال یا پاسخ به سؤالی که بینندگان تمایل به جستجوی آن دارند، قرار دهید. زیرنویس بسته نیز می تواند به ویدیوی شما اضافه شود. کلمات کلیدی با حجم بالا را در اسکریپت ویدیوی خود بگنجانید تا Google بتواند محتوای ویدیو را بخواند و بر اساس آن رتبه بندی کند. محتوای ویدیویی را بهینه کنید تا به موقع، مرتبط و جذاب باشد. هنگامی که این کار به درستی انجام شود، می تواند به افزایش تعامل رسانه های اجتماعی، ایجاد سرنخ های قوی، ایجاد فراخوان موثرتر برای اقدام و افزایش فروش کمک کند.
کسب و کارها همچنین باید به منظور شناخت مخاطبان خود بر بهبود سئوی خود تمرکز کنند. هرچه استراتژی سئو شما دقیق تر باشد، می توانید به مخاطبان هدف خود نزدیک تر شوید.
ژئو مارکتینگ گسترش خواهد یافت
مدتی است که کسب و کارها بازاریابی جغرافیایی را در استراتژی خود گنجانده اند. اما نیاز به نتایج دقیق‌تر و دقیق‌تر باعث شده است تا فناوری‌های جدیدی مانند geo-fencing، کسب‌وکارها را یک قدم به مشتریان خود نزدیک‌تر کنند. ژئو حصارکشی با اجازه دادن به شرکت‌ها برای جذب مشتریان رقبا یا ایجاد آگاهی برای برند خود، روشی را که هدف‌گیری مکان انجام می‌شود، تکامل داده است. یکی از راه‌های استفاده از بازاریابی جغرافیایی، تمرکز بر مناطقی است که اشباع زیادی از بازار هدف شما دارند.
ارائه تبلیغات دیجیتال به کاربران تلفن همراه در یک منطقه جغرافیایی از پیش تعریف شده راه دیگری برای سرمایه گذاری در بازاریابی جغرافیایی است. برای مثال، کسب‌وکارها می‌توانند یک آگهی نقشه‌برداری جغرافیایی در شعاع یک چهارم مایلی از فروشگاه رقیب ایجاد و راه‌اندازی کنند. هر بار که مشتری وارد آن مکان مورد نظر می شود، تبلیغی برای کسب و کار شما به او ارائه می شود که به طور بالقوه باعث جلب توجه به فروشگاه و برند شما می شود. این اعلان‌های هدفمند یک راه عالی برای ایجاد تعامل بالا و آگاهی از برند برای تجارت شما هستند.
بازاریابی ایمیلی شخصی خواهد شد
مصرف کنندگان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نگران شخصی سازی هستند. وقتی صحبت از ارتباط با برندها می شود، مصرف کنندگان متوجه می شوند که چیزهای کوچک مهم هستند. به همین دلیل است که برداشتن گام اضافی برای شخصی‌سازی ایمیل‌ها می‌تواند منجر به مشتریان وفادارتر و تبدیل‌های بیشتر شود. هنگام ایجاد یک کمپین علامت گذاری ایمیل شخصی، مطمئن شوید که:
• ایمیل های خاصی را بر اساس بخش های مختلف بازار خود ایجاد کنید
• تبلیغ محصولات و خدماتی را انتخاب کنید که برای آن مشتریان جالب باشد
• محتوای کوتاه اما به یاد ماندنی و تاثیرگذار بسازید
• خلاقیتی را انتخاب کنید که جذاب باشد و نشان دهنده برند شما باشد
نه تنها ایمیل‌ها شخصی‌تر می‌شوند، بلکه کسب‌وکارهای بیشتری بر روی دسترسی بیشتر ایمیل‌ها به دستگاه‌های تلفن همراه تمرکز خواهند کرد. طبق تحقیقات، نزدیک به 84 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی گفتند که از گوشی های هوشمند خود به عنوان دستگاه ترجیحی خود برای ایمیل شخصی استفاده می کنند.
اطمینان از شخصی سازی و بهینه سازی محتوای ایمیل شما برای ایجاد سرنخ و سرمایه گذاری در این بازار بسیار موبایل بسیار مهم است.
فن آوری های جدید ظهور خواهند کرد
در طول سال جدید، من معتقدم که کسب و کارها شروع به ادغام فناوری های جدید برای بهبود تلاش های بازاریابی و افزایش تجربه مشتری خود خواهند کرد. هوش مصنوعی و واقعیت افزوده دو فناوری هستند که انتظار می رود خدمات مشتری و استراتژی های بازاریابی یک کسب و کار را به طور کلی بهبود بخشند.
برای اینکه در صدر بازی تکنولوژی باقی بمانید، حتماً هر هفته زمان مشخصی را برای آشنایی و درک آنچه در فضای دیجیتال در حال رخ دادن است اختصاص دهید. وقتی فرصت‌های جدیدی مانند پلتفرم‌های تبلیغاتی یا ابزارهای شنیداری اجتماعی به وجود می‌آیند، مهم است که از توانایی‌های آنها آگاه باشید. یکی از راه‌های به‌روز ماندن و پیشی گرفتن از رقبا، اشتراک در فیدهای RSS و صفحات فیس‌بوک وب‌سایت‌های اطلاعاتی است. این منابع با فناوری جدید همگام می شوند و آخرین و بهترین روندهای موجود را برای کمک به شما در اهداف کلی بازاریابی خود اعلام می کنند.
همانطور که شرکت ها به قلب سال 2019 می روند، بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که اجرای یکی از این روندها خوب است، اما ترکیب همه آنها به طور منسجم در ابتکارات دیجیتالی منجر به نتایج حتی بیشتر خواهد شد.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟ اسکات دارون، بنیانگذار رسانه ماهی خفاش، LLC، سخنران اصلی، متخصص سئو. برجسته در Newsday، Street Insider، و صدها نشریه دیگر. مشخصات اجرایی کامل اسکات دارون را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط salamatsun