پخش لوازم آرایشی در شیراز

 

پخش لوازم آرایشی در شیراز ما پخش ارایشی بصورت عمده از چین و دبی

ادرس :شیراز لطفعلی خان زند خیابان طالقانی مرکز خرید طالقانی پلاک18 فروشکاه شیک فصل

پخش لوازم آرایشی در شیراز

پخش لوازم آرایشی در شیراز

محصولات ریمل

  1. اسنس
  2. ویولت
  3. وکس
  4. ورسای
  5. اینترنتی
  6. سر صورتی
  7. مکس
  8. و برند های دیگه

 

محصولات ابرسان

  1. بیواکوا : جوانساز و روشن کننده هیالورونیک اسید بیوآکوا
  2. ایمیجز:کرم مرطوب کننده شیر گاو ایمیجز سرشار از ویتامین های A و B بوده که موجب تقویت،آبرسانی،مرطوب کنندگی
  3. ایبوک:کرم مرطوب کننده شیر گاو ایبوک سرشار از ویتامین های A و B بوده که موجب تقویت،آبرسانی،مرطوب کنندگی
  4. وکالی : شرکت وکالی این بار کرم شیر الاغ وکالی میباشد که حاوی آنتی اکسیدان و مواد مغذی برای پوست است
  5. سرم پوستی:این سرم غنی از ویتامین سی طبیعی استخراج شده از مرکبات است. این محصول یکی از بالا ترین درصد خلوص ویتامین سی را دارد
  6. تونر :ابرسان و مرطوب کننده پوست ضد جوش و آکنه ضد التهاب پوستی و بهبود قرمزی پوست پاکسازی سلول های مرده پوست

 

 

تاریخچه ارایشی

هنر آرایش صورت و بدن، برای نخستین بار در تاریخ، توسط مردان ابداع شد. مردم نئاندرتال یا انسان‌های اولیه اولین مردمی بودند که از رنگ سرخ استفاده می‌کردند و استخوان‌های مردگان خود را رنگ می‌زدند. آن‌ها با همین رنگ، صورت و بدن خود را هم آرایش می‌کردند. شاید آرایش کردن به قصد زیبا کردن خود برای اولین بار توسط زنان مصری آغاز شد. در تصاویر به دست آمده واضح است که زنان این سرزمین از رنگ سرخ برای گلگون کردن لب‌ها و گونه‌ها و از رنگ سیاه برای تیره کردن چشم‌ها استفاده می‌کردند. رنگ سیاه عموماً سرب بود و گاه از اکسید منگنز و کربن هم کمک گرفته می‌شد. مصری‌ها همچنین اولین مردمانی بودند که رنگ سبز را برای آرایش انتخاب کردند و از پودری سبز رنگ به عنوان سایه پشت چشم و رنگ کردن مژه یا ابرو استفاده می‌کردند. به مرور با مخلوط کردن این ترکیبات با اکسید مس و آهن رنگ‌های جدیدی مثل فیروزه‌ای و بنفش و .. به دست آمد و سایه‌ها تنوع رنگی پیدا کردند. افزودن پودرهای سفید نیز به مصریان اجازه داد تونالیته‌ای از سیاه به خاکستری و طوسی و سفید بسازند و با افزودن چربی به آن غلظت مواد را تغییر دهند و به عبارتی اولین مواد آرایشی را تهیه کنند. به عنوان مثال از ترکیب رنگ‌ها، کرم روشن و پمادی بر پایه شیر اسب و آلباستر به دست آوردند و از آن برای رنگ کردن بدن استفاده کردند. مو و دست و ناخن را حنا می‌گذاشتند و از روغن‌ها و چربی‌های معطر برای حفاظت از پوست کمک می‌گرفتند.

تاریخچه لوازم آرایشی به حدود ۷۰۰۰ سال پیش بازمی‌گردد طی قرن‌ها زنان از خاکستر کبریت‌های سوخته به عنوان سایه چشم، از میوه‌ها به خصوص توت فرنگی به عنوان رژ لب و مداد لب و از ادرار پسران جوان برای پوشاندن کک و مک و جوش‌های پوست صورت خود استفاده می‌کردند.

 

پخش لوازم آرایشی در شیراز

پخش لوازم آرایشی در شیراز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

source

توسط salamatsun