بهترین کرم ضد لک معجزه دست ساز

سلام همراهان فروشگاه معجزه شاپ عزیز امروز توضیحات درباره کرم معجزه دست ساز و ترکیبات کرم معجزه گیاهی همانطوری که از اسمش هم پیداست شب ها قبل از خواب باید استفاده شود، تا از نور مستقیم آفتاب و هر اشعه و نوری دور بماند تا بتواند روی پوست اثر بزاره و به بهبود پوست کمک کند .

جهت خرید از طریق کرم معجزه گیاهی کلیک کنید.

چگونه ثبت سفارش کنم؟

فروشگاه معجزه شاپ قیمت مناسب برای عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم کارهای مارو در کانال روبیکا دنبال کنید. شماره تماس09031005468ارسال از شیراز به سراسر کشور حتما عضو کانال ارایشی معجزه شاپ باشید

 

کرم معجزه شب

بهترین کرم ضد لک معجزه دست ساز

خواص کرم معجزه ضد لک دست ساز

فواید کرم ضد لک معجزه دست ساز است. این کرم بر تمامی مشکلات پوستی شما تاثیرات مثبت بسیاری می‌گذارد.ضد جوش و آکنه یکی از مهم‌ترین خواص روغن هسته انگور برای پوست صورت مبارزه با جوش و آکنه است. خواص روغن هسته انگور برای پوست صورت روشن کردن مهم تر از ان کاملا گیاهی هست

  1. جوان سازی پوست
  2. درمان عوارض پوستی (ترمیم پوست)
  3. رفع چروک پیشانی
  4. آب‌رسانی به تمامی لایه‌های پوست
  5. درمان آفتاب سوختگی
  6. روشن‌ کردن
  7. ضد لک
  8. ضد اکنه
  9. مواد گیاهی
  10. حاوی ویتامین های گروه B کاملا گیاهی و ارگانیک
  11. ترمیم و جوانساز
  12. از بین بردن جوش های سر سیاه

 

چگونه کرم معجزه گیاهی مصرف کنیم؟

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب ( صابون یا فوم یا تونر )شستشو بدین تا کاملا تمیز شود و زمانی که پوست صورت خشک کردن صورت خود مقداری از کرم معجزه گیاهی را بر روی صورت بزنید و به خوبی ماساژ دهید.

توجه داشنه باشید هیچ نوری در هنگام خواب نباشه.

صبح پس از بیدار شدن حتما صورت خود را با مجدد شستشو دهید، این کار را هر شب تکرار کنید تا به نتیجه برسید. حتما در طول روز ضد آفتاب و آبرسان خوب مصرف کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

source

توسط salamatsun