خرید کرم وایت رز عمده اصل

 

 

مشخصات کرم وایت رزاصل

ساخت: شرکت گامنو در ایران
وزن: 35 گرم
شکل کرم: قوطی سفید
مناسب: مورد استفاده برای تمامی پوست‌ها
موارد مصرف: ضد جوش و روشن کننده پوست و ضد لک و ضد کک و مک

روش نگهداری: در جای خشک و خنگ نگهداری شود

 

خرید محصول وایت رز کلیک کنید

 

چگونه ثبت سفارش کنم؟ خرید کرم وایت رز عمده اصل

فروشگاه پخش لوازم ارایشی و بهداشتی قیمت مناسب برای  عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم کارهای مارو در کانال روبیکا دنبال کنید. شماره تماس09031005468ارسال از شیراز به سراسر کشور

 

کرم وایت رز عمده

کرم وایت رز عمده

خواص 7گانه کرم وایت رز

1. جوان‌سازی پوست و بازگشت به شکل بیست سال پیش
کرم کاریزما با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، به سرعت به یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه جوان‌سازی پوست تبدیل شده است. این کرم، حاوی قدرت سفید کنندگی بسیار بالا و لایه‌های کلاژن‌ساز فوق‌العاده قوی می‌باشد.

2. ضد لک و روشن‌کننده پوست:
با در نظر گرفتن عوامل متعددی که لک‌های پوستی را تشکیل می‌دهند، کرم کاریزما این لک‌ها را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد. برخی از این عوامل شامل مشکلات کبد، کلیه، کمبود ویتامین و تأثیرات آفتاب (سوختگی) هستند.
3. ضد جوش و آکنه:
مشکلات پوستی همچون جوش و آکنه در نواحی مختلف صورت، با استفاده منظم از کرم کاریزما به دلیل ترکیبات موثر آن بهبود می‌یابند.

4. رفع جای جوش‌های قدیمی و جدید:
خاصیت خنثی‌کنندگی و ترمیمی کرم کاریزما، جای جوش‌های قدیمی و جدید را کاهش داده و پوست را صاف و تازه نگه می‌دارد.

5. ضدآکنه و آنتی باکتریال:
کرم کاریزما با فراهم کردن محیط مناسب برای پوست، از تشکیل جوش‌های جدید و حفاظت از پوست در برابر باکتری‌ها جلوگیری می‌کند.

6. شفاف‌کننده و ضد چین و چروک:
خاصیت شفاف‌کنندگی و جلوگیری از تشکیل چین و چروک عمیق پوست، از دیگر ویژگی‌های مثبت این کرم است.

7. آبرسان قوی:
حفظ مرطوبیت پوست از طریق ترکیبات خاص کرم کاریزما، پوست را نرم و جوان نگه می‌دارد.

 

کاربرد کرم وایت رز ؟

کرم وایت رز چیست؟ کرم های روشن کننده پوست صورت با کیفیت بالا به دقت توسعه یافته اند و از سال ها تحقیق علمی و فناوری پیشرفته بهره می برند. کرم وایت رز حاوی مواد فعالی مانند آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs)، بتا هیدروکسی اسیدها (BHAs) و رتینوئیدها هستند که به آرامی پوست را روشن می کنند و باعث افزایش گردش سلولی می شوند. این فرآیند به محو شدن لکه های تیره و تشویق رشد سلول های جدید و یکنواخت رنگدانه پوست کمک می کند.

کرم وایت رز عمده

خرید کرم وایت رز عمده اصل

 

 

کرم وایت رز اصل

کرم وایت رز اصل یا کرم رز سفید در حال حاضر یکی از پرفروشترین کرم های ضد لک و روشن کننده پوست است. این کرم در طول یک دوره مصرف بهترین نتیجه دهی را در از بین بردن لک و جوش دارد. این کرم وایت رز اصلی علاوه بر خاصیت ضد لک بودن ضد جوش خیلی قوی برای پوست است و به طور کلی می تواند عارضه های پوستی را کاملا از بین ببرد. این وایت باعث درخشان شدن و روشن شدن پوست تا چندین درجه می گردد. اگر پوستتون دچار آفتاب سوختگی یا لک ناشی از بارداری و لک هورونی است خیالتان راحت باشد که به راحتی این موارد را از بین می برد.

 

 

 

– آیا بعد از قطع کرم پوست دوباره به حالت اول برمیگردد؟

خیر به هیچ عنوان مگر این که مشکلات کلیه یا هورمونی (کبد ) وجود داشته  باشد و درمان نشده باشد و با استفاده کرم مشکل لک پوست شما رفع شود ولی به واسطه مشکل کبدی دوباره لک ها ایجاد شوند. پس پیش از استفاده از کرم وایت رز و یا هر کرم ضد لک حتما ابتدا از سلامتی خود مطمئن شوید. و یک نکته بسیار مهم سعی کنید کرم را به یک باره قطع نکنید و کم کم مصرف آن را پس از درمان کم کنید)

 

 

خواص کرم وایت رز

• آبرسان قوی

• ضد جوش و آکنه عالی

• ضد لک قوی پوست صورت

• رفع جای جوش های قدیمی و جدید

• جوان کننده و شفاف کننده پوست

• ضد آکنه و آنتی باکتریال عالی

• شفاف کننده و ضد چین و چروک عمیق پوستی

• از بین بردن سلول های مرده پوست با استفاده از ضد سلول های مرده پوست

 

کرم وایت رز تایمی استفاده کرد؟

کرم وایت رز کی استفاده کرده لطفا در انتهای متن تجربه استفاده از محصول را با کسانی که تازه میخواهند استفاده از محصول را شروع کنند به اشتراک بگذارید

طریقه مصرف کرم وایت رز 👇

طریق مصرف کرم وایت رز بسیار ساده میباشد برای رسیدن به یک نتیجه خوب حتما از دستور العمل زیر پیروی کنید تا بهترین نتیجه برای شما رقم بخورد :

ابتدا پوست خود را صابون زرد چوبه همراه کرم شستشو دهید و خشک کنید و بعد از آن مقدار کمی از کرم را روی پوست ماساژ داده به طوری که لایه نازکی از کرم بر روی پوست تشکیل شو. و مجدد صبح پوست خود را شستشو داده

نکته 1 : ممکن از میزان جوابدهی در افراد مختلف بر اساس مشکل پوستی ، زمان جوابدهی متفاوت باشد پس بهتر است دو الی سه دوره از کرم استفاده شود و استفاده از محصول را به تدریج قطع کنید، و نباید به هیچ وجه کرم ضد لک را به یک باره قطع کنید

نکته2: کرم را فقط بر روی پوست هایی که لک دارند استفاده کنید و همه جای پوست را از کرم استفاده نکنید

همچنین دوستان میتوانید برای از بین بردن لک بدن و صورت میتوانید از صفحه کرم معجزه ما هم دیدن کنید

برای خارج شدن از منزل میتوانید از ضد آفتاب استفاده کنید

 

 

اثر نور آفتاب

نور آفتاب از طول موج‌های متفاوتی تشکیل شده‌است. پرتو فرابنفش طول موج خاصی از نور خورشید است که خود به دو قسمت A و B تقسیم می‌شود که هر دو آن‌ها برای پوست زیان‌بار هستند. پرتو فرابنفش گونه B در صورت تماس با پوست بر روی لایه خارجی پوست که اپیدرم نام دارد تأثیر می‌گذارد و باعث ایجاد آفتاب‌سوختگی می‌شود. این گونه از پرتو آفتاب نمی‌تواند از شیشه عبور کند و در نتیجه وقتی پنجره‌ها بسته باشند توسط شیشه جذب شده و وارد اتاق نمی‌شود.[نیازمند منبع]

نوع دیگر پرتو فرابنفش یعنی A به نواحی عمقی‌تر پوست نفوذ می‌کند و می‌تواند باعث آسیب‌های شدیدتری در پوست شود علاوه براینکه از شیشه هم عبور می‌کند. برای همین در یک اتاق با پنجره‌های بسته هم وجود دارد.

هم گونه A و هم گونه B با شکستن کلاژن پوست، ساخت رادیکال‌های آزاد و مهار سازوکارهای ترمیم پوست، می‌توانند باعث ایجاد کک‌ومک، چروک و از همه مهم‌تر سرطان پوست شوند.[

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

source

توسط salamatsun