نسخه دایرکتور کات فیلم Rebel Moon زک اسنایدر اثری کاملا متفاوت خواهد بود

جدیدترین فیلم علمی تخیلی و حماسی زک اسنایدر یعنی Rebel Moon – Part One: A Child of Fire به تازگی اکران شد و نمرات بسیار بدی را از منتقدها دریافت کرد.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Reptile – زندگی شرورانه ماموران دولتاین‌ٰبار پلیس‌ها قاتلند!
نقد فیلم Reptile – زندگی شرورانه ماموران دولت

این عنوان از وب‌سایت راتن تومیتوز امتیاز ۲۳٪ را دریافت کرد و در متاکریتیک هم به رقم ۳۲ از ۱۰۰ رسید. البته به‌نظر می‌رسد تماشاگرها برخلاف منتقدان این اثر را پسندیده‌اند. چرا که این اثر موفق شده از سوی مخاطبان راتن تومیتوز امتیاز ۷۲٪ را کسب کند.

از مشکلات واضح این فیلم که تقریبا در تمامی نقدها به آن اشاره شده می‌توان به نحوه تدوین و پرتلاطم و نامنسجم بودن آن اشاره کرد. اکنون اسنایدر در مصاحبه‌ی جدیدی با AP Wire به این اشاره داشته که مردم نباید به کات کارگردان به عنوان یک نسخه با چند سکانس بیشتر نگاه کنند، چرا که این نسخه از ربل مون یک فیلم کاملا متفاوت است.

این یک نسخه طولانی‌تر از این فیلم نیست. تقریبا شبیه به یک فیلم متفاوت است. تقریبا جهانی متفاوت از این فیلم است.

زک اسنایدر؛ کارگردان فیلم Rebel Moon

اسنایدر در ادامه می‌گوید نسخه در حال اکران این اثر که رده‌بندی سنی مثبت ۱۳ سال (PG-13) دارد، ایده‌ی نتفلیکس بوده و او از همان اول می‌خواسته این اثر با رده‌بندی سنی بزرگسال تولید و اکران شود.

نسخه کارگردان فیلم Rebel Moon – Part One: A Child of Fire قرار است با رده‌بندی سنی بزرگسال (R Rated) در مقطعی از سال ۲۰۲۴ منتشر شود.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال کره‌ای The Glory ـ به وقت انتقام!یکی از بهترین تریلرهای روانشناختی کره‌ای
نگاهی به سریال کره‌ای The Glory ـ به وقت انتقام!


کنسل شدن لست آو آس فکشنز و بدترین بازی سال ؟! | ویجی‌لاگ پلاس

خالق بازی God of War نسخه‌های جدید این سری را دوست ندارد - ویجیاتو

source

توسط