مشخصات فنی گوشی ناتینگ فون 2a پیش از عرضه رسمی فاش شد. این گوشی به عنوان رقیب قدرتمند گلکسی A54 سامسونگ در بازار ظاهر خواهد شد.

ظاهرا قرار است که گوشی هوشمند ناتینگ فون (2a) در کنگره جهانی موبایل (MWC) که در تاریخ 27 فوریه 2024 (8 اسفند 1402) در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی شود. اما اکنون پیش از عرضه رسمی، یک وب‌سایت تکنولوژی محور به نام Smartprix گزارشی را منتشر کرده و برخی از مشخصات فنی این گوشی از جمله مشخصات نمایشگر و دوربین به همراه تصاویر پس زمینه را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی گوشی ناتینگ فون 2a

این‌طور که پیداست، Nothing Phone (2a) با یک صفحه نمایش 6.7 اینچی وارد بازار خواهد شد. به احتمال زیاد این نمایشگر یک پنل اولد باشد که توسط دو شرکت Visionox و BOE توسعه یافته و از وضوح 1080 در 2412 پیکسل (فول‌اچ‌دی پلاس) و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

ناتینگ فون 2a

در این گزارش به مشخصات دوربین ناتینگ فون 2a نیز اشاره شده است. ظاهرا این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ S5KGN9 (همان دوربین به کار رفته در گوشی موتو G84 فایوجی) و یک دوربین فوق عریض سامسونگ S5KJN1 برخوردار خواهد بود که به صورت افقی داخل یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل قرار خواهند گرفت.

در پنل جلویی دستگاه نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر پس زمینه و والپیپرهای Nothing Phone 2a را مشاهده کنید:

این گزارش اذعان داشت که ناتینگ فون (2a) در رنگ‌های سیاه و سفید و در چهار بارکد (SKU) متفاوت هند، ژاپن، اروپا و گلوبال به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی در بازارهای جهانی احتمالا برابر با 400 دلار خواهد بود.

اطلاعات پیشین نیز حاکی از آن بودند که Nothing Phone (2a) به چیپست دایمنسیتی 7200 مدیاتک، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و رابط کاربری Nothing OS 2.5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 را اجرا خواهد کرد. انتظار می‌رود که در این گوشی ناتینگ هم از طراحی جذاب چراغ‌های Glyph استفاده شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات فنی گوشی ناتینگ فون 2a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

source

توسط