به گزارش صدای بورس ، علی عالی زاده مدیرعامل گروه مالی داتام در نشست معارفه شرکت «داتام »از عرضه ۱۰ درصد سهام این شرکت در ۶ دی ماه (چهار شنبه)خبر داد و گفت:شرکت توسعه تجارت داتام عرضه کننده سهام خواهدبودو شرکت کارگزاری حافظ مدیریت فرآیندعرضه را برعهده داردو بازارگردانی آن برعهده صندوق سرمایه گذاری افتخار حافظ خواهد بود و شرکت تامین سرمایه امید نیز به عنوان ارزش گذار و متعهد خرید در این عرضه حضور خواهد داشت .

وی ادامه داد : دامنه قیمتی که بورس تهران برای ثبت سفارش در نظر داشته کف قیمت ۱۲۶ تومان و سقف قیمت ۱۵۵ تومان است که امیدواریم فرآیند عرضه سهام بدون هیچ مشکلی انجام شود.

رکورد زنی نرخ اوراق مرابحه «انتخاب»

مدیرعامل گروه مالی داتام از انتشار اوراق مرابحه به مبلغ ١٠،٠٠٠ میلیارد ریال (معادل ۱۰۰۰میلیارد تومان) گروه انتخاب با بیشترین نرخ اسمی در تاریخ بازار سرمایه با نرخ ۲۶ درصد، خبر داد.

عالی زاده با اشاره به اینکه از برنامه های این شرکت راه اندازی شعب در شهرهای دیگر است ، افزود: تاکید ما در هلدینگ براین است که ارائه خدمات با سرویس کامل صورت گیرد و از نظر زمانی به طور ٢۴ ساعته سرویس دهی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تمرکز هلدینگ در حوزه فعالیت شرکت های صنعت مالی است، اظهارداشت: هلدینگ ها به دو شکل سازماندهی می‌شوند که عمدتا هلدینگ‌های وابسته به بانک ها و گروه های بازار سرمایه در راستای بازار حرکت میکنند.

مدیر عامل گروه مالی داتام ابراز امیدواری کرد با فرصت های سرمایه گذاری سودآور این شرکت بتواند سرمایه گذاری های اقتصادی دیگری نیز در آینده نزدیک در دستور کار خود قرار دهد.

به گفته وی از برنامه های آتی شرکت این است که ابزار های معاملاتی املاک و مستغلات را در پرتفوی خود اضافه کند. .

عباس فارسی رئیس هیات مدیره گروه مالی داتام در نشست معرفی شرکت برای ورود به بازار سرمایه گفت: اصلی ترین رسالت گروه مالی داتام، تکلیف بانک مرکزی طی دو سال گذشته است که در راستای قانون رفع موانع تولید که از طریق مولد سازی، اصلاح ساختار مالی و عرضه مستقیم از طریق بورس است، ایجاد شده است.

وی به دیگر اهداف این شرکت پرداخت و افزود: هدف اول شرکت، ایجاد زنجیره ارزش بانک با استفاده از بازار سرمایه در کنار بازار پول و تامین مالی گروه های اقتصادی است و هدف دوم نیز ایجاد سوپر مارکت مالی با توجه به شرکت های فعال در این گروه است که عملا کلیه نیازهای و فعالیت های مشتریان را پاسخگو باشد.

source

توسط