توسعه بازی Silent Hill 2 به خوبی پیش می‌رود

همانطور که می‌دانید استودیو Bloober Team روی ریمیک سایلنت هیل ۲ (Silent Hill 2) کار می‌کند و به نظر می‌رسد که توسعه این بازی به خوبی پیش می‌رود.

Bloober Team با انتشار پست جدیدی در توییتر اعلام کرده است که ساخت ریمیک بازی Silent Hill 2 به آرامی و طبق برنامه پیش می‌رود و جایی برای نگرانی وجود ندارد. این استودیو در بیانیه خود از طرفداران خواسته تا صبور باشند و این وظیفه کونامی به عنوان ناشر بازی است تا اطلاعات و جزئیات بیشتری از ریمیک سایلنت هیل ۲ منتشر کند. 


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ترسناک چینی که باید تماشا کنیدزامبی، ارواح و کوفته‌های پر از جنین
۱۰ فیلم ترسناک چینی که باید تماشا کنید

در حال حاضر معلوم نیست که کونامی چه زمانی به صحبت درباره این بازسازی خواهد پرداخت، اما انتشار این بیانیه از سوی کونامی می‌تواند به معنی آن باشد که باید مدت زیادی برای انجام این کار صبر کنیم. استودیو بلوبر تیم به عنوان سازنده تمام تمرکز خود را معطوف آن کرده است که یک محصول با کیفیت روانه بازار کند. 

بازی Silent Hill 2

با این وجود رویداد گیم اواردز ۲۰۲۳ به زودی برگزار می‌شود که فرصت بسیار مناسبی برای انتشار تریلر جدید ریمیک سایلنت هیل ۲ است.  همانطور که می‌دانید حداقل ۲ بازی دیگر از این سری در دست ساخت قرار دارد که یکی Silent Hill Townfall (از استودیو نوکد) و دیگری Silent Hill F (یک دنباله با داستانی جدید) هستند.

بازی Silent Hill 2 برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دست توسعه است ولی تاریخ انتشار آن مشخص نیست.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه | ترکیبی عالی از ترس و درامترکیب ویژه وحشت با فضای رمانتیک
بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه | ترکیبی عالی از ترس و درام


بالدورز گیت ۳ بهترین بازی ساله؟

توسعه بازی Silent Hill 2 به خوبی پیش می‌رود - ویجیاتو

source

توسط