حدوداً دو ماه تا رونمایی سری گلکسی S24 باقی مانده و در این فاصله، شایعات مربوط‌ به جدیدترین مدل‌های پرچم‌دار گوشی سامسونگ در حال افزایش است. افشاگری‌ها به‌حدی است که حالا به عکس‌های واقعی گلکسی S24 اولترا نیز دسترسی داریم.

منابع آگاه از ماه‌ها پیش مدعی شده‌اند که سامسونگ سنت چند سال اخیر را کنار می‌گذارد و گلکسی S24 اولترا را با نمایشگر تخت تولید می‌کند. این در حالی است که افشاگری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می‌گوید که نمایشگر گوشی گلکسی S24 اولترا کاملاً تخت نخواهد بود.

افشاگر مذکور ادعا می‌کند که گلکسی اس ۲۴ اولترا انحنای ۰٫۳ میلی‌متر تا ۰٫۴ میلی‌متر در حاشیه‌ی نمایشگر خواهد داشت. این میزان انحنا چندان زیاد نیست؛ اما قطعاً اگر گلکسی اس ۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس را در دو دست خود بگیرید، تخت‌نبودن نمایشگر گوشی سامسونگ به‌چشم خواهد آمد.

گفته می‌شود که سامسونگ امسال گلکسی اس ۲۴ اولترا را با حاشیه‌هایی کاملاً متقارن می‌سازد و ضخامت حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر این گوشی نصف گلکسی S23 اولترا خواهد بود. ضخامت حاشیه‌های سمت چپ و راست نمایشگر درمقایسه‌با پرچم‌دار فعلی تغییر نمی‌کند.

اگر شایعه‌ها رنگ حقیقت به خود بگیرند، سامسونگ اواخر دی گوشی‌های جدیدش را رونمایی می‌کند. فعلاً به قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اشاره نشده است. محصولات این خانواده جزو فهرست بهترین گوشی ها خواهند بود.


source

توسط