به گزارش ایلنا، محمد نوری پس از برتری یک بر مقابل هوادار در نشست خبری، اظهار داشت: باید رتبه دوم جدول را به هواداران خوب‌مان، مردم انزلی و استان گیلان تبریک بگویم. واقعا خیلی سختی کشیدیم تا توانستیم تیم را جمع و جور کنیم. تک تک ما از مدیریت باشگاه، سرمربی و کل مجموعه و هواداران مزد زحمات خود را گرفتیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

وی افزود: واقعا بازی با هوادار رقابت سختی برای ما بود زیرا از سطح دریا و اکسیژن فراوان به تهران آمده بودیم که هوای آلوده و ارتفاع بالایی دارد. 3-2 گرفتگی داشتیم که همه این نفرات به جز آخرین بازیکن یعنی پدرام قاضی‌پور تعویض شدند. به تک تک بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم که واقعا سنک تمام گذاشتند و حقمان بود 3 امتیاز را بگیریم. خیلی خوب بازی کردیم و روی همان تاکتیکی که تمرین کرده بودیم، گل زدیم. پس از آن نیز از گل خود دفاع کردیم.

مربی ملوان ادامه داد: 3-2 موقعیت دیگر هم داشتیم که علیرضا حقیقی خیلی خوب واکنش نشان داد و بازی یک بر صفر به سود ملوان تمام شد. باید به تیم حریف هم خسته نباشید بگویم. محمود فکری و سیروس دین محمدی هم واقعا برای هوادار زحمت کشیده‌اند.

 



انتهای پیام/

source

توسط