GTA Vice City ابتدا قرار بود بسته الحاقی قسمت سوم سری باشد

بازی Grand Theft Auto Vice City در اکتبر ۲۰۰۲ عرضه شد، تنها یک سال پس از انتشار قسمت سوم سری. در حالی که با تحسین منتقدان روبرو شد و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این مجموعه شد، اما GTA Vice City هرگز قرار نبود یک اثر مستقل باشد.

به گفته مدیر فنی سابق Rockstar North، اوبه ورمیج (Obbe Vermeij)، چیزی که به Vice City تبدیل شد، قرار بود مجموعه‌ای از ماموریت‌های جدید برای قسمت سوم باشد.

او از طریق وبلاگ خود گفت:

در ابتدا قرار بود این یک بسته ماموریت برای [GTA 3] باشد. اما از آنجا که قسمت سوم عملکرد خوبی داشت و Vice City به اندازه کافی متفاوت از [GTA 3] به نظر می‌رسید، تصمیم گرفته شد تا به یک بازی مستقل تبدیل شود. این تصمیم تقریبا شاید ۶ ماه یا بیشتر پس از آن گرفته شد که پروژه آغاز شده بود.


مطلب پیشنهادی:بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟یک همسفر ویژه
بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟

ورمیج می‌گوید که توسعه بازی شاهد «تغییرات کدهای زیادی» از GTA 3 نبود. در عوض، بیشتر کار روی ایجاد یک شهر کاملا جدید برای بازیکنان و همچنین ماموریت‌های جدید انجام شد. او گفت:

هنرمندان و طراحان مراحل برای مدتی از کُدبیس [GTA 3] استفاده کردند تا زمانی که برنامه‌نویسان برای ایجاد تغییرات کد در دسترس قرار گرفتند.

GTA

علیرغم موفقیت GTA Vice City برای Rockstar، ورمیج می‌گوید که کار روی این بازی به دلیل موفقیت بازی قبلی و انتظارات زیاد از قسمت جدید، «استرس‌آورتر» از GTA 3 بود. با این حال، او گفت که با دیدن عملکرد بازی و جوایزی که دریافت کرد، کار برای سازندگان قابل تحمل‌تر شد.

راکستار نزدیک به دو هفته پیش به طور رسمی اعلام کرد که اوایل ماه دسامبر (آذر ماه) شاهد پخش اولین تریلر از بازی GTA 6 خواهیم بود. عنوانی که شایعه شده در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد! [تماشا کنید]وقتی راکستار جنجال به پا می‌کند
داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد! [تماشا کنید]


ده‌ تکنولوژی که آینده گیم رو تغییر میدن!

ایکس باکس برای اولین بار در تاریخ می‌تواند پلی استیشن را شکست دهد - ویجیاتو

source

توسط