کاراکترهای حالت روگ‌لایک The Last of Us Part 2 Remastered مشخص شدند

پس از هفته‌ها و ماه‌ها افشای مداوم، ناتی داگ و سونی سرانجام به طور رسمی بازی The Last of Us Part 2 Remastered را برای پلی‌ استیشن ۵ معرفی کردند. آن‌ها همچنین تایید کردند که یکی از مهم‌ترین بخش‌های جدید این ریمستر، No Return، یک حالت بقای روگ‌لایک است.

در این حالت به‌ عنوان مجموعه‌ای از شخصیت‌های قابل بازگشایی مختلف بازی خواهید کرد که برخی از آن‌ها هرگز در فرنچایز لست آو آس قابل بازی نبودند و هر کدام دارای ویژگی‌های گیم‌پلی منحصربه‌فردی هستند.

در توضیحات این مُد آمده است: «نبرد عمیق The Last of Us Part II را از طریق یک حالت کاملا جدید تجربه کنید! تا زمانی که می‌توانید در هر ران زنده بمانید، زیرا مسیر خود را از طریق یک سری برخوردهای تصادفی انتخاب می‌کنید».


مطلب پیشنهادی:چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]پروژه‌ای که نیامده شکست خواهد خورد!
چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]

اگرچه Naughty Dog هنوز جزئیاتی در مورد فهرست شخصیت‌های قابل بازی در این حالت ارائه نکرده، اما در تریلر معرفی ریمستر می‌توان بخش‌هایی از گیم‌پلی این بخش را مشاهده کرد. برای لحظاتی کوتاه می‌توان شخصیت‌های لِو، دینا، تامی، جسی و مِل را مشاهده کرد.

در همین حال، به نظر می‌رسد این تریلر تایید می‌کند در Lost Levels، سه طراحی اولیه از مراحلی که از نسخه نهایی حذف شدند، بازیکنان می‌توانند بخش‌های بیشتری از شهر جکسون را ببینند و کشف کنند.

The Last of Us Part 2 Remastered در ۲۹ دی ماه برای PS5 عرضه می‌شود. پیش‌خریدها در از ۵ دسامبر فعال می‌شوند. تایید شده کسانی که بازی اصلی را روی PS4 دارند، به جای پرداخت هزینه کامل، می‌توانند با قیمت ۱۰ دلار به نسخه ریمستر ارتقا دهند.


مطلب پیشنهادی:چرا سازندگان سریال The Last of Us هاگ‌ها را با Cordyceps عوض کردندزامبی‌های خطرناک‌تر
چرا سازندگان سریال The Last of Us هاگ‌ها را با Cordyceps عوض کردند


اینترنت چطور دنیای گیم رو تغییر داده؟

ریمستر بازی The Last of Us Part 2 توسط تیمی از استخدامی‌های جدید ساخته می‌شود - ویجیاتو

source

توسط