عرضه بسته الحاقی Cities Skylines 2 به تعویق افتاد

عرضه بسته الحاقی Cities Skylines 2 که با نسخه آلتیمیت این بازی فروخته می‌شد، به تعویق افتاده تا سازندگان بتوانند بر روی بهبود عملکرد و رفع اشکالات بازی اصلی کار کنند.

نسخه پی‌سی بازی در ابتدای این ماه با مشکلات متعدد منتشر شد، در حالی که نسخه کنسولی آن تا بهار ۲۰۲۴ به تعویق افتاد. اکنون Colossal Order اعلام کرد که Expansion Pass آن تاخیر خورده تا استودیو بتواند به کار بر روی بهبود عنوان اصلی ادامه دهد.


مطلب پیشنهادی:چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟ [تماشا کنید]تماشا کنید
چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟ [تماشا کنید]

مدیرعامل استودیو، مارینا هالیکاینن، گفت:

زمانی که نسخه پی‌سی به جایی برسد که می‌خواهیم برسد، بر روی عرضه کنسول و محتوای DLC تمرکز خواهیم کرد. متعهد هستیم که محتوای بسته الحاقی را برای شما عرضه کنیم، اما مطابق برنامه اولیه تبلیغاتی منتشر نخواهد شد.

اولین Asset Pack و Beach Properties، توسط هنرمندان و شرکت همکار ما کار شده، اما آن را تنها پس از اتمام اصلاح عملکرد بازی، اجرا خواهیم کرد.

Cities Skylines 2
نقشه راه به‌روز شده Cities Skylines 2

The Asset Pack (Beach Properties) که قبلا برای عرضه در سال جاری برنامه ریزی شده بود، اکنون در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

در حالی که Creator Packs (Modern Architecture and Urban Promenades) که در ابتدا برای اوایل سال ۲۰۲۴ هدف‌گذاری شده بودند، اکنون در سه ماهه دوم سال آینده وارد خواهند شد.

Colossal Order هشت سال پیش نسخه اول Cities Skylines را به بازار منتشر کرده بود. این عنوان فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و سال گذشته به تنهایی ۵.۵ میلیون بازیکن جدید داشت.

Cities Skylines 2 در تاریخ ۲ آبان برای پی‌سی عرضه شد. کاربران سرویس گیم پس نیز از روز اول انتشار به تجربه رایگان این محصول پرداختند.


مطلب پیشنهادی:قلمرو پادشاهیتان منتظر شماست، آماده تاج‌گذاری هستید؟با یک RTS تمام عیار آشنا شوید
قلمرو پادشاهیتان منتظر شماست، آماده تاج‌گذاری هستید؟


ده‌ تکنولوژی که آینده گیم رو تغییر میدن!

ایکس باکس برای اولین بار در تاریخ می‌تواند پلی استیشن را شکست دهد - ویجیاتو

source

توسط