پیشکسوت پرسپولیس معتقد است یحیی گل‌محمدی در شرایط فعلی دستش خیلی خالی است و از بدشانسی چند بازی سخت و سرنوشت‌ساز پشت سر هم افتاده و پرسپولیس روزهای سختی را سپری می‌کند.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد: در شرایطی ‌که پرسپولیس بازیکنان آسیب دیده دارد نیمکت این تیم خیلی ضعیف شده اما با تمام توان برای قهرمانی می جنگد. به هر صورت وقتی تیمی بازیکن نداشته باشد دچار مشکل می شود. بازی با سپاهان نیز پایاپای بود و سپاهان در شکل غافلگیرکننده گل کاشته را زد که در ادامه بازی پرسپولیس نتوانست آن را جبران کند.

وی افزود: اگر در این بازی نیمکت سپاهان با پرسپولیس را مقایسه می‌کردید کاملا مشخص بود که سپاهان با مهره‌هایی که داشت امکان بردش بیشتر از پرسپولیس بود و اگر عادلانه بخواهیم ارزیابی کنیم می‌بینیم که سپاهان مستحق این ۳ امتیاز بود.

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی با سپاهان مصدومیت بازیکنان یک طرف و از سوی دیگر خط جلوی پرسپولیس نیز مشکل داشت. اعتقاد دارم که گل‌محمدی در شرایط فعلی دستش خیلی خالی است و از بدشانسی‌اش چند بازی سخت و سرنوشت‌ساز پشت سر هم افتاده و پرسپولیس روزهای سختی را سپری می کند.

وی گفت: با تمام مشکلات، پرسپولیس تیمی است که می تواند جبران کند، سال گذشته نیز از کورس قهرمانی عقب بود اما قهرمان شد به اعتقاد من پرسپولیس مرد بزرگ سختی‌هاست‌ و می‌تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند.

کرمانی مقدم در پاسخ به این پرسش که مشکل اصلی پرسپولیس چیست؟ تصریح کرد: به جز خط جلو در هافبک نیز مشکل وجود دارد. ترابی بعد از مصدومیت هنوز مثل روزهای قبل نیست، البته پرسپولیس اگر بخواهد دوباره می‌تواند به شرایط ایده‌آل خود برگردد.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که به نظر او نبیل باهویی به درد پرسپولیس می‌خورد یا خیر؟ گفت: تا امروز که چیزی از این بازیکن خارجی ندیده‌ایم. زمانی که بدون اطلاع سرمربی، بازیکن خارجی می‌آورند باید شاهد چنین بازیکنانی باشیم. متاسفانه طبق معمول به پرسپولیس بازیکن انداختند.

وی با بیان اینکه «عملکرد ضعیف در فصل انتقالات سبب افت پرسپولیس شده است،» افزود: تا نیم فصل فرصت داریم و اگر پرسپولیس چند بازیکن تاثیرگذار جذب کند می‌تواند به روزهای اوج خود برگردد و قهرمان شود. سال گذشته نیز این تجربه را داشت و قهرمان شد. پرسپولیس مرد روزهای سخت است و هواداران باید تحمل داشته باشند. به اعتقاد من چیز خاصی رخ نداده است. این تیم چند سال قهرمان شده و هواداران را خوشحال کرده و امسال تا حدودی عقب افتاده که مطمئنم جبران می‌کند.

وی در پایان گفت: جام را آخر فصل می‌دهند نه الان بنابراین جای هیچ گونه نگرانی برای پرسپولیس وجود ندارد.

source

توسط