کاربران پلی استیشن ۴ بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 با مشکل بسیار مشکوکی مواجه شده‌اند که تعجب بسیاری را برانگیخته است. با گیمفا همراه باشید.

برخی از کاربران پلی استیشن ۴ زمانی که سعی می‌کنند کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 را اجرا کنند، با مشکل عجیبی روبه‌رو می‌شوند: «بازی برای شروع به دیسک Call of Duty: Modern Warfare 2 نیاز دارد».

توجه: کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 اوایل امروز برای افرادی که یکی از نسخه‌های گران‌قیمت بازی را پیش‌خرید کرده بودند، منتشر شد.

این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد منشاء بازی ایجاد کرده است، زیرا سال گذشته توسط چندین منبع معتبر از جمله روزنامه‌نگار بسیار قابل اعتماد روزنامه بلومبرگ، یعنی جیسون شرایر (Jason Schreier)، شایعه شد که بازی مورد بحث ما به عنوان یک بستۀالحاقی (DLC) برای نسخه قبلی خود در نظر گرفته شده، برنامه‌ای که ظاهراً یک سال پیش تغییر کرد.

نکته دیگری که ابهامات را در مورد منشاء محصول تشدید می‌کند، این بوده که بازی فاقد تروفی پلاتینیوم برای پلی استیشن ۵ است، زیرا این محصول به عنوان بستۀالحاقی Call of Duty: Modern Warfare 2 فهرست شده.

اکتیویژن مشکل را پذیرفته و آن را حل کرده است، اما در واقع به نظر می‌رسد که با یک قطعه DLC از بازی سال گذشته طرف هستیم و شرکت سازنده آن را با قیمت پریمیوم به ما می‌فروشد. جامعه بازیکنان در حال حاضر به این موضوع واکنشی نشان نداده‌اند.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط