8 محصول مراقبت از پوست و سلامتی برای افزایش روتین دوش گرفتن

بهترین عطر مردانه
آه، دوش. یک مراسم مهم برای سلامت جسمی و روانی که به ما یک لحظه روزانه می دهد تا تمیز شویم، نفس های عمیق آرامش بخش بکشیم و یا برای روز آماده شویم یا در شب استراحت کنیم. دوش گرفتن می تواند فوق العاده آرامش بخش باشد، اما همچنین بخشی حیاتی از روتین مراقبت از پوست ما است. استفاده از محصولات نامناسب می تواند باعث ایجاد احساس خشکی و پوسته پوسته شدن پوست شود، بنابراین مهم است که اسکراب، شستشوی بدن و روغن مناسبی را پیدا کنید که بعد از آن احساس طراوت به پوست شما بدهد. در زیر چند محصولی که توصیه می کنم آورده شده است:
بخار حمام آروماتراپی کلورفی دستگاه بخار دوش آروماتراپی کلورفی | 19 دلار برای جعبه 6 تایی
Cleverfy با یک بخارشوی آروماتراپی، لحن آرامش بخشی را برای دوش خود تنظیم کنید. به سادگی یکی از این قرص های معطر را کف حمام خود قرار دهید و اجازه دهید اسانس های آرام بخش و عطرهای طبیعی آزاد شوند. با تعداد زیادی رایحه با طراوت برای انتخاب، می توانید حمام روزانه خود را به یک تجربه اسپا در خانه تبدیل کنید.
شستشوی دست و بدن Kora Organics Renewing Hand & Body Wash Kora Organics Renewing Hand & Body Wash | 48 دلار
Kora organics این شوینده بدن پاک کننده از Kora Organics (بنیانگذار میراندا کر) دارای آلوئه، قارچ گل کلم و میوه استوایی به نام murumuru است. این مواد مغذی پوست را بدون خشک کردن بیش از حد یا از بین بردن روغن‌های ضروری پاک می‌کنند و پس از حمام، پوست مرطوبی را برای شما به ارمغان می‌آورند.
Dr. Jacobs Charcoal Pure Castile Hypoallergenic & Dermatologist Body WashDr. شستشوی بدن Jacobs Charcoal Pure Castile ضد آلرژی و پوست تست شده توسط متخصص پوست | 18 دلار
دکتر جیکوبز یکی دیگر از گزینه های عالی برای پوست های حساس یا کسانی که ممکن است به راحتی با صابون های معطر از بین بروند، شستشوی بدن با زغال از دکتر جیکوبز است. مخصوصاً برای افرادی که پوست حساس و خشک دارند، از جمله افراد مبتلا به اگزما، با استفاده از مواد طبیعی مانند زغال چوب فعال، روغن زیتون و روغن نارگیل برای تغذیه پوست فرموله شده است.
اسکراب بدن بالی اسکراب بدن بالی | 26 دلار
بالی بادی که اخیراً به دنیای اسکراب بدن اضافه شده است، اسکراب بادی بادی از ترکیبی از خاک رس فرانسوی صورتی و روغن های گیاهی استفاده می کند تا اسکرابی را ارائه دهد که به آرامی پوست را لایه برداری می کند و در عین حال رطوبت را بازیابی می کند. این اسکراب عالی برای استفاده قبل از جلسه خود برنزه کردن است تا اطمینان حاصل شود که پوست شما نرم و یکدست است.
مارلو. صابون اسکراب بدن مردانه مارلو. صابون اسکراب بدن مردانه | 23 دلار
مارلو. برای مردان، این صابون اسکراب بدن از MARLOWE. به طور ویژه برای درمان نگرانی های مراقبت از پوست مردان فرموله شده است. این صابون دارای پوکه و دانه زردآلو آسیاب شده برای لایه برداری و صافی پوست است. من نمی توانم از رایحه سانتال دوری کنم، اما این صابون بسته به ترجیحات عطر شما رایحه های مختلفی دارد.
Refreshments Pillowy Shave CreamRefreshments Pillowy Shave Cream | 9 دلار
نوشیدنی ها یک کرم موبر خوب می تواند در هنگام اصلاح پاها تفاوت ایجاد کند، و این یکی از Refreshments یکی از مواردی است که من توصیه می کنم کاملاً مقرون به صرفه است. این کرم حاوی کره شی، عصاره میوه لیمو و روغن زیتون است تا احساس مرطوب کنندگی ایجاد می کند که تحریک پوست را به حداقل می رساند و پوست را صاف و نرم می کند.
Dr. Barbara Sturm Body BrushDr. برس بدن باربارا استورم | 40 دلار
دکتر باربارا استورم از نظر فنی شما باید این کار را خارج از حمام انجام دهید، اما من دوست دارم قبل از دوش گرفتن از یک برس بدن خشک استفاده کنم تا واقعاً گردش خون خود را بهبود بخشد. مسواک زدن خشک برای جلوگیری از سلولیت و همچنین بهبود جریان خون مفید است.
NTRL توسط Sabs Nourishing Rose OilNTRL توسط Sabs Nourishing Rose Oil | 30 دلار
NTRL By Sabs با استفاده منظم از روغن رز مانند این روغن NTRL By Sabs، پوست سر خود را تغذیه و بدون پوسته پوسته نگه دارید. از یک تا دو قطره روی موهای مرطوب استفاده کنید (همچنین برای ریش و همچنین پوست کلی مفید است) و برای مرطوب کردن فوری پوست سر خود را ماساژ دهید. با گذشت زمان، شما در مسیر بهبود رشد مو و سلامت پوست سر خواهید بود.
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Sarah BoydPartner در بخش دیجیتال که یک آژانس بازاریابی و مدیریت استعداد 360 اینفلوئنسر است. برای اتصال می توانید من را در اینستاگرام @sarahpboyd یا LinkedIn پیدا کنید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط