10 محصول روزانه خودمراقبتی برای مردانی که تازه وارد یک روال عادی شده اند

بهترین عطر مردانه
یک روال روزانه مراقبت از خود برای هر مردی یک کار دلهره آور است که باید به آن فکر کند و آن را در زندگی … [+] خود بگنجاند. [مرد جوان خوش تیپی که به صورتش مرطوب کننده می زند.]
gettyMen تنوع بسیار زیادی از محصولات مراقبت از خود و ارتقاء دهنده را برای انتخاب دارند و هر روز که از ظاهر خود مراقبت می کنید در پایان زندگی به آن اضافه می شود. یک روال روزانه مراقبت از خود یک وظیفه دلهره آور برای هر مردی است که باید به آن فکر کند و آن را در زندگی خود گنجاند. یک روال روزانه بیشتر به مواردی است که در این مورد ضروری است. سپس مناطقی فراتر از چیزهای ساده مانند مرطوب کننده و بوی خوب وجود دارد.
هیدراته نگه داشتن پوست در طول روز ارزش تلاش را دارد و شروع هر روز با یک شوینده آبرسان باعث می شود که مراقبت در لیفت پایین نگه داشته شود. رایحه ها در روتین مرطوب کننده شما نقش دارند و رایحه ها مکمل یکدیگر هستند. می‌توانید عطری انتخاب کنید که PH طبیعی و عادت‌های تعریق شما را منعکس کند و در عین حال جذابیت رایحه‌تان را حفظ کند – بدون برخورد با بوها.
پرتره مردی با نقاب گلی
getty در اولین قدم، آنچه را که می‌خواهید بهبود دهید در نظر بگیرید و محصولاتی را امتحان کنید که مقرون به صرفه هستند یا به اندازه کافی گران‌قیمت هستند که فقط می‌توانند حضور شما در محل کار و ساعات خوشی را افزایش دهند. رویکرد شما به یک روال روزانه به عنوان یک مرد، در نظر گرفتن مزایا در طول زمان به جای کاهش سرعت روال صبحگاهی است، اگر به دنبال جایگزین کردن چیزی که به طور منظم استفاده می کنید، در حالی که به دنبال محصولاتی برای بهبود ظاهر خود هستید.
شستشوی صورت هفت معجون – 14.99 دلار
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor بهترین برنامه‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditorSeven Potions Face Wash – 14.99 دلار
با حسن نیت از Seven PotionsGuys بیشتر به پوست خود اهمیت می دهند، و انجام این کار یک حرکت هوشمندانه از طرف خود آینده شما است. شستشوی صورت Seven Potions شما را برای کارهای روزمره شاداب و سرحال می کند. این فرمول منحصر به فرد برای آقایان مدرن ساخته شده است و آلودگی، چربی اضافی و آلاینده ها را از صورت شما پاک می کند. شستشوی صورت Seven Potions پوست را صاف، نرم و هیدراته نگه می دارد و برای پوست های حساس طراحی شده است. شستن صورت کاری است که باید هر روز پس از بیرون آمدن از محیط انجام دهید.
علف لیموی قبیله و بلوط – صابون دست ترنج – 10 دلار
علف لیموی قبیله و بلوط – صابون دست ترنج – 10 دلار
به لطف Tribe & OakTribe & Oak، ترکیبی از صابون دست بادرنجبویه و کرم ترنج خود را درست در قلب بروکلین، با استفاده از مواد گیاهی و بدون ظلم، دوستدار محیط زیست، درست می کنند. رایحه‌ها در ارائه رایحه‌ای مرکباتی، متعادل با رایحه‌های گل و ادویه قوی هستند. این صابون دست ها را بدون خشک کردن بیش از حد با استفاده از روغن های حاوی عناصر ضد باکتری، ضد قارچ و ضد التهاب برای کسانی که اغلب با دست کار می کنند، تمیز می کند. علاوه بر این، روغن‌های جوجوبا و زردآلو ارگانیک، دست‌های شما را بعد از هر بار شستشو، نرم‌تر از حد معمول بعد از استفاده روزانه مرطوب نگه می‌دارند.
مرطوب کننده متعادل کننده جیر NARCYSS – 57 دلار
مرطوب کننده متعادل کننده جیر NARCYSS – 57 دلار
با حسن نیت از NARCYSS این کرم روز مجلل دارای فرمولی است که آشواگاندا و رودیولا روزا را با کمپلکس هیالورونیک اسید ترکیب می کند تا بهترین تجربه آبرسانی صورت را داشته باشد. فرمول محافظت از آب برای کاربران کامپیوتر ساخته شده است و با مولکول های محافظی که اپیدرم شما را از بین می برند در برابر آلاینده های نور آبی محافظت می کند. کرم صورت نارسیس با عملکرد آنتی اکسیدانی خود از کم آبی، خستگی و آسیب پوست جلوگیری می کند.
آویز معجون Strangelove Silencethesea – 180 دلار
آویز معجون Strangelove Silencethesea – 18 دلار
با حسن نیت از Strangelove این آویز معجون ترفند محتاطانه ای عالی برای طراوت روزانه در طول روز است. عطر Strangelove Silencethesea با شیمی طبیعی بدن کار می کند و رایحه های منحصر به فردی ایجاد می کند که با حرکت ترکیب می شود. این فرمول تحریک‌آمیز دارای ته رنگی چرمی است که از عود سیاه و بابونه آبی استفاده می‌کند، با نت‌های ظریف نرگس طبیعی، گل سرخ مطلق، میموزا، مشک، ترافل سفید و گلپر پاک‌کننده. و تمام روز با شما در اطراف گردن شما زندگی می کند. آویز معجون با روکش طلای 24 عیار با طراحی سفارشی، یک عطر مخفی است که در جواهراتی جذاب پنهان شده است.
Tumi Kinetic [—:— GMT] Eau De Parfum 3.4 Oz – 110 دلار
Tumi Kinetic [—:— GMT] Eau De Parfum 3.4 Oz – 110 دلار
با حسن نیت از TumiKINETIC توسط Tumi شروعی پر جنب و جوش برای روز شما با مرکبات با فرمولی طولانی مدت است. این عطر با الهام از حرکت، آماده هر سفری است، چه یک روز طولانی در دفتر یا یک جمعه تابستانی. سینتیک از کهربایی استفاده می کند که در اوایل استفاده وجود دارد و شامل ماندارین ایتالیایی و به دنبال آن ادویه پر جنب و جوش است. Kinetic با ترکیبی از وانیل و چوب صندل، در صورت لزوم آرام می‌شود، می‌تواند شما را از جلسات صبح تا یک قرار شام عصر ببرد.
مجموعه بازی های ذهنی عطر 5 Piece Discovery – 175 دلار
مجموعه بازی های ذهنی عطر 5 Piece Discovery – 175 دلار
عطرهای شرکت Mind GamesMind Games با ترکیبات باکیفیت به عنوان خطی از رایحه های لوکس که برای تحت تاثیر قرار دادن بینی طراحی شده اند، تولید می شوند. قوی و بسیار تمیز، هر یک از رایحه های این خط در ترکیب خود منحصر به فرد است و برای هر مردی متمایز است. مجموعه اکتشاف با هر ده عطر، یا فقط پنج بطری، شامل ترکیبی از گل رز و قهوه، چرم سیاه و خربزه، و انار و جیر است. پخش عطرهای درخشان هر روز یک بازی را برای رفت و آمد صبحگاهی تغییر می دهد.
SIDIA The Hand Care Duo The Hand Exfoliator and Serum – 72 دلار
SIDIA The Hand Care Duo The Hand Exfoliator and Serum – 72 دلار
با حسن نیت از SIDIAHands اغلب در کارهای روزمره یا به طور کلی هنگام شستشو نادیده گرفته می شوند. سیدیا راه حلی برای آن دسته از مردان و کسانی که با دستان خود کار می کنند ارائه می دهد. دوت مراقبت از دست مبتنی بر گیاه شامل یک لایه بردار روزانه و یک سرم غیر چرب و آبرسان با رایحه ای مجلل برای دست های صاف است که مطمئناً دیگران قدردان آن هستند.
کرم دور چشم NARCYSS The Eye Cream: Healthy Aging Eye Cream – 62 دلار
کرم دور چشم NARCYSS The Eye Cream: Healthy Aging Eye Cream – 62 دلار
این کرم دور چشم غنی از NARCYSS از مواد فعال آداپتوژن مانند قارچ Reishi استفاده می کند که برای رفع چین و چروک، پف و حلقه های تیره مفید است. قارچ Reishi فوق العاده آبرسان سم زدایی می کند و در عین حال به بدن شما در سنتز سرامید کمک می کند و یک لایه مرطوب محافظ برای پوست شما ایجاد می کند. NARCYSS برای مردانی که ساعت‌های طولانی کار می‌کنند تا در طول زمان ظاهری جوان داشته باشند، مراقبت از پوست می‌سازد. هر روز می تواند با استفاده سریع از کرم دور چشم همراه باشد، چه آن را در حمام یا پشت میز خود نگه دارید.
ادکلن تاج پیتر میلار – 98 دلار
ادکلن تاج پیتر میلار – 98 دلار
این رایحه لطیف پیتر میلار با نت‌های چوبی-ادویه‌ای درخت غان و ته‌رنگی ترکیبی از فلفل سیاه که از ماداگاسکار تهیه شده است، این رایحه لطیف از پیتر میلار با پیچیدگی‌های سنتی بالا می‌رود. این ادکلن برای مردانی است که از عطری که با pH آنها کار می کند نامطمئن است. ادکلن کراون عطری عالی برای استفاده در هر زمانی از روز دارد. زیبایی شناسی کلاسیک و تمیز آمریکایی پیتر میلار در این بطری عطر برجسته شده و در طراحی بدنه چرمی فلاسک مانند آن منعکس شده است.
کیت تمیز کردن کفش ورزشی Crep Premium – 18 دلار
کیت تمیز کردن کفش ورزشی Crep Premium – 18 دلار
با حسن نیت از Crep: این عبارت «کفش‌ها باعث می‌شوند مرد در سال‌ها به حد افراط کشیده شده‌اند و بیشتر از خودمان به کفش‌هایمان اهمیت می‌دهند». و برای یک کفش ورزشی متوسط، تمیزی کفش ورزشی همیشه مورد سوال است. کیت تمیز کردن کرپ پروتکت کیور پاسخی است و شامل همه چیزهایی است که برای زنده کردن کفش‌های کتانی خسته خود یا زنده نگه داشتن آن‌ها نیاز دارید. اقلامی مانند برس ممتاز را می توان خشک یا مرطوب استفاده کرد، و پارچه میکروفیبر را می توان چندین بار در ماشین شست و استفاده مجدد کرد و در یک بسته زیپ دار برای سفر آسان نگهداری کرد. مجموعه‌ای ساده از ابزارها به حفظ کفش‌های کتانی‌تان کمک می‌کند، جفت‌هایتان را برای کار قابل ارائه نگه می‌دارد، و اعتماد به نفس شما را در محیط‌های اجتماعی افزایش می‌دهد.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Cassell Ferere متولد و بزرگ شده در بروکلین، فارغ التحصیل Cum Laude از CUNY، شرکت Cassell را در حالی که هنوز دانشجو بودم تأسیس کردم. این بندرگاه تمام تلاش های خلاقانه من بوده است. عکاسی، نویسندگی، طراحی، و همچنین فیلمسازی، جایی که مجموعه ای بی نظیر از فیلم های هنری صامت تولید کردم. با ثبت تصاویری از چهره‌های عمومی در بی‌معنی‌ترین و بی‌احتیاطی‌ترین حالت‌شان، تولید طیف رنگارنگی از آثار، با افراد زیادی مانند فارل ویلیامز تهیه‌کننده موسیقی، موسیقیدان اد شیران، شخصیت‌های رادیویی پیتر روزنبرگ و دی‌جی سیفا ساوندز، هنرمند، کار کرده‌ام. مانند ران باس و موکشینی، طراحان عینک، کوکو و بریزی، هنرمند برجسته روی ناچوم، نام های تجاری معروف مانند سامسونگ، گوگل و ال جی، و دادستان کل سابق ایالات متحده برای رئیس جمهور باراک اوباما، اریک هولدر. من همچنین بنیانگذار و سردبیر مجله Reverie: PAGE هستم که بر روی مد پایدار و ایده های فراگیر تمرکز دارد. پیش از این در شرکت‌های رسانه‌ای و پوشاک مد کار می‌کردم، متوجه نبودم نمایندگی، نه فقط گروه‌ها، بلکه ایده‌هایی شده‌ام که ما را در تصمیم‌گیری‌های روزمره‌مان شکل می‌دهند. می توانید من را در اینستاگرام و توییتر Cassellinc@ دنبال کنید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط