شما به محض آشنا شدن با انواع بهترین سایت‌ های خرید از دبی وارد دنیای گسترده و جدیدی از محصولات خواهید شد! فرایند خرید از این سایت ها بسیار ساده تر از حد تصور شما است. اما در حال حاضر در کشور ایران برای استفاده از خدماتاین فروشگاه های اینترنتی بایستی از سایت های واسط ایرانی کمک بگیرید. نحوه خرید از این سایت‌ها از طریق نرم‌افزارها و سایت‌های واسطه امکان پذیر شده است. اگر بهترین مراکز خرید آنلاین را بشناسید در خرید از دبی با مشکلات کمتری روبه رو خواهید شد.

همچنین بخوانید :

یکی از مراکز خرید لوکس و استثنایی برای ایرانیان، فروشگاه‌های دبی و امارات می‌باشد. منطقه‌ای مدرن و پیشرفته که می‌تواند خرید شما را هیجان انگیزتر نماید. وسعت زیاد این منطقه و داشتن تنوع بال،ا وقت زیادی را جهت گشتن و پیدا کردن محصول مورد نظر طلب می‌کند. اما آیا در شرایط امروز جامعه و با وجود مشغله‌های فراوان می‌توان این وقت خالی را پیدا نمود؟ در این مطلب با نحوه خرید از فروشگاه ‌های دبی آشنا می‌شوید و لیستی از بهترین سایت های خرید از دبی در اختیارتان قرار می‌گیرد. با ما همراه شوید و این فروشگاه‌ها را بشناسید.

فهرست مطالب

سایت فروشگاهی Noon

یکی از فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی در دبی که توانسته شهرت زیادی را دربربگیرد، Noon می‌باشد. در این سایت می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید بیابید، کافیست که در میان انواع متنوع آن به دنبال گزینه باب میل خود باشید. علاوه بر ارائه پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی متنوعی نیز در این سایت خواهید یافت. یکی از بهترین سایت های خرید از دبی است که هزینه ارسال محصول را از خریدار دریافت می‌کند. البته شرایط استثنایی نیز در این باره وجود دارد، به طوری که اگر مبلغ ‌کل خرید شما از 100 درهم تجاوز نماید، از خدمات ارسال رایگان بهره‌مند می‌شوید.

سایت خرید از دبی
سایت نون یکی از بهترین و معتبرترین سایت های فروشگاهی حاضر در دبی

در حالت کلی میزان هزینه ارسال از 10 درهم بیشتر نخواهد شد. در این فروشگاه علاوه بر تحویل رایگان، امکان انتخاب گزینه خدمات تحویل سریع نیز وجود دارد. معمولا مدت زمان ارسال یک محصول در محدوده 3 الی 5 روز کاری متغیر است. یکی از امکانات خاص فروشگاه Noon دبی امکان فروش قسطی محصولات مختلف مانند تلفن همراه است. برخی از کارت‌های اعتباری در این سایت اعتبار لازم جهت خرید اقساطی را دارا هستند.

همچنین بخوانید :

سایت فروشگاهی سوق

سایت آمازون یکی از مشهورترین فروشگاه‌های اینترنتی در کل دنیا است که افراد زیادی با آن آشنا هستند. فروشگاه اینترنتی سوق در دبی به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های آمازون بوده که تنوع بی‌نظیری از محصولات را دربرگرفته است. البته این وب‌سایت در ابتدا تحت نظر این کمپانی نبود ولی سال‌های زیادی است که توسط آمازون خریداری شده است. تعداد و میزان تنوع محصولات این سایت از کالاهای محلی و بومی پا را فراتر گذاشته است و تنوع بین‌المللی دارد.

آمازون امارات به عنوان یکی دیگر از بهترین سایت های خرید از دبی مطرح می‌باشد. اگر توجه کنید هزینه مربوط به حمل و نقل و ارسال یا تحویل محصول به خریدار در قیاس با اغلب سایت‌ها بالاتر است. شاید این یکی از ایرادات این فروشگاه اینترنتی به حساب بیاید. اما اگر قیمت کالاهای بارگذاری شده در این مرکز را بررسی نمایید، متوجه می‌شوید که قیمت متناسب و پایینی دارند. نحوه خرید از فروشگاه‌های دبی مانند آمازون با سایر سایت‌های مشابه فرقی ندارد.

همچنین بخوانید :

سایت فروشگاهی Awok

اگر می‌خواهید ارزان‌ترین محصولات را از دبی خریداری کنید، یکی از بهترین سایت های خرید از دبی با قیمت بسیار پایین، فروشگاه اینترنتی Awok است. یکی از نقاط قابل توجه و امتیازات انحصاری این سایت، ارائه پیشنهاداتی در طول روز است و حراجی‌های روزانه زیادی را برگزار می‌نماید. در این حراجی محصولات متنوع با قیمت‌های یک درهم به نمایش گذاشته می‌شوند. شرایط بهینه‌ای جهت خرید دارند و به دلیل صرفه اقتصادی محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده‌اند.

بهترین سایت خرید از دبی
خرید محصولات برند و باکیفیت با بهترین قیمت از سایت فروشگاهی awok

هزینه ارسال و تحویل هر محصول به طور معمول مبلغی معادل 29 درهم را شامل می‌شود. مدت زمان لازم جهت دریافت محصول خریداری شده در فواصل زمانی 3 تا 5 روزه خواهد بود. شاین ذکر است که این مرکز انواع ساعت‌های هوشمند، تلفن‌های هوشمند و بسیاری دیگر از انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را نیز برای مخاطبان مشاق خود ارائه می‌دهد.

سایت فروشگاهی Shein

از بهترین سایت های خرید از دبی که برای ارائه انواع لباس و اکسسوری‌های زنانه گزینه ایده‌آلی است، فروشگاه اینترنتی Shein می‌باشد. بانوان می‌توانند به روزترین محصولات را در این سایت ببینند، ضمن این‌که مقرون به صرفه نیز است. فروشگاه شین در دبی در فاصله زمانی یک تا سه روزه خرید شما را پردازش و بررسی می‌کند. مدت زمان ارسال کالا حداقل سه روز و حداکثر هشت روز به طول خواهد انجامید.

نحوه طراحی این سایت مشابه با مراکز خرید واقعی است و فروشگاه‌هایی بسیار زیبا هستند. آخرین ترندهای روز دنیا را در این مکان خواهید دید و انواع لباس متناسب با فصول مختلف در آن ارائه می‌شوند. یکی دیگر از امتیازات این سایت که سبب تمایز آن با فروشگاه‌های دیگر شده است، دسته بندی انواع پوشاک است. به نظر می‌رسد دسته بندی محصولات به خصوص لباس و پوشاک ابزار مناسبی برای راهنمایی کاربران است.

سایت فروشگاهی Namshi

اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر اینترنتی جهت خرید انواع لباس، کیف و کفش هستید، سایت فروشگاهی نمشی از دبی می‌تواند نیاز شما را برآورده نماید. یکی دیگر از بهترین سایت‌ های خرید از دبی که هم جذابیت بالایی دارد و هم به دلیل تنوع محصولات خود توانسته علاقمندان زیادی را به سمت خود بکشاند. برندهای معتبر و معروف زیادی محصولات خود را در این فروشگاه به اشتراک گذاشتند. از این رو خواهید توانست تا مدل‌های بسیار زیبا، جذاب و متفاوت را در آن بیابید.

سایت نمشی خرید از دبی
سایت نمشی از جمله لوکس ترین سایت های فروشگاهی موجود در دبی

به دلیل حضور برندهای مختلف و هم‌چنین رقابت مداوم بین آن‌ها بر سر جذب مشتری، قیمت‌ها حالت متعادل‌تری پیدا کرده‌اند. اگر شما هم به دنیای مد و فشن علاقه مند هستید، سایت های فروشگاهی معتبر بهترین مرجع برای شما خواهند بود. خرید از فروشگاه‌های دبی تفاوت‌های زیادی با هم دارد، در این میان سایت نبشی از شیوه‌های پرداخت متنوع‌تری حمایت به عمل آورده است. اگر محصولی را در این سایت خریداری کردید و از آن ناراضی بودید، اصلا نگران نباشید، زیرا قابلیت مرجوع نمودن و بازگرداندن کالا همواره برقرار است.

در محدوده زمانی کمتر از 14 روز خواهید توانست تا محصول مورد نظر خود را بازگردانید. برندهایی که در این فروشگاه حضور دارند، تخفیفاتی نزدیک به 70 درصد را بر روی محصولات خود در نظر می‌گیرند. حتی در زمان حال نیز می‌توانید به صورت مستقیم به سایت مربوط به مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به راحتی بخرید.

سایت فروشگاهی Carrefour UAE

از جمله بهترین سایت ‌های خرید از دبی، فروشگاه اینترنتی Carrefour است که نه تنها در دبی و امارات بلکه در خاورمیانه و بخش‌های دیگر نیز به رسمیت شناخته می‌شود و می‌تواند خدمات خود را به بهترین نحو ارائه دهد. اولین نسخه از این سایت آنلاین جهت خرید در کشور فرانسه راه‌اندازی شد. شایان ذکر است که بیشتر به صورت سوپر مارکت و هم‌چنین هایپر مارکت فعالیت می‌نماید. با مراجعه به سایت های فروشگاهی معتبر، می توانید در هر زمان و هر مکانی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.

این سایت هم اکنون در 16 کشور دنیا فعال است و مخاطبان زیادی از آن استفاده می‌نمایند. برای بهره‌بندی از امکانات این سایت کافیست که اپلیکیشن Carrefour را دانلود کرده و سپس آن را بر روی دستگاه هوشمند خود نصب نمایید.

نحوه خرید از دبی
سایت Carrefour UAE بزرگ ترین مرکز خرید اینترنتی در دنیا

با حضور در این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی به سایت فروشگاهی مورد نظر ورود پیدا کرده و در میان دسته‌بندی متنوع محصولات آن بگردید. یک نکته جالب در مورد این فروشگاه این است که گاهی محصولی را در فروشگاه‌های فیزیکی نمی‌یابید، اما همان محصول به صورت آنلاین در سایت مربوطه به فروش می‌رسد و این قدرت خرید آنلاین را نشان می‌دهد.

سایت فروشگاهی Dubizzle

برخی از کاربران علاقمند به خرید و فروش محصولاتی هستند که از حالت فابریک گذر کرده و دست دوم یا کارکرد محسوب می‌شوند. اگر قصد خرید این نمونه از محصولات را از دبی دارید سایت فروشگاهی دوبیزل به شما کمک خواهد نمود. این فروشگاه یکی از بهترین سایت‌های خرید از دبی عنوان می‌شود.‌ هنگام ورود به این سایت با قیمت‌های باورنکردنی روبرو می‌شوید. قیمت‌هایی که از حالت عادی کمتر هستند. دلیل آن هم دست دوم بودن محصولات مورد نظر است. به صورت کاملا رایگان می‌توانید آگهی تبلیغاتی بگذارید و از تمام محصولات موجود نیز بازدید نمایید.

چنان‌چه قصد خرید یک محصول را داشتید کافیست به صورت مستقیم با فروشنده تماس بگیرید و نحوه تحویل آن را هماهنگ کنید. به راحتی می‌توانید آدرس تحویل جنس مورد نظر را به فروشنده اعلام نمایید تا در محل مورد نظر برای شما ارسال گردد. در واقع نه تنها مرکز مهمی جهت خرید از دبی است، بلکه حتی می‌توانید جهت فروش محصولات خود نیز از طریق آن اقدام نمایید. اگر بخواهید که بازدید محصول شما بیشتر شود لازم است که ماهانه هزینه را به سایت مورد نظر پرداخت نمایید.

سایت فروشگاهی AliBaba

یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین سایت ‌های خرید از دبی فروشگاه اینترنتی علی بابا است که انواع محصولات را در طیف تنوع گسترده‌ای ارائه می‌دهد. در این مرکز نه تنها لوازم بهداشتی را می‌یابید بلکه با انواع لوازم الکترونیکی نیز روبرو خواهید شد. در کنار ارائه محصولات، خدماتی از جمله تحویل محصول و حمل و نقل آن را نیز به انجام می‌رساند. البته جهت انجام این موارد متناسب با ویژگی‌های محصول و مسافت اسال کالا، هزینه را دریافت خواهد کرد.

توجه کنید اگر کل مبلغ خرید از سایت علی بابا از 100 درهم بیشتر شود، ارسال و تحویل محصول به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و لازم نیست هزینه‌ای متقبل شوید. یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت این است که در کنار فروش تکی یا خرده فروشی اقدام به فروش عمده و کلی محصولات متنوع نیز می‌نماید و برای فروشندگان خرده پا مرکزی معتبر است. سایت علی بابا از نظر اعتبار و شهرت با سایر سایت‌های معرفی شده دارای تفاوتی خاصی نیست و همگام با آن‌ها در حال ارائه خدمات متنوع خود است.

آموزش خرید از دبی
علی بابا جزو معتبرترین و شناخته شده ترین سایت های فروشگاهی در دنیا است.
همچنین بخوانید :

سایت فروشگاهی Ubuy

در مسیر معرفی بهترین سایت ‌های خرید از دبی به یکی از قطب‌های خرید آنلاین لوازم الکترونیکی می‌رسیم. چنان‌چه قصد خریداری کردن یکی از لوازم الکترونیکی و دستگاه‌های هوشمند همانند رایانه، تلفن همراه، تبلت و غیره را دارید، فروشگاه اوبی می‌تواند جوابگوی این هدف شما باشد. برترین برندهای تجاری دنیا را در این سایت می‌بینید.

می‌توانید محصولات مربوطه را همراه با تخفیف مطلوب و استثنایی خریداری کنید و از کار کردن با آن‌ها لذت وافری ببرید. شاید تصور شود که این سایت تنها تجهیزات الکترونیکی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، در صورتی که این‌گونه نیست و علاوه بر این گروه از محصولات، پوشاک را نیز در دسته‌بندی‌ها گنجانده است. اگر به دنبال لباس‌های شیک و مناسب هستید جای خوبی است.

نکات خرید از فروشگاه‌های دبی

تا این‌جای مطلب با 10 مورد از بهترین سایت ‌های خرید از دبی آشنا شدید. حالا می‌دانید که جهت خریداری کردن محصول مورد نظر خود بهتر است که به کدام مرکز مراجعه شود. نحوه خرید از فروشگاه‌ های دبی با سایر سایت‌های بین‌المللی تفاوتی نخواهد داشت، منتها اگر در این مسیر چند نکته مهم را در نظر بگیرید خریدتان موفق‌تر خواهد بود. همواره توجه کنید که در مسیر خریدهای اینترنتی و آنلاین کلاهبرداران زیادی به کمین نشسته‌اند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا به اطلاعات بانکی شما دسترسی پیدا کنند و از ازن طریق حسابتان را خالی نمایند. بنابراین نباید بی‌هوا خریدی صورت بگیرد. نکات زیر می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند تا مورد سوء استفاده متخلفان و کلاهبرداران فضای مجازی واقع نشوید.

سایتی معتبر را انتخاب کنید

هنگام مراجعه به یک وب سایت جهت خرید آنلاین، حتی اگر در بین بهترین سایت ‌های خرید از دبی قرار داشته باشد، به اعتبار آن و علائم مورد نظر توجه شود. اگر در هنگام خرید دو نکته را در نظر داشته باشید، می‌توانید به راحتی از ایمن بودن سایت مربوطه اطمینان حاصل کنید. شروع شدن URL با عبارت https :// نسبت به سایر عباراتی که در این میان وجود دارد، ایمن‌تر است و گام بعدی شما را جهت انجام خرید استوارتر می‌نماید.

در کنار این مورد سایت ‌های معتبر و ایمن در بخش آدرس خود، کنار URL مربوطه خود یک قفل کوچک به چشم می‌خورد. اگر توجه کنید این قفل کوچک را به راحتی پیدا می‌کنید و کار سختی نخواهد بود. حضور این علامت بدان معنا است که اطلاعات شما محفوظ خواهد ماند و به غیر از خودتان و عوامل اصلی سایت کسی نمی‌تواند آن را ببیند.

خرید آنلاین از دبی
نکات مهم به هنگام انتخاب سایت فروشگاهی در دبی

مواظب اطلاعات بانکی خود باشید

در مسیر خرید از فروشگاه‌های دبی همواره توجه کنید که یک سایت معتبر به هیچ عنوان اطلاعات بانکی شما را از طریق آدرس ایمیل یا پیامک درخواست نمی‌کند، زیرا این مسیرها ایمن نیستند و بیشتر برای متخلفان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قرار است در این مسیر تراکنشی صورت بگیرد، بایستی از طریق پلتفرم‌های معتبر، رسمی و آنلاین صورت بگیرد.

همچنین بخوانید :

از طریق وای‌فای عمومی خرید ننمایید

نحوه خرید از فروشگاه‌ های دبی به صورت آنلاین، نیازمند استفاده از شبکه نت یا وای‌فای است. اگر برای خرید آنلاین از وای‌فای عمومی کمک بگیرید، راه را برای کلاهبرداران اینترنتی باز کرده‌اید، زیرا این روش برای هکرها جهت دستیابی به اطلاعات شما میسرتر است. بنابراین از توصل جستن به وای‌فای عمومی خودداری کنید و این روش مستعد هک را کنار بگذارید. بدین روش مسیر را کمی امن‌تر خواهید نمود.

رمز اینترنتی مناسبی بسازید

بعد از مراجعه به بهترین سایت‌ های خرید از دبی، در فرایند ساخت اکانت کاربری حتما رمز عبور قدرتمند و سخت را انتخاب کنید. دقت کنید که در این راه بهتر است از حروف کوچک و بزرگ، اعداد و نمادها استفاده کنید و یک ترکیب پیچیده ایجاد نمایید که به راحتی قابل شناسایی نباشد.

خرید از دبی در ایران
به هنگام ساخت اکانت و ایجاد رمز عبور بیشترین دقت را داشته باشید.

در فرایند خرید آنلاین از دبی، مدت زمان ارسال کالا به ایران چقدر است؟

برقراری ارتباط بین ایران و دبی از دو مسیر متفاوت هوایی و دریایی صورت می‌گیرد. کاملا مشخص است که ارسال کالا از این دو طریق نیز اتفاق خواهد افتاد. بر طبق سرعت پیمایش مسیر در روش‌های هوایی و زمینی یا دریایی، در شیوه ارسال هوایی مدت زمان انتظار جهت تحویل محصول خریداری شده کمتر از ده روز خواهد بود.

آیا خرید از فروشگاههای دبی مقرون به صرفه است؟

کشور دبی و امارات، مرکز خرید انواع محصولات برند و لوکس در دنیا است. از طرفی به علت فاصله نسبتا کم این کشور با ایران، کاربران ایرانی می توانند با هزینه کمتری محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه های حاضر در آن ها خریداری کنند.

جمع‌بندی

آیا بهترین سایت ‌های خرید از دبی را می‌شناسید؟ حالا دیگر جواب دادن به این سوال بسیار ساده است. سطح اطلاعات شما در مورد مشهورترین مراکز خرید اینترنتی در دبی بیشتر شده است. نحوه خرید از فروشگاه های دبی از طریق ذکر نکات اختصاصی نیز ارائه شد. با توجه به مطالب ارائه شده در این متن می‌توانید به راحتی از امارات خرید کنید. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر مسیرهای ارتباطی قید شده به شما کمک خواهد نمود. این مسیرها شما را به مشاورین زبده ما متصل می‌کند و می‌توانید هر سوالی دارید از ما بپرسید و پاسخ مناسبی دریافت نمایید.

source

توسط