MG، نامی ماندگار در صنعت خودروسازی دنیا است که امروزه با مالکیت چینی‌ها اداره می‌شود. ام جی ۳۶۰، به عنوان یکی از ارزان‌ترین خودروهای صادراتی ام‌جی، سال ۱۳۹۶ به ایران وارد و مونتاژ شد.
ام جی 550 نمای اصلی
 اوایل دهه‌ی ۹۰ خورشیدی، دو مدل ام‌جی از دو کلاس بدنه‌ی متفاوت وارد ایران شدند.  هاچبک MG3 و سدان فست‌بک MG550 با طراحی قابل قبول و قیمت منطقی، مورد پسند مردم کشورمان قرار گرفت. سپس، نسخه‌ی جای‌گزین MG550 به نام MG6 وارد شد. یک مدل سدان با قیمت ارزان‌تر از MG6  به نام ۳۵۰ هم در ایران حضور داشت و حدود سال ۱۳۹۵، کراس‌اور MG GS به عنوان قدرتمندترین خودروی چینی بازار ایران به دست مصرف‌کننده رسید. هرچند که MG GS با مشکلات فنی در پیشرانه‌ی توربو، خاطره‌ی خوبی برای مشتریان ایرانی باقی نگذاشت، مدل‌های مختلف MG6 توانست مورد توجه علاقه‌مندان خودروهای اسپرت چهاردر قرار گیرد. پیش از آغاز تحریم‌های اقتصادی سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷، مدل جدیدی از ام‌جی  به نام MG GT هم به تعداد محدود وارد ایران شد.
برند ام‌جی با اصالت انگلیسی در سطح جهانی پرآوازه و صاحب سبک است. باید قبول کرد که ام‌جی با مالکیت چینی‌ها نه‌تنها از ورشکستگی کامل نجات یافت، که به‌خوبی متحول شد و حالا با محصولاتی قابل قبول در بازار مشکل‌پسند انگلستان حضور دارد. فراموش نکنیم، MG سازنده مدل‌های ماندگاری در تاریخ خودروسازی بریتانیا محسوب می‌شود و اکنون ۶ درصد از کل معاملات خودروهای کلاسیک این کشور را به خود اختصاص داده که بالاترین میزان در قیاس با دیگر برندهای بازار بریتانیا است.
ام جی6
ام‌جی (MG) مخفف عبارت گاراژ موریس (Morris Garage) سال ۱۹۲۳ در انگلستان بنیان نهاده شد و حالا یکی از برندهای زیرمجموعه سایک موتورز چین است. سایک موتورز، اکنون مالکیت کارخانه‌های خودروسازی متعددی در چین و خارج از آن‌ را در اختیار دارد و با تولید ۵/۴ میلیون دستگاه، یکی از غول‌های خودروسازی دنیا محسوب می‌شود. از نظر تیراژ تولید می‌توان حضور این شرکت چینی را نقطه عطفی در تاریخ MG دانست؛ چرا که آن‌ را از یک کارخانه تک محصول کوچک با تولید ۹ هزار دستگاه در سال ۲۰۰۸، به بیش از ۷۳ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۵ رساند. فراموش نکنیم؛ هم‌اکنون خط مونتاژ MG با قطعاتی که تماما از چین به آن وارد می‌شود، در لانگبریج انگلستان فعال است و سالانه بیش از ۴ هزار دستگاه از محصولات این برند در بریتانیا فروخته می‌شود اما خط تولید اصلی ام‌جی در نانجینگ چین است.
به‌طور کلی می‌توان خودروهایی را که به‌نام ام‌جی تولید می‌شوند به دو دسته تقسیم کرد. گروه اول، علاوه بر چین در بازار انگلستان هم حضور دارند؛ اما گروه دوم، در سایت اصلی این خودروساز به آدرس http://mg.co.uk دیده نمی‌شوند. خودروی ۳۶۰ هم با چنین شرایطی رو‌به‌رو است؛ چرا که پس از جستجویی کوتاه در اینترنت، به تصاویر این مدل با لوگوی سایک‌موتورز و برند روئی (Roewe) چین رسیدیم، ضمن اینکه خبری مبنی بر حضور آن در اروپا نبود. پس می‌توان نتیجه گرفت خودروی مذکور، صرفا با برند شناخته‌شده‌ی ام جی در ایران عرضه می‌شود و در اصل، محصولی از سایک موتورز است. این موضوع، مسلما نمی‌تواند کیفیت مدل ۳۶۰ را زیر سؤال ببرد؛ چراکه دیگر محصولات ام جی، از جمله شاسی‌بلند GS و خودروی مشهور MG 6 هم با برند سایک در چین فروخته می‌شوند. انواع مختلف خودروهای ام‌جی، هم‌اکنون در استرالیا حضور دارند و مورد توجه بازار این کشور هستند.
ام جی 360
گروه صنعت خودرو آذربایجان، سال ۱۳۹۶ در تبریز شروع به کار کرد. این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۵۰ -۵۰ طرف ایرانی و چین تاسیس شد و برنامه‌های جذابی برای مونتاژ محصولات گروه سایک چین داشت؛ اما تحریم‌های اقتصادی منجر به انصراف سرمایه‌گذار چینی از ادامه مشارکت شد. تنها خودروی مونتاژ تبریز با نام MG 360  در سه مدل دنده دستی تنفس طبیعی، دنده اتوماتیک تنفس طبیعی و دنده اتوماتیک توربو به مصرف کننده ایرانی رسید.
روئی ۳۶۰ که در ایران و بعضی کشورها به نام MG360 عرضه می‌شود، سال ۲۰۱۵ طراحی شد و هنوز در چین تولید می‌شود. البته این خودرو، فیس لیفت سال ۲۰۱۷ و نسخه‌ی تمام برقی هم دارد که هرگز به ایران نرسید.
هرچند که نمای بیرونی ام جی ۳۶۰ طراحی سال ۲۰۱۵ الهام گرفته از تویوتا کمری مدل ۲۰۰۱ است اما با ارفاق، قابل قبول به نظر می‌رسد. این خودرو  از حیث طراحی بدنه، ظاهر نزدیک به استانداردهای جهانی دارد و می‌تواند خریدار ایرانی را جذب کند.
ام جی 360 نمای اصلی
در نمای رو‌به‌رو، ام جی ۳۶۰ به مدل قبلی این سری (MG 350) وفادار بوده و خصوصا در بخش جلوپنجره، کاملا شبیه به مدل ۳۵۰ است. چراغ‌های جلو، اسپرت و قطره‌ای هستند؛ ضمن اینکه با دو انحنا در قسمت پایین، هماهنگ با طرح جلوپنجره به‌نظر می‌رسند. سپر ام جی ۳۶۰، نسبتا ساده است و خطوط حجم‌دهنده‌ی خاصی ندارد. تقریبا نیمی از این قسمت، با فضای خالی و ادوات پلاستیکی سیاه‌رنگ عرضه شده است که علاوه بر تأمین مجرای هدایت هوا برای پیشرانه، نقش زیادی در کاهش هزینه‌ی تولید خواهد داشت. برای کاهش یک‌نواختی در طراحی سپر، حالتی ذوزنقه‌ای به بخش پلاستیکی داده شده است و نوار LED روشنایی روز هم داخل آن قرار دارد.
ام جی 360 نمای پشت
نمای پشت ام جی ۳۶۰، سادگی دیگر اجزا بدنه را حفظ کرده و به عقیده‌ی نگارنده، از تولیدات سوبارو  الهام گرفته است. فرم کلی چراغ عقب و صندوق، بدون پیچیدگی‌ اجرا شده است. سپر و گلگیر عقب، کاملا یک‌تکه هستند که در صورت تصادف، هزینه‌ی سنگین تعویض یا صافکاری در پی خواهند داشت. از نکات مثبت این بخش، کوچک بودن بخش پلاستیکی زیر سپر است که با حجم‌دهی مناسب، چراغ‌های هشدار و اگزوز دوگانه، حس اسپرت و قابل قبولی دارد.
ام جی 360 نمای جلو
در مجموع، می‌توان به طراحی ظاهری ام جی ۳۶۰، نمره‌ی قبولی داد و افزایش ابعاد آن در مقایسه با ام جی ۳۵۰ را مهم دانست. این خودرو با طول ۴۵۷۹ میلی‌متر، عرض ۱۸۰۴ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱۴۹۰ میلی‌متر از سطح جاده ارائه می‌شود، درحالی‌که فاصله محور ۲۶۶۰ میلی‌متر دارد.
ورود به خودروی ام‌جی ۳۶۰، فراتر از انتظار سرنشین از یک خودروی چینی ارزان قیمت است؛ هرچندکه پلاستیک سخت، مهم‌ترین ماده‌ی تشکیل‌دهنده‌ی داشبورد به‌نظر می‌رسد.
ام جی 360 نمای داخل
نمایشگر ۸ اینچی لمسی، برای سدان چینی مونتاژ ایران، راضی کننده است. این مانیتور، دقیقا در وسط داشبورد قرار دارد و به دلیل سبک طراحی، متمایل به راننده جلب نظر می‌کند. جای‌گذاری کلیدها در ام جی ۳۶۰، بسیار خوب است و سردرگمی خاصی به وجود نمی‌آورد. در طرفین نمایشگر، مجراهای اصلی هدایت هوا حضور دارند که با حالت عمودی، حس لوکس محصولات ولوو را تداعی می‌کنند. کمی پایین‌تر و در مقابل دسته‌دنده، شارژر USB، فندک، کلید هشدار چراغ‌های چشمک‌زن و فعال‌کننده‌ی کنترل کشش دیده می‌شود که کاملا در دسترس راننده هستند. نکته‌ی جالب در این قسمت، استفاده نکردن از قاب فلزی مربوط به مسیر حرکت دسته‌دنده برای مدل خودکار است که تشخیص تفاوت آن از نمونه‌ی مجهز به جعبه‌دنده دستی را مشکل می‌کند.
ام جی ۳۶۰، فاقد صندلی‌ برقی است و در مدل فول آپشن، با ۶ جهت برای صندلی راننده و ۴ جهت برای سرنشین کناری، به‌صورت کاملا دستی تنظیم می‌شود. این خودرو برای ۴ سرنشین بلندقد، فضای ایده‌آلی فراهم می‌کند که در قسمت مقابل زانو و بالای سر، مناسب به‌نظر می‌رسد. از سوی دیگر، برای سرنشین پنجم هم در وسط صندلی ردیف عقب فضای کافی وجود دارد. صندوق بار، با فضای ۴۸۲ لیتر ارائه می‌شود که پهنای مناسبی دارد و تقریبا چهار چمدان بزرگ را در خود جای می‌دهد. از نکات مثبت در طراحی ام جی ۳۶۰، قابلیت بسیار کاربردی صندلی‌های عقب است که در صورت نیاز، می‌توانند از قسمت پشتی به سمت جلو جمع شوند تا امکان حمل اجسام بزرگ فراهم شود.
ام جی 360 نمای فرمان
فرمان ام جی ۳۶۰، تلسکوپی و با پوشش چرم مصنوعی به‌صورت دوتکه ارائه می‌شود که علاوه بر ظاهر مطلوب، خوش‌دست و قابل قبول است. این بخش با ادوات نقره‌ای رنگ، شباهت خوبی به نمونه‌های موجود در دیگر مدل‌های ام‌جی دارد و با کلید‌های مربوط به کروز کنترل و فرمان‌دهی به سیستم پخش صوت، ارائه می‌شود. طراحان این خودرو با هدف لوکس جلوه دادن فضای داخلی، از آرایش سیلندری مرسوم در محصولات ام جی، برای پنل سرعت سنج و نشان‌دهنده‌ی دور موتور استفاده نکرده‌اند‌‌ و طرحی ساده با حسی مدرن ارائه می‌کنند که البته چندان عالی و جذاب نیست.
ام جی 360 نمای پنل
شاید در نگاه اول، تصور شود که با پنل تمام دیجیتال و حتی یک نمایشگر بزرگ در پشت فرمان مواجه هستیم؛ اما درواقع عقربه‌ی مکانیکی سرعت سنج با اعدادی از صفر تا ۲۲۰ در وسط وجود دارد و دو نمایشگر TFT کوچک، در طرفین آن دیده می‌شود. این خودرو، فاقد نشان‌گر دور موتور به‌صورت عقربه‌ای است و این عدد را با طرحی دیجیتال اطلاع‌رسانی می‌کند.
ام جی ۳۶۰، با پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و توربوشارژ در ایران حضور دارد؛ اما در کشور چین، با پیشرانه‌ی توربوشارژ ۱.۴ لیتری نیز ارائه می‌شود. هرچند که قدرت نمونه‌ی ۱.۵ لیتری برای علاقه‌مندان سدان‌های ارزان‌قیمت خانوادگی، کافی به‌نظر می‌رسد، پیشرانه‌ی توربوشارژ که در حال حاضر روی خودروی ام جی GT و بسیاری دیگر تولیدات سایک در چین دیده می‌شود، جذابیت زیادی برای خریدار ایرانی دارد و قیمت بالاتر را توجیه می‌کند. لازم به توضیح است که نسخه‌ای از خودروی ام جی GT که سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در ایران وارد شد، دارای پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۲۷ اسب‌بخار است.
ام جی 360 نمای پشت
ام جی ۳۶۰ با پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی، قدرت ۱۰۷ اسب‌بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. بیشترین قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور ۴۵۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود. این خودرو در دو نسخه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی ۵ سرعته یا خودکار ۴ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود که می‌تواند وزن خالص در بازه‌ی ۱۲۳۵ تا ۱۲۸۰ کیلوگرم ارائه دهد. ام جی ۳۶۰ تنفس طبیعی، برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حدود ۱۲  تا ۱۳ ثانیه زمان می‌برد و نهایت سرعت نزدیک به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت دارد.  میانگین مصرف سوخت این مدل با بنزین ایران، ۶/۵ تا ۷/۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که با سرعت ثابت در بزرگراه به ۵/۵ لیتر و در ترافیک شهری به ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.
شرکت صنعت خودروی آذربایجان، ام‌جی ۳۶۰ توربوشارژ را با پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری هم عرضه کرد. این محصول، ۱۳۰ اسب‌بخار قدرت در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه، همراه گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر از دور موتور ۲۱۰۰ دور بر دقیقه  دارد. ام‌جی ۳۶۰ توربو، میانگین مصرف سوخت ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و سرعت‌گیری سفر تا صد کیلومتر برساعت  ۱۰/۵ تا ۱۱ ثانیه ارائه می‌دهد.
دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز ضد قفل ABS با سیستم توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی BA،  کنترل ترمزها در پیچ CBC، سیستم نظارت بر فشار باد هر چرخ بصورت مستقل TPMS و فناوری کنترل پایداری ESP در ام‌جی ۳۶۰ توربو وجود دارد. این تجهیزات به جز ESP در مدل تنفس طبیعی هم نصب شده‌اند.
مانیتور ۸ اینچی لمسی، رابط بلوتوث با قابلیت اتصال تلفن همراه به سیستم صوتی و مانیتور، درگاه های USB/AUX، دوربین پارک، شیشه بالابر برقی درب های عقب و جلو، چراغ های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع و خاموش شدن تاخیری،روشنایی روز (Day light)، آینه های جانبی مجهزبه چراغ راهنما و تنظیم برقی به همراه گرمکن، صندلی با روکش چرم، قابلیت تاشوندگی برای صندلی عقب و سانروف برقی، مهم‌ترین امکانات ام‌جی ۳۶۰ هستند.
در بازار، قیمت ام جی ۳۶۰ توربو اتوماتیک با کارکرد پایین و شرایط فنی خوب، حدود ۵۰۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان است. نسخه‌ی دنده اتوماتیک مجهز به پیشرانه تنفس طبیعی، نزدیک به ۴۰۰ میلیون و نسخه‌ی دنده دستی، ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.
ام جی 360 نمای سقف
پشت فرمان ام جی ۳۶۰، برای کسانی که تجربه رانندگی با سدان‌های وطنی، نظیر سمند و پژو دارند؛ رضایت‌بخش و قابل قبول است؛ اما مسلما قابل مقایسه با محصولات کره‌ای نیست. دید مناسب به اطراف فراهم است و به لطف دوربین عقب، پارک خودرو به‌سادگی انجام می‌شود. قدرت پیشرانه برای مدل توربوشارژ قابل قبول است و برای خودرویی که وزنی کمتر از ۱۳۰۰ کیلوگرم دارد، کفایت می‌کند. نسخه‌ی تنفس طبیعی با پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری هم مشابه ۱.۶ لیتری در تندر۹۰ یا بسترن B30  در گروه ۱۱۰ اسب‌بخار قرار می‌گیرد و به عنوان یک خودرو اقتصادی راضی کننده است.
مانورپذیری خوب در کنار فنربندی متوسط، رانندگی شهری با ام جی ۳۶۰ را قابل قبول جلوه می‌دهد. فضای نشیمن مدل ۳۶۰، بسیار خوب است و سفرهای طولانی ۴ سرنشین بلندقد را ممکن می‌کند. صندوق بار بزرگ با امکان خواباندن صندلی‌های عقب (نشابه آریو سایپا)، از نکات مثبت این خودرو است که تقریبا در هیج کدام از سدان‌های وطنی دیده نمی‌شود. سطح آپشن‌های ام‌جی ۳۶۰ برای خودروی چینی در کلاس اقتصادی، مناسب است؛ اما برتری خاصی نسبت به چری آریزو ۵ ندارد.
ام جی 360 نمای چراغ
از دیدگاه نگارنده، خرید نمونه دست دوم چری آریزو ۵ توربو یا تنفس طببعی، دردسر کمتری نسبت به ام‌جی ۳۶۰ دارد. شرکت مدیران خودرو با سابقه‌ی طولانی در بازار ایران، پشتیبانی مناسب از خودروهای دست دوم چری را انجام داده و قطعا از این نظر، برتر از گروه صنعت خودرو آذربایجان با نمایندگی‌های محدود در سراسر ایران است. هم‌اکنون چری آریزو ۵ توربو اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ یا ۱۳۹۸ با کارکرد ۵۰ هزار کیلومتر و بدنه‌ی فابریک فاقد تصادف، حدود ۵۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.
Avan
MG خودروهای خوب و زیبایی می سازه. مدل ۵۵۰ و ۶ بهتر از ۳۶۰ بودند منتها مشکلشان در ایران نداشتن پشتوانه و خدمات پس از فروش محدود بود. در واقع حتی کرمان خودرو و مدیران هم خدمات پس از فروش بدی دارند ولی در بازار آزاد قطعه زیاد گیر میاد ولی mg و برخی چینی ها مشکل بیشتری دارند.
Erfan
به mgواقعا داخل ایران کم لطفی شد.
مثلاً mg gsکراس اوور ۲هزار توربو و دو دیفرانسیل که برای بقیه چینی های موجود در ایرانی رویای بیش نیست.
فقط توی مقالات که خواندم انگار قطعات داخلی ماشین خیلی ارزون میزنه.
NAVID۰۰۹۸
MG بهترین خودرویِ چینی‌ای بود که در ایران عرضه شد اما خریدش در چنین شرایط بد ایران جایز و عقلانی نیست !
اگر دنبال دردسر میگردید ، بخرید !
و اگر نه تو این رِنج قیمتی یه ساندرو تروتمیز بگیرید تا ببینیم در آینده وضع چه میشود !
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
در متن توضیح دادم، اکثر خودروهای MG GS وارد شده به ایران، مشکلات فنی پیدا کردن و موتور قوی، دردسرهایی داشت
اما ام‌جی ۶ به طور کلی، خوب بود و هنوز هم در بازار دست دوم مشتری داره
دکتر استاپ
الان شاهد تعصب کشی
تجربه ۵۰۰ هزار کیلومتر رانندگی با ام جی بدون تعویض آب و روغن
برتری هاش نسبت به پورش پانامرا
توسط چاینیز فن ها در کامنت ها خواهیم بود
حسین
چینی ها عجب آبی به خوابگاه مورچه ها ریختن…
سامان اذری
خودرو ۴ سال ساخت ۵۵۰ میلیون
که میشه تقریبا ۱۷-۱۸ هزار دلار
تو امریکا و کانادا چه خودروهایی که با این پول میشه خرید 😭😭😭
سامان اذری
https://www.edmunds.com/mazda/6/2018/vin/JM1GL1UM1J1302370/?national=true&radius=6000
سامان اذری
https://www.motors.co.uk/car-63183418/?i=0&m=sr
new reventon
شاید باورتون نشه
تحویل قطعی آبان ۹۷ رو هنوز ندادن😐
Amard
به ام جی سوار ها بگی ماشینشون چینی منفجر میشن از شدت عصبانیت ولی واقعیت این سایک با خرید ام جی یه برند خرید تا پلتفرم پیشرانه و دلیل دیگه این کار حضور در بازار بریتانیا بود اکثر برندهای انگلیسی خریداری شدن یا اینکه از موتور قطعات المانی استفاده میکنن مثلا فولکس واگن بنتلی خرید بی او و رویزرویس ماهیندرا جگوار لندرور استون مارتین از موتورهای مرسدس استفاده میکنه فک مک لارن مونده که هنوز انگلیسی اصیل
Jdm باز
یه خودروی کاملا اقتصادی و ارزان قیمت در بازار جهانی ، تو ایران برای خیلیا هم دست نیافتنی شده
الان یه کارگر چجوری میتونه ۵۰۰ میلیون‌جمع کنه اخه؟؟ این باید یه خودروی اقتصادی برای عموم‌مردم باشه و‌خریدش هم بسیار راحت
واقعا باید تاسف خورد بخاطر این وضعیت مردم ایران
genius
ام‌جی متعلق به گروه سایک موتوره و خود سایک شریک جی‌ام یو اس پس نتیجه میگیریم چینی درجه ۱ بود ولی از اونجایی که بازار ما رو ترک کرده و خیلی خیلی بعیده حتی چندین سال بعد هم بخاطر سهامداری جنرال موتورز توش برگرده ایران،خرید محصولاتش یعنی یک نبرد بی پایان برای پیدا کردن قطعات و سرویسها!
یوسف
خریدش چندان منطقی نیست. اگر کسی دنبال چینی دست دوم باشه گزینه های بیشتر و کم دردسرتری هست.
چندان هم دل خوش به نشان ام جی روی این خودرو نباشید. شرکت اصلی ام جی سال های ۲۰۰۶-۲۰۰۵ برای همیشه محو شد. خرید ام جی توسط سایک مانند خرید وولو توسط جیلی یا خریده شدن اوپل توسط پژو نیست چون این شرکت پس از چند سال بلاتکلیفی از صفر با هویتی متفاوت تو چین راه اندازی شد. درسته که یه مرکز تحقیق و توسعه تو بریتانیا داره و تو بازار بریتانیا هم برخی مدل ها عرضه میشن ولی در کل تنها از نام یک برند مرده استفاده میکنه.
Charkh4
ام جی ۳۶۰ ، مخصوصا مدل توربو بسیار ماشین خوب و کم استهلاکی هست.تامین قطعات هم توسط نمایندگیهای شرکت و هم بازار آزاد به راحتی امکان پذیره، در ضمن قیمتی که داخل مقاله گفته شد مربوط به مدل دنده ای هست.مدل اتومات تنفس طبیعی و توربو قیمتهای به مراتب بالاتری داره. از بسیاری از خودروهای چینی هم رده خودش یه سرو گردن بالاتره و از نظر کیفیت در حد حداقل خودروهای کره ای هست، با قیمت به مراتب کمتر از اونها.پس با توجه به قیمت و کیفیت، ارزش خریدش قطعا بالاست.
فرید
قطعا خودرو Mg360 برتری کامل نسبت به تمام خودروها تا رنج قیمتی ۷۰۰ میلیون داره. ارزش واقعی این خودرو ۱ میلیارد تومنه.
تمام لوازم یدکی‌ش هم پیدا میشه. یک خودروی بشدت کم صدا و خیلی پرشتاپ با ظاهر شیک.
البته این ملت ترجیح میدن پراید و تیبا سوار بشن که خدای ناکرده اگر در هر کوره آبادی خراب شد ، کدخدای آبادی بتونه تعمیرش کنه 😂😂
Seyed AMG
هم اکنون مالکان و دلالان محصولات MG در پدال …
اخه آدم درست کسی که بودجه ش نهایتا به ۲۰۰ تومن میرسه و شامل اکثر ملت میشه مگه بجز پراید و تیبا انتخاب دیگه ای داره :/
در ضمن بقول معروف اگر ۶۰۰ ۷۰۰ تومن هم تو داشبورد این ماشین بزارید اونوقت یک میلیارد ارزش داره …
خشایار
ام جی ۳۶۰ توربو در شتاب ماشینی که حرف اول میزنه در رنج قیمتی خودش تو ایران ، قطعات ماشین پیدا میشه اما نه خیلی راحت ، الان قطعات اکثر ماشین ها تقلبی شده پس از این نظر ضعف حساب نمیشه برای این ماشین ، من خودم سوار اکثر ماشین های خوب تو ایران شدم تو این رنج از لحاظ سواری بی رقیب دوستان
حامد ح
اگر در تمام سایت های بررسی خودرو مثل خودرو بانک،اسب بخار کارلانچ و… که این ماشین بررسی شده و سرچ در گوگل تست شتاب این ماشین عددی که شما اعلام کردید شتاب بین ۱۰.۵ تا ۱۱ یک مورد پیدا شد هر چی شما میگی دیگه درسته!! در تمام این تست ها که به نظر برای کارلانچ استاندارد تر بود٫ شتاب بین ۸.۵ تا ۹.۵ ثبت شده.
قطعات این ماشین به طور کامل در بازار وجود داره، و تامین کننده های زیادی قطعات این ماشین رو‌ وارد کردن، ضمن اینکه دوام قطعات این خودرو‌ واقعا خوبه.
تجریه ۷۰ هزار کیلومتر کار با این ماشین عرض کردم،تعصبیم رو‌این برند ندارم به عنوان خودروی دوم استفاده میشه صرفا انتقال تجربه بود، اونقدر که درگیر پیدا کردن قطعات کیا بودم یه درصد برای این ماشین نبودم.
امین
ام جی ۳۶۰ دارم توربو سه ساله با کارکرد ۸۵هزارتا بسیار راضی هستم پرشتاب کم مصرف فقط روغن وبنزین ولنت عوض کردم قبلا هم ماشین کره ای داشتم به صراحت بگم خیلی سرتره از اون هست
محمد دارابی
کاملا مشخصه اعضای گروه امجی سواران اومدن اینجا رو کامنت بارون کنن
درسته که امجی برند با کیفیتی هست ولی بد بازار بودن و نداشتن نمایندگی معتبر تمام داشته های این برند در ایران رو زیر سوال میبره
بشخصه ماشین رند بازار رو توی ایران به هر چیزی ترجیح میدم
محمد دارابی
این ماشین در مدل توربو با قیمت ۴۰۰تا۵۰۰ ارزش خرید داره ولی خریدار باید بدونه برای فروش سالهای سال دنبال خریدار باشه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟
source

قیمت شینگل
موکت
پارکت

تکنولوژی خبری
جهان خبری
اتو خبری
فرهنگی خبری
سرگرمی خبری
ورزشی خبری
اقتصادی خبری
علمی خبری
سلامتی خبری
علمی خبری
ورزشی خبری
فرهنگی خبری
اقتصادی خبری
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

source

توسط salamatsun

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.